Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja scorn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Samanlaista telkkua olen katsellut pari kuukautta ja olen hyvin tyytyväinen. Puhuvat keskusteluryhmissä, että tässä on iso input-lagi. Olen itse sen verran satunnaispelaaja, etten ole sen vaikutusta huomannut. Ikinä edes muista laittaa telkkua peli-tilaankaan...

Nykyisessä samsungissa on 8ms, mutta en usko, että kaameeta vaikutusta tulee olemaan. On sitä pelattu hitailla näytöillä cs:ääkin
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Viimeiset pari vuotta on tullut pelailtua Asus VH242H näytöllä. Oikein mainio FullHD näyttö ollut.

Tällä viikolla olisi tarkoitus käydä Gigantista nappaamassa alessa oleva Philips 40PFL5605H. Pitäs soveltua oikein mainiosti pelaamiseen pienen input laginsa ansiosta. LED taustavalojen ansiosta virrankulutuskin on melko olematon (tällä oli hyvä perustella ostamista emännälle).
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Viimeiset pari vuotta on tullut pelailtua Asus VH242H näytöllä. Oikein mainio FullHD näyttö ollut.

Tällä viikolla olisi tarkoitus käydä Gigantista nappaamassa alessa oleva Philips 40PFL5605H. Pitäs soveltua oikein mainiosti pelaamiseen pienen input laginsa ansiosta. LED taustavalojen ansiosta virrankulutuskin on melko olematon (tällä oli hyvä perustella ostamista emännälle).

Heitä sit kokemuksia, kun saat töllön haettua. Oon tos miettinyt et kuinka paljon suurelta ruudulta pelaava antaa etua pikkuruuduta pelaavalle, vai antaako yhtään.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Pitää jotain koittaa rustailla kunhan televiisorin saan asenneltua ja pelailtua edes tovin. Nimenomaan vertailua pikkuruutu - isoruutu välillä voin kirjotella. Mitään teknistä kuvanlaatu hömbläbömblää on minulta turha odotella. Yksi ostoperuste on mulla nimenomaan se, että pääsee pikkasen etemmäs siitä ruudusta istumaan. Tuota 24" ruutua tulee tuijoteltua siitä vajaan metrin päästä. Tuota televiisoria tulee sitten kateltua n. parin metrin päästä.

Kirjoittelen sitten jonkinmoisia kokemuksia viimeistään ensi viikon alussa.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Pitää jotain koittaa rustailla kunhan televiisorin saan asenneltua ja pelailtua edes tovin. Nimenomaan vertailua pikkuruutu - isoruutu välillä voin kirjotella. Mitään teknistä kuvanlaatu hömbläbömblää on minulta turha odotella. Yksi ostoperuste on mulla nimenomaan se, että pääsee pikkasen etemmäs siitä ruudusta istumaan. Tuota 24" ruutua tulee tuijoteltua siitä vajaan metrin päästä. Tuota televiisoria tulee sitten kateltua n. parin metrin päästä.
Itse tein saman vaihdon viime kesänä, juurikin samaan Philipsin malliin. Todella tyytyväinen olen ollut, varsinkin tuon LED telkun mustat näyttää mainioilta, ainakin vanhaan LCD:hen ja monitoriin verrattuna.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

. Oon tos miettinyt et kuinka paljon suurelta ruudulta pelaava antaa etua pikkuruuduta pelaavalle, vai antaako yhtään.

Ei oikein ollenkaan mitä muistelisin. Pelailin noin vuoden aluksi boxia 21" Putkitöllöllä sitten siirryin 23 Full Hd Lg:en näyttöön ja nyt mennään Philipsin 32 Full HD:la. Isommalla töllöttimellä on mukavampi pelailla, saa istua kauempana ei tarvitse ihan vieressä nyysäillä. Myös leffoja on mukavampi katella suuremmalta screeniltä.
Jotkut tosin väittävät että näytöt (17-26" perus Pc Hd ready/Full hd näytöt) olisivat parempia ja tarkempia. Tuohon en osaa sanoa mitään kun en paljoa eroa ole huomannut. Riippuu kuinka kaukana Tv:stä pelaa ja millaisella pelaa.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Itsekkin olen pelannut 21'' putkitöllöllä, mutta nyt sain vihdoin tilattua tarpeeksi pitkän HDMI johdon, joka ylettää 24'' Asus VH242H full HD näyttöön. Melkein 2 vuotta on tullut pelailtua xboxia sd kuvanlaadulla, mutta vihdoin se muuttuu.:p
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Itsekkin olen pelannut 21'' putkitöllöllä, mutta nyt sain vihdoin tilattua tarpeeksi pitkän HDMI johdon, joka ylettää 24'' Asus VH242H full HD näyttöön.
Hyvä näyttö sulla ;). Ero on melko huikee putkitöllön ja tuon välillä.

