Simulaatio
Member
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?
Kaksinpelimahdollisuus ja paljon pelattavaa... Näitä on liian vähän nykyään, mutta pleikkarille voisin suositella ainakin Sacred 2: Fallen Angelia, sillä se on 2-pelinä älyttömän hauskaa ja antoisaa (pelikellossa jo kohta 200h enkä vieläkään ole kyllästynyt)... kyseessähän on siis Hack'n'slash roolipeli. Jos taas haluaisit FPS räiskintää niin Resistance: Fall of man on mukavaa ajanvietettä kun sen koko kampanjan voi vetää läpi kaksinpelinä (ei tosin niin paljoa pelattavaa).
Suosittelen tuota Sacred 2:sta.
Need for Speedistä itse olen kuullut vain hyvää. Mutta kannattaa ihan suosiolla katsoa eri arvosteluja pelistä ja päätellä sitten oma mielipide =).
Itse koitan myös keksiä joululahjaa, pitäisi olla peli jossa ei pahemmin nettiä tarvitse, koska itselläni ei ole nettiä, ja mielellään kaksinpeli mahdollisuus ja paljon pelattavaa.
(Pelattu ja myyty lista --> Batman, Oblivion, LBP,R&C: tod, heavenly sword)
Kiitoksia etukäteen
Kaksinpelimahdollisuus ja paljon pelattavaa... Näitä on liian vähän nykyään, mutta pleikkarille voisin suositella ainakin Sacred 2: Fallen Angelia, sillä se on 2-pelinä älyttömän hauskaa ja antoisaa (pelikellossa jo kohta 200h enkä vieläkään ole kyllästynyt)... kyseessähän on siis Hack'n'slash roolipeli. Jos taas haluaisit FPS räiskintää niin Resistance: Fall of man on mukavaa ajanvietettä kun sen koko kampanjan voi vetää läpi kaksinpelinä (ei tosin niin paljoa pelattavaa).
Suosittelen tuota Sacred 2:sta.