Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kumpi kannattais hommata; tämä vai God Of War 3. Olen nyt armeijassa ja viikonloppusin olis kiva mättää jotain uutta peliä. Molemmat kiinnostavat yhtä paljon, eli nyt pitäisi tietää kummassa on enemmän pelattavaa ja sisältöä?
Kumpi kannattais hommata; tämä vai God Of War 3. Olen nyt armeijassa ja viikonloppusin olis kiva mättää jotain uutta peliä. Molemmat kiinnostavat yhtä paljon, eli nyt pitäisi tietää kummassa on enemmän pelattavaa ja sisältöä?
Moi. Mikäs olisi hyvä peli emännän kanssa pelaamiseen samalta näytöltä kahdella ohjaimella?
Noniin, rahaa ei ole kaikkeen ja jotkut voin ostaa helposti alelaarista myöhemmin. Vaihtoehtoina on siis:
- Bioshock 2
- Battlefield Bad Company 2
- Final Fantasy XIII
Kysymys kuuluu; Joku noista edellämainituista vs. God Of War III?
Final Fantasy XIII on äänestetty yhdeksi huonoimmista FF:istä eikä itseeni ainakaan iske nuo hahmot pahemmin. Lisäksi peli on käytännössä pelkkää putkijuoksua.
Diablo-tyylisistä tulee mieleen lähinnä Demon's Souls ja Sacred 2: Fallen Angel mutta aika hiljaista kieltämättä on vielä tarjonta tuolla rintamalla.Onko ps3:lle olemassa jotain Diablo, Titan quest tyylistä peliä? Menis kyllä heti osto harkintaan jos sellanen löytyis.
Assasins Creed
vai
Eli lyhykäisyydessään seikkailupeli missä juonta ja jatkoa. Kaikkea saa ehdottaa, mieluiten perusteleluiden jopa lyhyiden kera.
Uncharted 2 täyttää nuo mittapuut hyvin jos et vielä ole kyseiseen peliin tutustunut.
Unchartedin juonilla on niin vähän tekemistä toistensa kanssa, että asialla ei ole juurikaan edes väliä. Tietysti joitain ykkösosaan liittyviä inside-vitsejä voi jäädä tajuamatta, mutta se nyt tuskin on suuren suuri menetys.Hieman olen kaverilla testaillut ja tosiaan hyvältä näytti mutta jäi pelottamaan kuinka paljon sitoutuu siihen 1 osaan, koska sen verran kuulin kaverilta juonesta että jos kovinkin liitoksissa toisiinsa niin luulen että spoilaa jonkin verran.
Sen verran riittävästi, että on suositeltavaa aloittaa ensimmäisestä osasta. Kakkonen, vaikka varsin huikea onkin, on kuitenkin loppupeleissä aika lailla sitä samaa eikä nyt äkkiseltään tule mieleen mitään syytä, miksi sarjaan tutustuminen pitäisi aloittaa nimenomaan siitä. Noin muuten kyllä ääni Unchartedille täältäkin. Elokuvamaailman vastineena wanha kunnon Indiana Jones.Hieman olen kaverilla testaillut ja tosiaan hyvältä näytti mutta jäi pelottamaan kuinka paljon sitoutuu siihen 1 osaan, koska sen verran kuulin kaverilta juonesta että jos kovinkin liitoksissa toisiinsa niin luulen että spoilaa jonkin verran. Mikä tietenkin on epätoivottavaa.
Jos profiilitiedoissasi ilmoitettu syntymäaika pitää paikkaansa, ei vaihtoehdoksi jää muuta kuin R&C.Ratchet & Clank : Crack In Time vai God Of War III vai Heavy Rain ?