Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millainen peli tuoli?

Drane

New Member
Elikkäs millaisesta peli tuolista sinä pelaat?
Itse pelailen sohvalta tai sängyltä. Paras peli tuoli olisi varmaankin laiska linna.
 
kaks hemmetin ISOA säkkituolia, jotka muotoutuu JUST sopiviks. Sanon tän, jos istut niihin pelaamaan, et varmana nouse pariin päivään ylös...
 
Sohva tietenkin, että mahtuu mahdollisimman paljon porukkaa tveen ääreen, sillä konsolipelaamisen vahvapuoli on toi partyhenkisyys...!
 
Säkkituoli nostettuna sängylle siinä vasta kunnon läjä. Myös pehmustettu nojatuoli on mukava,tosin saan siitä selkävaivoja pitkien sessioiden päätteeksi. (Viimeksi Skies of Arcadiaa vääntäessä)
 
Joo, tästähän oli jo täysin samanlainen thread aiemmassa foorumissa, mutta sanotaan se nyt vielä kerran... Eli vaaleansininen puhallettava tuoli on kunkku :)
 
eiköhän se oo lepakkotuoli yksinpelillä ja kaksin pelillä sohva(vois olla aika v mäistä istua lepakkotuolissa kahestaan ellei se toinen ois tosi kaunis nainen)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
eiköhän se oo lepakkotuoli yksinpelillä ja kaksin pelillä sohva(vois olla aika v mäistä istua lepakkotuolissa kahestaan ellei se toinen ois tosi kaunis nainen)

Hehee, mä taas oon saanu mun naiseniki pelaamaan...:D
 
Kyllä pikkusiskolta pöllitty, puhallettava ilmatuoli rulettaa. Välillä niska puutuu, mutta silloin vaihdetaan asentoa.
 
Kolmen hengen sohva, jossa makaan poikittain, eli minä valtaan itse koko sohvan. Hieman tyynyjä pään alle, ja lihasten kipeytymisen huomaavasta sitten kun nousee ylös (eli joskus 7 tunnin kuluttua).
 
Sängyssä, joskus löhöten joskus istuen. Silloin tällöin käytän myös säkkituoliani ja pään tueksi laitan yleensä tyynyn.
 
Itselläni on tukeva lepo tuoli, jossa on jalkatuki mukana siis sellanen jenkkilepotuli(samanlainen kuin Frasierissa sillä Frasierin faijalla, mutta mulla vähän uudempi ja eri materiaalia ja sininen:D )
 
Vastataas nyt kerralla näihin kaikkiin galluppeihin ;)

No eiköhän se sänky ole. Ei tänne huoneeseen oikein muuta mahdukkaan. Sohvan tietenkin haluaisin, mutta tilanpuute on suuri kuten jo aiemmin sanottua.
 
Ylös Bottom