Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Tuli päivitettyä muutaman vuoden vanha 32" LG -> Sonyn KDL-40V5500 kun sai niin naurettavan halvalla :) ja kyllä toimii!
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Tänään tulee vihdoin Samsungin 32" FullHD vanhan 21" kuvaputken tilalle :D
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Reilu kuukaus tullut pelattua 46" ledi-sampalla, ihan eri planeetalta pelituntuma kuin edellisellä 32" hd-readylla :cool:
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Eiliseen asti tuli Sonyn 32":lta pelailtua, tänään siirtyi eläkkeelle ja pääsi makuuhuone tv:ksi. Uusi töllötin on Sonyn 46".
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

23LG Full HD vaihtu Philipsin 32 Full HD;sen ja 23 meni uuden tietokoneen näytöksi. Kunhan saan siivottua voin jonkinsortin kuvaa pistää nykyisestä peli luolasta :p.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Pari kuukautta ollu käytössä Samsungin PS63C7705 3D plasma telkku... joka on aika herkku :) Isompikin kuin 63" kelpais mutta lompakko ei anna periksi..
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Eikös tykki olisi tuossa koossa jo parempi vaihtoehto?
Toki sitten olisi taas huoneen pimennykset sun muut...
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Eikös tykki olisi tuossa koossa jo parempi vaihtoehto?
Toki sitten olisi taas huoneen pimennykset sun muut...

No sepä se juuri että ei jaksa juuri erityisesti pimentää huonetta ja lamppu kustannuksia miettiä kun telkku on auki tuntitolkulla joka päivä. 3d Myös painoi vaakakupissa eli tuo oli paras ratkaisu mulle :) Projektori kyllä on aiemmin ollu, joten kokemusta siitäkin.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Kesällä tuli hankittua samsung le46c755 3D töllö, kuvanlaatu on ihan uskomattoman hyvä. Input lagia olen huomannut muutamassa pelissä.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Pelaan BenQ E2420HD näytöllä, tietokone ja xbox yhdistettynä kyseiseen näyttöön.
Ainoo huono juttu on se ettei pysty löhöilemään sohvalla, mutta ainakin näkee jotain verrattuna "normi" 23 tuumaiseen telkkaan.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Pelaan BenQ E2420HD näytöllä, tietokone ja xbox yhdistettynä kyseiseen näyttöön.
Ainoo huono juttu on se ettei pysty löhöilemään sohvalla, mutta ainakin näkee jotain verrattuna "normi" 23 tuumaiseen telkkaan.

Tarkoitat varmaan kuvaputki telkkaria? Itsekkin pelailin noin 1,5 vuotta 23" Lg:en FullHDella. Nyt hetki sitten vaihdoin Philipsin 32 Full HD:sen ja on kyllä mukava telkkari =)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

50" philipsistä mentiin alaspäin tuossa 10kk sitten.Nyt pelailut hoidetaan 37" Philipsin fullhd lcd-ruudulla. :)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Pelailen Samsung LE-32C530 32" ja hyvä on ollu. On Full HD ja hyvät äänet. :)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Toistaiseksi BenQ 23" LCD-näytöllä, mutta kohta varmaan Panasonicin (ehkä ~30") putkitelkulla. Ei kuvanlaatu mitään HD-tasoa mutta toistaseksi mulle riittävää, joulun jälkeen ehdä HD-tasoselta näytöltä :D
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Sony KDL40EX503 lähti tilaukseen. Ensi viikolla toivottavasti jo saapuu :)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Sony KDL40EX503 lähti tilaukseen. Ensi viikolla toivottavasti jo saapuu :)

Samanlaista telkkua olen katsellut pari kuukautta ja olen hyvin tyytyväinen. Puhuvat keskusteluryhmissä, että tässä on iso input-lagi. Olen itse sen verran satunnaispelaaja, etten ole sen vaikutusta huomannut. Ikinä edes muista laittaa telkkua peli-tilaankaan...
 
Ylös Bottom