Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millä keikoilla olet käynyt?

Vastaus: Millä keikoilla olet käynyt?

Alkutaipaleen keikkoja ei tarkalleen muista, mutta eka joka muistuu mieleen on -86 Iron Maiden, ja lämppärinä WASP. Oli muuten kova!!!

Vuosiluvuista ei hajua, mutta tässä mun keikat mitkä muistan:
Sepultura Kulttuuritalolla
Type O Negative x2 Tavalla
Life Of Agony x2 Tavalla
Machine Head x2 Tavalla
Metallica HKI:n Jäähallissa ja Ogelissa
ZZ Top, Cult ja joku kolmas Ogelissa
Pantera jäähallissa
Kiss jäähallissa
In Flames, Dark Tranquillity, Children of Bodom Lepakossa
In Flames, Pain ja joku kolmas Nosturissa
Soilwork x2 ja joku Nosturissa
Tuskat 2000-2004
Ankkarokissa silloin kun se oli ekan kerran, tuli oltua kännissä, joten pädeistä ei ole muistikuvaa... :D
 
Vastaus: Millä keikoilla olet käynyt?

Kaksi sanaa: Matti Nykänen. Matin show pyyhkii lattiaa kaikkien muiden keikoilla.

Pitäis joskus päästä Tiktakin keikalle.
 
Vastaus: Millä keikoilla olet käynyt?

Steven Seagal sanoi:
Kaksi sanaa: Matti Nykänen. Matin show pyyhkii lattiaa kaikkien muiden keikoilla.

Pitäis joskus päästä Tiktakin keikalle.

Aha... että Matti Nykänen, onko kyse siitä entisestä mäkihyppääjäjuoposta, joka on nykyään vain MunatonVaimonhakkaajajuoppohullu? Jos on niin sitten samalla henkilöllä kyllä jatkossa pyyhitään bändien keikkaroudarien tiet puhtaaksi.
 
Vastaus: Millä keikoilla olet käynyt?

Zos kia cultus sanoi:
06.09.2004 Vader ja jotain muuta

Tuonne olen itsekkin menemässä, kylläkin Helsingin keikalle 7.9. Ja olihan se aikakin saada Vader vihdoinkin Suomeen keikkailemaan.
 
Vastaus: Millä keikoilla olet käynyt?

Decrepify sanoi:
Tuonne olen itsekkin menemässä, kylläkin Helsingin keikalle 7.9. Ja olihan se aikakin saada Vader vihdoinkin Suomeen keikkailemaan.

No niinpä, tulisi se vitun zyklon vielä suomeen... Paljonkos maksaa siellä lippuset sinne keikalle.
 
Vastaus: Millä keikoilla olet käynyt?

Oliver sanoi:
Saisi tulla takaisinkin... tai sitten se NIN.
Tai mielummin molemmat ;) Kyllä se uskonnosta paasaaminenkin voisi olla ihan mukavaa kuuntelua, kunhan se pysyy kohtuuksissa.
Zos kia cultus sanoi:
24.09.2004 Deathchain, Machine men
Tuo Machine Men on hyvä live bändi, vaikka musiikista en pitänytkään.
 
Vastaus: Millä keikoilla olet käynyt?

Ei ole tullut käytyä vielä missään :(. Harmittaa edelleenkin suuresti kun missasin Kornin, mutta sen pettymyksen korvaa lähes kokonaan Nightwish Tampereella Pakkahuoneella 17.9. Tuonkin luulin jo missaanneeni, kun keikka oli loppuunmyyty, mutta kaverit onnistuivat hankkimaan ilmeisesti peruutuspaikat, joista minä sain ostaa yhden. Nyt ei millään jaksaisi odottaa... :) Ei vaan taida pahemmin uusimmat biisit livenä soida, kun orkesteri on lähes koko ajan mukana.
 
Vastaus: Millä keikoilla olet käynyt?

Tänä vuonna festarihäröilyjen ja ilmaisbändien lisäksi Hidria Spacefolk pari kertaa Tavastian ympäristössä sekä Metallica stadikalla. Molemmat ovat kyllä livenäkin niin uskomattomia yhtyeitä että. Slayeria olisi kiva mennä loppuvuodesta katsomaan, mutta yksi kerta Slipknottia oli enemmän kuin tarpeeksi.

Muilta vuosilta ei ole paljoa kerrottavaa viime vuoden Iron Maidenin lisäksi.
 
Vastaus: Millä keikoilla olet käynyt?

Ulkomaanihmeistä mieleen on syystä tai toisesta jäänyt:

Kiss, Metallica, Cult, Suicidal Tendencies, Motörhead, Scorpions, Helmet, Suede, Bad Religion, Prodigy, Faith No More, Biohazard, Danzig, Sheryl Crow, Rolling Stones, Kent, Hellacopters, Sonic Youth, Megadeth ja W.A.S.P.

Suomalaisista mainittakoon: Stone, Peer Gunt, Hanoi Rocks, Ne Luumäet, Karkkiautomaatti ja Impaled Nazarene.

Paskinpana keikkana mieleen on jäänyt Andyn, Daven ja Pellen sekoilu Tavastialla joskus ennen Andyn 'ryhdistäytymistä'.

Aijuu, Konsolifinnin kontekstissa on pakko mainita vielä Machinae Supremacy ja Axes Denied! :)
 
Vastaus: Millä keikoilla olet käynyt?

Kaikista surkein oli Liekin keikka Porin Bar Kinossa.Karsin siella kakskyt minsaa ja juoksin pois enka voinu olla nauramatta.
Parhaimpiin kokemuksiin kuuluu ehdottomasti Enrico Granafei goes Django Reinhardt,mieleton huuliharppuveikko,oon viela joku paiva yhta hyva ku Enrico.Not.Mut toivoo saa ja harppua raakata.
Sori pilkkujen puute,oon Enkussa..
 
Ylös Bottom