En ostanukaan Hilipsiä. Perkuleen myyntimiehet aina saa käännettyä mielen paikanpäällä, vaikka olisi mitenkä varmana menossa ostamaan sitä tiettyä mallia. Mukaan lähti siis Sony KDL-40EX500. Hintavampi, mutta kuvanlaadultaan ja ominaisuuksiltaan vissiinkin sitten ainakin snadisti parempi.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Hyvä näyttö sulla ;). Ero on melko huikee putkitöllön ja tuon välillä.

En ostanukaan Hilipsiä. Perkuleen myyntimiehet aina saa käännettyä mielen paikanpäällä, vaikka olisi mitenkä varmana menossa ostamaan sitä tiettyä mallia. Mukaan lähti siis Sony KDL-40EX500. Hintavampi, mutta kuvanlaadultaan ja ominaisuuksiltaan vissiinkin sitten ainakin snadisti parempi.

Samainen töllötin tääläkin käytössä ja todella tyytyväinen olen ollut. Tosin hieman isompi voisi aina olla.. :rolleyes:
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Samsung 55" 3D LED-TV (UE55C8705XXE) Boxi kylläkin tulee vasta huomenna...:D

Kerrohhan kokemuksia kunhan saat boxin kiinni. Viime viikolla juuri gigantissa tuota tähtäilin kun on telkkarin uusinta edessä. Ainut mistä en tuossa oikeen tykkää on jalusta mutta eipä sitä siinä pelatessa katellakkaan
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Kerrohhan kokemuksia kunhan saat boxin kiinni. Viime viikolla juuri gigantissa tuota tähtäilin kun on telkkarin uusinta edessä. Ainut mistä en tuossa oikeen tykkää on jalusta mutta eipä sitä siinä pelatessa katellakkaan


Ite kyllä oon tykännyt tosta töllöstä mutta mitä tulee tohon pelaamiseen tolla boxilla niin siitä ei oo kokemusta kun nyt 20min FORZA 3. Ja näyttää kyl komeelta varsinkin kun oon pelannut tota GT5 pleikkarilla.
 
Samsung syncmaster 2333hd

Kellään käytössä kyseinen laite?
Oletteko saaneet kuvasta hyvän jollain kaapelilla/asetuksilla.
Itsellä käytössä ja tuntuu ettei kuvanlaatu päätä huimaa. Eri asetuksia kokeiltu + kaapeleita.

siirretty omasta ketjustaan t: Ylläpito
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Samsung syncmaster 2333hd

löytyy makkarista tommonen ja kyllä siinä mielestäni on terävä kuva. 10 metrisellä hdmi:llä kiinni boksissa. television säätöihin en ole koskenutkaan. toihan näyttää sen tarkkuuden kun valitset sourcesta oikean liitännän ni sen jälkeen itellä tulee ainakin vasemaan yläkulmaan 1920x1080
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Jep mut tuntuu olevan törkeesti enemmän sahalaitaa kuin normaalisti "pitäisi". Käytössä ollut hmdi ja komponentti kaapelit.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Tänään vaihtuu 32" HD-ready LG -> 40" FullHD Samsungiin. Mielenkiinnolla odotan miten uusi töllö suoriutuu hommasta. :)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

46-tuumaisessa FullHD Samsungissa ovat kiinni sekä Xbox360 että kolkki Pleikkari.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Ennen pelasin olohuoneessa 48 tuumaisella kyllä oli mahtavaa mutta nyt omassa huoneessa 28tuumaisella!
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Tänään vaihtuu 32" HD-ready LG -> 40" FullHD Samsungiin. Mielenkiinnolla odotan miten uusi töllö suoriutuu hommasta. :)

Ja vastaus on surkeasti! Rentouttava peli-ilta vaihtui asiakaspalvelusoittoihin, kun laatikosta kuoriutui ehta maanantaikappale. Kaivoin uuden telkun laatikosta, ruuvasin jalan kiinni, telkku TV-tasolle ja piuhat kiinni ja lopputuloksena musta ruutu. En minkäänlaista kuvaa saanut telkusta irti, ei valikoita eikä mitään muuta. Jonkinlaisia elonmerkkejä osoittaa pieni musiikkipätkä telkun käynnistyksen yhteydessä. Nyt sitten odotellaan korjaamofirman noutoa. Pikkuisen riepoo, mutta onneksi on vanha LG lohduttamassa.
 
Ylös Bottom