Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
TemeZki sanoi:Samsung le37s86bd tuli ostettua... kannattaisko boxi liittää komponentilla vai vga:lla? ja mitä eroa kuvassa on näiden kahden välillä? ja eikö ole totta että 1080i tilaan pitää olla fullhd tv? olen sitte ihan newbie näissä asioissa...
Kumis sanoi:Ennakkoluuloja anyone? mirai on todella laadukas paneelivalmistaja, joka on melko pitkään noita tehnyt näille nykyisille "merkkivalmistajille". Mirain telkkujen kuvankäsittelypiiri ei kuulemma ole aivan yhtä hyvä kuin kilpailijoiden, mutta useimmissa malleissa itse paneeli on samaa luokkaa tai jopa parempaakin kuin kilpailijoiden saman hintaluokan telkuissa.
Miraistahan on jonkin verran kuulunut hajoamisia.. mutta jos oikein muistan niin X0:tkin ovat jossain määrin hajoilleet. No sitä varten niissä se 3 vuoden takuu on jos se sattuu hajoamaan niin uutta peliin.
mirai, lg, sony, philips... ÄÄÄÄH ihan sama jos se OMAAN silmään näyttää hyvältä niin se on sitten hyvä juuri itselle. jos laite hajoaa tai ei vastaa sitä mitä on odottanut saavansa tai siinä jonkinnäköistä vikaa löytyy niin kaupasta saa aina rahat takaisin. Saksanmaalaisten kanssa näissä tapauksissa on tosin tavattu ongelmia.
Aika puppua puhuvat jos väittävät, että 8ms ei riittäisi. Ihmissilmä kun ei lähellekään tuota nopeutta pääse. vika on jossain muussa kuin paneelin vasteajassa jos esim. haamukuvaa jää yms..Floreh69 sanoi:Onkohan noista Finluxin HDTV:stä mihinkään?
Meinaan Gigantissa olisi aika halvalla 32" LCD Digi TV:
http://www.gigantti.fi/is-bin/INTER...eF&CatalogCategoryID=IkPD4QFHbIgAAAEOVxss9Q5F
Ajattelin vakavissani ostaa tuollaisen..
E: Vasteaika tosin oli 8ms en tiedä onko tämä liikaa pelaamiseen, jotkut sanovat, että on ja jotkut, että ei.
Floreh69 sanoi:E: Vasteaika tosin oli 8ms en tiedä onko tämä liikaa pelaamiseen, jotkut sanovat, että on ja jotkut, että ei.
Nupe_31 sanoi:No kyllä 8ms on jo aivan riittävä pelaamiseen. Se on vaan yksi mainoskikka kun mainostetaan näitä "0,0001" ms näyttöjä sun muuta.
Shadow_man sanoi:Samsung LE-32S86DBX
Komponentti kaapelilla kiinni ja olen tyytyväinen, 720p boksista valittuna ja ero VANHAAN telkkariin jossa ei ollut edes scarttia on kuin yöllä ja päivällä.
Aika helvetin hyvät liitännät omasta mielestäni tässä Samsungissa, Laitteen specsit. Ei oikein tiennyt mihin boksin törkkäis
Painless sanoi:19" 4:3 LCD-näyttö, jonka vasteajan pitäisi olla 4ms. Toisella nettisivulla vasteajaksi kerrotaan 25ms, toisella 4ms. Mitähän helkkaria tässä pitäisi sitten uskoa, kun kuitissakin lukee 4ms, mutta vierittäessäni nettisivua näkyy kuvassa hieman viivettä, jota ei putkinäytöllä näkynyt. Vai onko se ihan tavallista, että viivettä näkyy aina hieman, mutta peleissä kuten DoA 4 viivettä ei ole esiintynyt näkyvästi (tässä jos jossakin pitäisi viivettä näkyä). Kertokaa, plz. Vaikka jos se vasteaika tosiaan olisi 25ms, olisin kai huomannut paljon häiritsevämmän viiveen. Vai?
E: Joo, elikkäs mitä hintaseurannasta katsoin, niin kaikki suomalaiset kaupat myyvät kyseistä näyttöä 4ms vasteajalla, joten kaippa tämä nyt sellainen on. Ehkäpä olen liian kultasilmä näiden kanssa. Mitä kokeillut olen, niin tekstin puuroutumista ei aikaan saa millään tavalla, joten pakko sen on 4ms olla.
Floreh69 sanoi:Onkohan noista Finluxin HDTV:stä mihinkään?
Meinaan Gigantissa olisi aika halvalla 32" LCD Digi TV:
http://www.gigantti.fi/is-bin/INTER...eF&CatalogCategoryID=IkPD4QFHbIgAAAEOVxss9Q5F
Ajattelin vakavissani ostaa tuollaisen..
E: Vasteaika tosin oli 8ms en tiedä onko tämä liikaa pelaamiseen, jotkut sanovat, että on ja jotkut, että ei.
TemeZki sanoi:Samsung le37s86bd tuli ostettua... kannattaisko boxi liittää komponentilla vai vga:lla? ja mitä eroa kuvassa on näiden kahden välillä? ja eikö ole totta että 1080i tilaan pitää olla fullhd tv? olen sitte ihan newbie näissä asioissa...