Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse en tykänny Sennheiserin äänestä vaan jotenkin miellyin Sonyn omaan. Sieltäkin löytyy laaja valikoima ja niiden korvataushärdellit (mdr-81exs tjsp) ovat jopa valkoiset, eli menee täysin iPod-teeman mukaisestiJona Asih sanoi:Suosituslista:
Napit: (~40e hintaluokka)
Koss Spark Plug (pysyvät hyvin korvassa, hyvä ääni)
Sennheiserin napit (laaja valikoima eri tarkoituksiin, esim. korvantausklipsut aktiiviliikkujalle ja iPod-teemaiset sellaisen värkin omistajalle)
Sennheiserin nappeihin en itse ole tutustunut (kuulokkeensa olen laadukkaiksi todennut, SparkPlugit ovat muotoilunsa takia henk.koht. ykkössuosikkini napeissa), joskin arvostelujen perusteella monet ovat tykästyneet. Tuotevalikoima on niin laaja, että olettaisin osan tuotteista olevan tarkoituksellisestikin toisia huonompia/halvempia. Sama pätee tietenkin muihinkin valmistajiin: itse en ole nähnyt missään vierailemassani kaupassa (audioalan erikoisliikkeistä puhumattakaan) Sonylta yli 10e maksavia nappeja - joiden perusteella on turha edes yrittää arvioida yhtiön kalliimpia tuotteita.lostis sanoi:Itse en tykänny Sennheiserin äänestä vaan jotenkin miellyin Sonyn omaan. Sieltäkin löytyy laaja valikoima ja niiden korvataushärdellit (mdr-81exs tjsp) ovat jopa valkoiset, eli menee täysin iPod-teeman mukaisesti![]()
Kossin Spark Plugeja saa nykyään alle kahdellakympillä melkein mistä vaan, ja CDon taitaa myydä niitä johonkin 16 euron hintaan. Suosittelen, itselläni on käytössä ja olen ollut erittäin tyytyväinen.Jona Asih sanoi:INapit: (~40e hintaluokka)
Koss Spark Plug (pysyvät hyvin korvassa, hyvä ääni)
.
Markus Laitinen sanoi:Kossin Spark Plugeja saa nykyään alle kahdellakympillä melkein mistä vaan, ja CDon taitaa myydä niitä johonkin 16 euron hintaan. Suosittelen, itselläni on käytössä ja olen ollut erittäin tyytyväinen.
Ja iPodin 2G nano taitaa olla tällä hetkellä hinta/laatu-suhteeltaan aika ykkönen. Tosin ei mulla muista kokemusta olekaan...
http://www.apple.com/batteries/replacements.html sanoi:Your one year warranty includes replacement coverage for a defective battery. - - If it is out of warranty, Apple offers a battery replacement for $59, plus $6.95 shipping, subject to local tax.
http://depot.info.apple.com/ipod/ sanoi:Note: iPod equipment that is sent in for battery service or service requiring other repairs will be replaced with functionally equivalent new, used, or refurbished iPod equipment. You will not receive the same iPod that was sent in for service.