Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Tuli perjantaina pistettyä ylityörahat kiertoon.. eli Sony Bravia 40" W2000 FullHD tuli ostettua.
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

samsungin 28" 100hz crt-telkun ostelin paremman kuvan toivossa. lcd sit myöhemmin kun on todellakin ylimääräistä rahaa.
ei sinänsä ollu ilmanen toikaan samsung ku 399e kustansi :rolleyes:
e: vga-piuha hankinnassa jos rupeisi pelailemaan tietokoneen näytöllä
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

fDiamond sanoi:
Onko oikea 2000:1 kontrasti vai samaa paskaa ku samsungin dynaaminen?

"Vähän" myöhässä tulee vastaus, mutta huomasin vasta nyt kun lueskelin vanhoja ketjuja mihin olen vastannut. Niin kyllä tuo on ihan oikea 2000:1 kontrasti eikä mikään dynaaminen. Todella tyytyväinen kyllä näyttöön ollut, ekan kerran kun iskin sen kiinni tietokoneeseen niin loksahti leuka auki. On niin perkeleen terävä kuvakin ja häntimisestä ei tietoakaan :cool:
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Philipsin 32" hdtv:llä pelailen. Ero kuvaputki tv:n kuvaan verrattuna oli yllättävän suuri. Ennen kuin taulutelkkarin ostin, niin olin epäileväinen tuon teräväpiirtotekniikan suhteen.:confused: Mutta nyt paluuta entiseen ei enää ole.:D
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Täällä mennään edelleen jollain "Luxorin" 21 tuumaisella kuvaputkitöllöllä. Olisiko ehkä pian aika ostaa jo uusi tv? :)
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Tällä hetkellä tuommonen 21" bekon kuvaputkitöllö, välillä tuommonen 32" finlux. Pitää kesän lopulla katsella sitten uus kunhan digiaika virallisesti alkaa ja telkkareiden hinnat ihan erilaiset kun nyt :)
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Huomaa että innokaimmat tähän ketjuun vastaamaan ovat henkilöt joilla on hyvät systeemit.
Itellä käytössä 32'' Philips kuvaputki laajakuva. Kelpaa se nyt ainakin viellä kun ei tiedä paremmasta.
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Sharpin 26" HD-töllö ja olen erittäin tyytyväinen.
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Ennen oli 28" Salora. Pari päivää sitten uusittiin ja tuli Sonyn KDF-50e2000, hyvin tyytyväinen olen.

Joku väitti että 2,5m on liian lyhyt matka 50" telkkarille mutta minun mielestä tuo on enemmänkin sopiva.
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Samsungin 32" löytyy ja ihan tyytyväinen olen ollut. Alussa vähän ihmettelin tota GameModea enkä sitä ole kyllä jaksanu käyttääkkään. Eipä siitä mitään hyötyä taida olla, mutta jos jollain on sama lcd ni vois kertoa onko siitä mitään hyötyä oikeasti!
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

EzMa sanoi:
Joku väitti että 2,5m on liian lyhyt matka 50" telkkarille mutta minun mielestä tuo on enemmänkin sopiva.

Joo ja tuohon kokoon tottuu tosi äkkiä. Itsellä 42 tuuman LG:n plasma, ja nykyään tuntuu että saisi olla isompikin ;)
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Phillips 28 laajakuva suoralla kuvaputkella... toimii moitteettomasti ja kuvanlaatu on ihan ok...
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

player_fin sanoi:
20" kuvaputki telkkari :cool:

Wanha 32" kuvaputki, jolla lätkin vuoden verran konsolin kanssa, pisti sopimuksen irti ja ostin tilalle Philipsin 32" LCD:n. Ihan tyytyväinen oon ollu mutta on tässä alkanu kaipaamaan BOXilta edes mahdollisuutta HDMI-liitäntään... En sitä uudempaa versiota rupea kuitenkaan vain sen takia hankkimaan...:cool:
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

20.1" Viewsonic HD Ready

Hienoltahan tuollakin saa pelit näyttämään. Suosittelen sillä hintakaan ei ole kovin suolainen, itse ostin tuon Verkkokauppa.comin tarjouksesta 419
 
Ylös Bottom