Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millaisia maksukortteja nyt sitten tarvitaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rakuuna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Rakuuna

New Member
Nyt kun tuo Live kiinnostaisi, niin paljonko siinä on kuukausimaksu? Tuossa Starter Kitissä on vuosi tuota aikaa maksettu, tarvitsenko sinä aikana luottokorttia tms?

Kuitenkin sanotaan, että: "Huom! Liven käyttöön tarvitaan Luottokortti tai Sammon Visa Electron" ja tuosta Sammon Visa Electronista kysyisin, että mitäs tuohon tarvitaan? Pitäisi avata ensin tili Sampoon, johon sitten ottaa tuo kortti? Jostain olin lukevinani, että tuossakin olisi 2.60 / kk maksu?
 
Tarvitset luottokortin vaikka onkin eka vuosi maksettu, miksi? MS varmistaa tällä tavalla (Kenties), että mikäli Livettäjä tahtoo jatkaa tilaustaan, ei hänen tarvitse tehdä mitään kun kaikki on jo reilassa. Kuukausimaksu on 6,7e luokkaa muistaakseni ja vuosi centilleen 59,99e.

Alle 21-vuotiaille tili, avaaminen ja palvelut ovat ilmaisia. Yli 21-vuotiaat joutuvat maksamaan jonkun 10e/v, tjsp. Pankissa sanot haluavasi samalla myös Electronin, joka tulee perässä n. 2 viikon sisään.
 
Mä kävin aukasemassa sampossa tilin ja hankin sen electronin, eikä maksanu mitään. Että ei se sen hankalampaa ole jos kerran on alle 26v.
 
Vastaus: Millaisia maksukortteja nyt sitten tarvitaan?

Nupe_31 sanoi:
Mä kävin aukasemassa sampossa tilin ja hankin sen electronin, eikä maksanu mitään. Että ei se sen hankalampaa ole jos kerran on alle 26v.

Nostetaanpa vähän vanhaa threadii ylös...

Eli kuinka kauan menee, että saa ton tilin auki ja kortin Sammosta?

Vai käviskö tohon Liven maksamiseen Nordean Visa Electron?
 
Vastaus: Millaisia maksukortteja nyt sitten tarvitaan?

CiioN sanoi:
Nostetaanpa vähän vanhaa threadii ylös...

Eli kuinka kauan menee, että saa ton tilin auki ja kortin Sammosta?

Vai käviskö tohon Liven maksamiseen Nordean Visa Electron?

Tili avataan välittömästi, kortti seuraa viikon-parin sisällä.

Jostain käsittämättömästä syystä Nordea nihkeilee korttiensa nettimaksukäytön kanssa, jollaiseksi Livekin voidaan lukea. Ilmeisesti Nordean Mastercardkaan ei toimi täysin ongelmitta.

Alle 26-vuotiaille varsinkaan ei tämän pitäisi olla ongelma, koska kuten yllä on mainittu, Sammosta saa tilit ja kortit täysin veloituksetta.
Ylimääräinen tili nettikäyttöön ei ole huono idea, itse pidän Sammon tilin tyhjänä ja siirrän rahaa vain play.com-ostosten tai Live-maksujen verran.
Väärinkäytösten mahdollisuus on olematon, mutta jos jotain sattuu, lähes tyhjältä tililtä ei paljoa voi hävitä.
 
Vastaus: Millaisia maksukortteja nyt sitten tarvitaan?

Vielä tuosta Sammon Visa-electronista.

Kävin hakemassa sen kortin ilmaiseksi pari päivää sitten. Pitääkö tilillä olla rahaa että 2kk -Live tarjouksen saa käyttöönsä?
 
Vastaus: Millaisia maksukortteja nyt sitten tarvitaan?

teebo sanoi:
Vielä tuosta Sammon Visa-electronista.

Kävin hakemassa sen kortin ilmaiseksi pari päivää sitten. Pitääkö tilillä olla rahaa että 2kk -Live tarjouksen saa käyttöönsä?

joku sanoin etta ainakin 1 euro pitais olla siela
 
Ylös Bottom