Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Olen päivittämässä ikivanhaa telkkariani uuteen, ykkösvaihtoehdot ovat tällä hetkellä LG:n SL 8000 tai Samsungin 755-malli.

Löytyykö kokemuksia näistä telkkareista pelikäytössä? Samsungin osalta ilmeisesti on jonkinlaista lag-ongelmaa, haittaakohan nettipelaamista paljonkin?

LG SL8000 on ainakin paljon kehuttu mm. just tuosta pienestä input lagista.Muutenkin arvostelujen perusteella loisto telkkari. Itsekkin meinaan sen ostaa heti, kun vain sitä jostakin saa. Aika kiven takana tuntuvat olevan. Aika montaa Samsungin mallia on moitittu just tuosta aika suuresta input lagista.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Philipsin 28" laajakuvatelkkarilla tulee pelailtua, kun omasta huoneesta löytyy. Ei ole HD telkku, mutta ostin jonkun kaapelin siihen joka parantaa kuvanlaadun lähes HD-tasolle ja totta tosiaan grafiikat ovat kyllä HD-tasoa, kun kaapelia käyttää. Selvä ero tavallisen johdon ja tämän erikoisjohdon kanssa.

Olohuoneessa on 40" Full HD, jolla tulee pelailtua jos porukat sattuvat olemaan pidempään poissa kotoa.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Tällähetkellä vastaanottimena toimii 32" Philipsin laajakuvatelkku mallia 32PW8519.Aika vanha laitos tuo on mutta ajaa kyllä asiansa vielä hyvin. :)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

en muista mallia mutta hd-ready hitachin 37" lcd-taulutv. olohuoneessa olisi 40" sony full hd mutta mulle riittää hyvin tuo omassa huoneessa oleva, ja saa (välillä) pelailla rauhassa.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Mistä kandeis lähteä kattelemaan uutta tv:tä? Hintaa pitäis olla alle 500e, ja tuumat 32 tai alle. Sonyja ja Lg:tä olen kattellut, mut ainakin hintaseurannasta kaikille pukkaa hintaa >500e. Tai no fullhd:lle, mut hädintuskin nuo readytkaan pysyy alle 400e! :eek: Enivei, suurimmaksi osaksi pelikäyttöön, ja kaapeliviritin pitäs olla.

Aiheesta, uljas, noin viisi vuotta sitten takuussa vaihtarina saatu JVC:n kuvaputki ~30 tuumainen. Kuvakin huikea... :rolleyes:

E: Sen verta korjaan, että ihan samanlainen kuvaputki ennenkin oli, ettei kustu linssiin... ;)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Mistä kandeis lähteä kattelemaan uutta tv:tä? Hintaa pitäis olla alle 500e, ja tuumat 32 tai alle. Sonyja ja Lg:tä olen kattellut, mut ainakin hintaseurannasta kaikille pukkaa hintaa >500e.

Kyllähän noita saa alle viiden sadan, myös fullhd:tä
Muutama esimerkki:
LG FullHD
Samsung FullHD
Sony HDReady

Itse pelailen LG:n 42LH3800 tv:llä ja hyvin on toiminut boksin vieressä, eipä oikein moitteen sanaa löydy tuosta vehkeestä. Eli erittäin tyytyväinen olen ollut hankintaan.:)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Minä pelaan toisesta ääripäästä löytyvällä TV:llä...

Samsung, jostain 90-luvun alusta oleva matkatv, 4:3, huikeat 10-12", ***** isot pikselit ja paska kuva.

NES:llä toi toimi aikoinaan ihan hyvin...
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

LG HDReady 26LH2000. Ei mikään huippu töllö. Hieman pettyneet fiilikset, kun toimintakohtauksissa kuva laahaa välillä häiritsevästikin perässä. Jouluna ostin ja ainoa peli mitä olen nyt tällä tv:llä pelannut niin on nba 2k10 ja välillä kuva vilkkuu häiritsevästi. Toivottavasti ei villkumista tapahdu, kun ME2 tulee taloon.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Yks XO olkkarissa Epson EH-TW5000 tykissä KingPin Velvet Framed 90'' kankaalla
Toinen XO makkarissa Sony KDL-46W5500 46" LCD-telkussa
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

26'' FullHD Finluxin LCD TV jossa kiinni HDMI:llä Xbox 360 Displaying @ 1080p 60Hz.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Jotain töllötintä sitte vihdoin huomenna kattelemaan, taas joudun turvautumaan asiasta enemmän tietäviin :D, eli millanen tämä peli olisi? 37LH2000 Televisiot TV/Audio/Video

E: Vieläkään en ole uutta hommanut, tosin nyt ostan jonkun tuon 32 JVC kuvaputken tilalle... :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Itselläni boxi on kiinni Sony KDL-40W4000 Televisiossa.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Noniin, tuli sitten LG 37" ready ostettua, komeelta näyttää vaikka paskin mahdollinen liitäntä vielä... :D
 
Ylös Bottom