Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Joblo sanoi:
Katso tv:n takaa, kuinka monihertsinen töllö on kyseessä. Itsellä esim lukee näin:

"AC 100 - 240V - 50/60Hz" ... Eli tällä voi pelata 60 hertsin pelejä.
Saattapi toimia myös 50Hz:n teeveellä, mutta HUONOSTI.

EDIT: Correct me if I'm wrong. It's still just my assumption. Eli ei ole varmaa tietoa, mutta luulisin sen olevan noin.

Moni sekoittaa noi Hertsi määrät telkkarin ruudunpäivitys nopeuteen. Nuo hertsi määrät ovat siis verkkovirran taajuus (Suomessa 50Hz, Amerikassa 60Hz). En kyllä tiiä mitään keinoa tarkastaa telkkarin ruudunpäivitys nopeus. "uusissa" putkissa ainakin on 60Hz.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

OxyG sanoi:
Moni sekoittaa noi Hertsi määrät telkkarin ruudunpäivitys nopeuteen. Nuo hertsi määrät ovat siis verkkovirran taajuus (Suomessa 50Hz, Amerikassa 60Hz). En kyllä tiiä mitään keinoa tarkastaa telkkarin ruudunpäivitys nopeus. "uusissa" putkissa ainakin on 60Hz.

No ai saakeli, sitten onkin tosiaan vähän hankalampi juttu... :(
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Joblo sanoi:
No ai saakeli, sitten onkin tosiaan vähän hankalampi juttu... :(

Jos on vielä uudemman telkkarin manuska tallella, niin katso siitä tai netistä. Ainakaan itse en ole koskaan saanut millään kikoilla 60hz peliä toimimaan 50Hz-tilassa.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Kallu sanoi:
Jos on vielä uudemman telkkarin manuska tallella, niin katso siitä tai netistä. Ainakaan itse en ole koskaan saanut millään kikoilla 60hz peliä toimimaan 50Hz-tilassa.

Joo, ei siis MULLA mitään probleemaa ole tuon kanssa. Mutta Näkkileivällä on :(
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Kohtapuoliin pelaan Philipsin 32" lcd-televisiolla. Kyllähän se on juhlaa verrattuna 19" vga-kaapelilla yhdistettyyn crt-näyttöön :)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Joblo sanoi:
Joo, ei siis MULLA mitään probleemaa ole tuon kanssa. Mutta Näkkileivällä on :(

Joo, sori, mun moka. En taas ajatellut loppuun kun lainailin.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Kuinkas monessa pelissä on tuo 60hz only?Ittellä on tommone about. 15 vuotta vanha Philipsin 15-tuumainen 50hz kuvaputki töllö.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Itsellä Samsung LE32R81 lcd 1:8000 kontrastilla, 8ms vasteajalla. Ihan tyytyväinen olen ollut, vaikkakin tekis mieli hommata uudempi boksi, jossa on hdmi. Kyllä tuolla komponentillakin pelaa.
Vituttaa vaan, kun boksi otti ja hajosi. Ilmeisesti Saksan reissu tulossa.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Pääasiassa pelailen Sonyn KDL-40W2000 ja joskus harvoin seuraksi boksi saa Applen 23" CinemaHD:n. Kaverille eilen haettiin Samsungin 37" ja nätisti sopi yhteen boksin kanssa. Automaattisesti heitti 1080p:t kehiin, siinä oli joku maininta että suunniteltu XBoxin kanssa yhteistyössä pelikäyttöön.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Tuube sanoi:
Itsellä Samsung LE32R81 lcd 1:8000 kontrastilla, 8ms vasteajalla. Ihan tyytyväinen olen ollut, vaikkakin tekis mieli hommata uudempi boksi, jossa on hdmi. Kyllä tuolla komponentillakin pelaa.
Vituttaa vaan, kun boksi otti ja hajosi. Ilmeisesti Saksan reissu tulossa.

Tuota telkkua myytiin porin expertin avajaisissa 499. Mietin just, et aika halpa ja hyvin pelikäyttöön sopiva töllötin.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Panasonic TX-32LXD70F 32", boksi kiinni komponentilla.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

cchaou sanoi:
Tuota telkkua myytiin porin expertin avajaisissa 499. Mietin just, et aika halpa ja hyvin pelikäyttöön sopiva töllötin.

Perskuta, tolla hinnalla ois voinu itekkin päivittää R8:iin. Noh, säästyyhän nekin rahat full-HD:n varalle...
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

cchaou sanoi:
Tuota telkkua myytiin porin expertin avajaisissa 499. Mietin just, et aika halpa ja hyvin pelikäyttöön sopiva töllötin.

Oliko Lahden Expertin avajaisissa? Ei kyllä ollut kallis, normi hinta on kuitenkin 900 euroa Suomessa. Itse tilasin ulkomailta noin puoli vuotta sitten ja maksoin vähän yli 700
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Tuube sanoi:
Itsellä Samsung LE32R81 lcd 1:8000 kontrastilla, 8ms vasteajalla. Ihan tyytyväinen olen ollut, vaikkakin tekis mieli hommata uudempi boksi, jossa on hdmi. Kyllä tuolla komponentillakin pelaa.
No siis lukemisen perusteella ei välttämättä edes silmä erota hdmi ja kompponettiliitäntöjen eroja. Tämäkin on kyllä televisiokohtaista, mutta en kyllä olisi noin nirso, että kävisisin maksamaan satkuja pelkästä hdmi-liitännästä. En niin paljon usko sen vaikutukseen.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Tuube sanoi:
Oliko Lahden Expertin avajaisissa? Ei kyllä ollut kallis, normi hinta on kuitenkin 900 euroa Suomessa. Itse tilasin ulkomailta noin puoli vuotta sitten ja maksoin vähän yli 700

Nuo Expertin avajaistarjoukset ympäri Suomen maata ovat kyllä loistavia! :D
Meikäläinen osti Jyväskylän Expertin avajaisista LG 37LC2R:n hintaan 599. 37", 1080i käytössä ja kohta saan 360:lle VGA-kaapelin.
Komponentillakin kuva nättiä! :)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

partio sanoi:
No siis lukemisen perusteella ei välttämättä edes silmä erota hdmi ja kompponettiliitäntöjen eroja. Tämäkin on kyllä televisiokohtaista, mutta en kyllä olisi noin nirso, että kävisisin maksamaan satkuja pelkästä hdmi-liitännästä. En niin paljon usko sen vaikutukseen.

Niinpä, Samsungin kanssa kannattaa koittaa VGA-kaapelia. Kuva hieman terävämpi, kun saa natiivireson ja väritkin ovat mielestäni kohdallaan sen muinoisen päivityksen jälkeen.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Legge sanoi:
Niinpä, Samsungin kanssa kannattaa koittaa VGA-kaapelia. Kuva hieman terävämpi, kun saa natiivireson ja väritkin ovat mielestäni kohdallaan sen muinoisen päivityksen jälkeen.
Joo paitsi vain äänet vga:n kautta täytyy hoitaa sitten eri teitse. Ei onnistu pelkällä liitännällä.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Samsung 40m86, komponentti ja 1080p. Himottas kyllä elite että sais hdmi. Varmaan tulee kuitenki ostettua joskus vga piuha tohon ku boxi tulee huollosta.
Ihan tyytyväinen oon ollu, mutta johan tuon hintaseen telkkuun pitääkin jo olla :)
 
Ylös Bottom