Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

28" kuvaputki Philipsillä mennään. Kuva on ihan kelvollinen RGB-kaapelin kanssa, ja köyhänä miehenä on pakko sillä pärjätä. Tottakai välillä iskee kova kuume hommata joku iso lcd-töllö.. Varsinkin kun Gigantti yms. pukkaa mainoksia harva se päivä.. Mutta aina se kuume menee ohi, kun vähän aikaa hieroo ohimoa tyhjällä lompakolla. :(
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Dragonfly sanoi:
Siis kyseistä XO:n vga piuhaa olen käyttänyt sellaisen CRT näytön kanssa ja hyvin toiminut ja PC:tä kokeilin liittää myös eilen telkkariin ja "ei signaalia" -teksti pamahtaa ruutuun..... :(

Mikä LG:n tarkempi malli. Hakisin vikaa ekaksi kuitenkin tv:n asetuksista.
Minulla oli aiemmin LG:n littee ja siinä oli useampi vaihtoehto VGA-ulostusten valintaan?
Onhan sinulla piuhan boxin päässä valittu HDTV?
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Pappa 50 sanoi:
Mikä LG:n tarkempi malli. Hakisin vikaa ekaksi kuitenkin tv:n asetuksista.
Minulla oli aiemmin LG:n littee ja siinä oli useampi vaihtoehto VGA-ulostusten valintaan?
Onhan sinulla piuhan boxin päässä valittu HDTV?

Eli TV on LG 42LE2R
Boxin VGA piuhan päässä ei mulla ainakaan oo sellasta kytkintä TV<-->HDTV, niinkuin komponentti piuhassa, telkkarista löytyy input asetuksista: TV, AV1, AV2, S-Video2, AV3, AV4, Komponentti(boksi toimii tämän kautta moitteettomasti), RGB(tämän olen ymmärtänyt olevan VGA paikka, ainakin liitin on samanlainen ja television takana lukee liittimen yläpuolella RGB IN (PC/DTV) ja HDMI.

Kertokaan ihmeessä jos jollain kokemuksia niin jos on sitten VGA paikka rikki niin voisi äkkiä laittaa takuuseen.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Sony KDL-32S2510 on täällä. n. pari kk nyt ollut ja hyvä on!
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Dragonfly sanoi:
Kertokaan ihmeessä jos jollain kokemuksia niin jos on sitten VGA paikka rikki niin voisi äkkiä laittaa takuuseen.

Eipä ole kokemuksia mutta voisiko käytössä olevalla resoluutiolla olla asian kanssa tekemistä? Voi olla kyllä kaukaa haettu mutta kannattaa ehkä koittaa vaihtaa resoa dashboardilla ja katsoa olisiko vaikutusta. Jos PC on lähellä, niin sillähän voisi testata VGA-liitynnän toimivuuden?

Vastataanpa samalla otsikon kysymykseen; minulla kuvaa tykittää Hitachin PJ-TX300 ja näyttönä 75" DIY-screeni.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

mulla oli boxin ja CRT näytön kaa ongelma ettei tullu signaalia, se johtu vaa siitä että vga:n kautta oli liian isot resot valittuna ja näyttö ei niitä tukenut.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Panasonicin G10 plasmasta kysyisin vielä sen verran, että käykö tuo htpc käyttöön?
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Thomson 42LB330B5 mahtavaa kuvaa ja muutenkin mahti tv niin HD DVD kuin peli käytössäkin.
Saksasta vähän reilu 3 tonnia rahteineen.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Viime perjantaina tulleella samsungin Le32 R89 telkkarilla, ja hyvältä näyttääpi=)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

olge sanoi:
http://hobbyhall.fi/product_view.as..._1=203&sk_2=237&un=&uc=08&orderid=&orderst=&#

Tälläinen televisio kiinnostaisi kovasti(32 tuuman malli), joten onko tästä muilla kokemuksia? Asialliset liitännät tuossa ainakin näyttäisi olevan, VGA:ta käytän lähinnä(boxi on tietokoneeneen näytössä kiinni suurimman osan ajasta tällä hetkellä).

Tuttavalla on täysin sama malli tosin 37" ja todella hyvä Xbox360, digitv ja dvd käytössä. HD DVD:t myös pelittää hyvin.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Muutaman kuukauden on ollu Samsungin 46M86 Full HD käytössä. Uskomaton kuva pelatessa ja yllättävän hyvä kuva digiboksinkin kautta.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Banjoe sanoi:
Tuttavalla on täysin sama malli tosin 37" ja todella hyvä Xbox360, digitv ja dvd käytössä. HD DVD:t myös pelittää hyvin.

Kiitos vastauksesta. Lähtee tilaukseen kohta :)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Itsellä vanha kuvaputkitöllö. Philipsin 28 tuumainen laajakuvalla. Ihan ok mutta himottais vähän jo parempi ja terävämpi pelaaminen. Doh, ehkä joskus :D
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Joskus tulee pelattua 17" näytöllä, joskus 29" sonylla mutta yleensä tykki käytössä n. 80" kuvalla!
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Samsung M86 37" FullHD

Kuva on kuin postikortti.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Mitä mieltä olette? Kannattaisiko pelata 19 - tuumasella tietokonenäytöllä, vai vain pikkaisen isommalla _vanhalla_ teeveellä? :eek:
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Jeppu nr1 sanoi:
Mitä mieltä olette? Kannattaisiko pelata 19 - tuumasella tietokonenäytöllä, vai vain pikkaisen isommalla _vanhalla_ teeveellä? :eek:

19" ilman muuta - natiivireso on varmasti vähän vanhemmassakin näytössä senverran että näyttää huomattavasti paremmalta kuin vanha putki.
 
Ylös Bottom