Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä PS3-pelin hankkisin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinnie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Tässä pitäisi taas hommata jokin räiskintäpeli ja olen miettinyt näitä kahta: Just Cause 2 tai Borderlands GOTY:a. Muitakin saa suositella joissa on hyvä yksinpeli!

Borderlands on mainio tekele, mutta ihan varauksetta en suosittele pelkäksi yksinpeliksi. Voi olla että käy yksinään tylsäksi, sillä peli on ehdottomasti parhaimmillaan co-oppina. Ei kannata odottaa myöskään liikaa juonelta, sillä se on melko mitäänsanomatonta diipadaipaa. Pelissä on kuitenkin paljon pelattavaa ja tutkittavaa.

Kannattaa varmasti harkita Fallout: New Vegasia, jos et vielä omista.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Tässä pitäisi taas hommata jokin räiskintäpeli ja olen miettinyt näitä kahta: Just Cause 2 tai Borderlands GOTY:a. Muitakin saa suositella joissa on hyvä yksinpeli!
Puollan Just Cause 2. Yksi vuoden yllättäjistä ja ennen kaikkea perhanan hauska pelata. Suosittelen.

Kannattaa varmasti harkita Fallout: New Vegasia.
En heti lähtisi kutsumaan New Vegasia räiskintäpeliksi. Itse ammuskelu on toteutettu lähestulkoon yhtä "hyvin" kuin Fallout 3:ssa. :rolleyes:
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Haluaisin jonkun nettiräiskinnän näin joulun alla Black Opsin rinnalle. Tiimipohjainen räiskintä kiinnostaisi ainakin jossain määrin tuon Black Opsin vastapainoksi mutta mitä vaihtoehtoja niitä markkinoilla on? MoH yleisesti lytätty, MAG:sta lukenut erittäin ristiriitaisia ja Battlefield Bad Company 2 lähes kaikki kehuu. Kannattaisiko turvautua tuohon BC2?
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Haluaisin jonkun nettiräiskinnän näin joulun alla Black Opsin rinnalle. Tiimipohjainen räiskintä kiinnostaisi ainakin jossain määrin tuon Black Opsin vastapainoksi mutta mitä vaihtoehtoja niitä markkinoilla on? MoH yleisesti lytätty, MAG:sta lukenut erittäin ristiriitaisia ja Battlefield Bad Company 2 lähes kaikki kehuu. Kannattaisiko turvautua tuohon BC2?

MAG ja vielä kerran MAG, parasta tiimipohjaista räiskintää mitä konsoleilla on koskaan nähty. Älä vaan valitse bc2:sta näistä kahdesta, mag vie joka osa-alueella.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

En heti lähtisi kutsumaan New Vegasia räiskintäpeliksi. Itse ammuskelu on toteutettu lähestulkoon yhtä "hyvin" kuin Fallout 3:ssa. :rolleyes:

Kirjoittaessa pääsi vähän kriteerit unohtumaan, my bad :D Rupesin ehdottelemaan New Vegasia yksinpelinä, kun semmonen oli hakusessa, enkä suinkaan räiskintäpelinä.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Suositelkaapas peliä pukinkonttiin?

Olen aika kaikkiruokainen pelien suhteen, tosin joku tarinavetoinen peli olis aika rok. Olen miettinyt GT5:sta, mutta arveluttaa padilla ajaminen. Toisaalta Black Ops voisi olla myös varteenotettava vaihtoehto. En ole nyt hetkeen seurannut pelimarkkinoita, joten suositelkaas jotain noiden kahden lisäksi mitä kannattaa harkita ja mikä peli on ns. "hot" tällä hetkellä.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Itsellä jo hyllyssä, eikä raaskisi helpolla luopua.
Black OPS
NHL 11
Need For Speed: Hot Pursuit
Red Dead Redemption
Red Dead Redemption: Zombie

Mietin, että ostaisiko tänään GT5 vai Fallout: New vegas pelin??
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Itse ehdottaisin GT5:sta.

Koska tuosta New Vegasista saattaa tulla GOTY versio ens vuonna jossa on sitten dlc:t mukana. Mikäli niitä dlc:tä nyt tehdään samaan tahtiin kuin Fallout 3:een.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Joulu on kohta jo ovella, joten pitäisi saada jotain hyvää pelattavaa. Ajattelin että voisi keskittyä nyt vaan yksinpelaamiseen ja katsoa sitä moninpelaamista sitten ensi vuonna (Killzone 3!?).

Olen pähkäillyt muutaman pelin kanssa, mutta en osaa päättää minkä ottaisin. Valintoina on pyörinyt Assassins Creed 2, Bioshock ja Sly Trilogy. Ajattelin, että kaksi voisin noista ottaa ja yhden jättää pois. Sly Trilogyssä olisi ainakin pelattavaa ja hintakaan ei ole paha. AC2 ja BS vaikuttavat kummatkin todella hyviltä. En osaa päättää... Saa ehdotella muitakin pelejä (yksin pelattavia, kiitos). Batman ja kummatkin Unchartedit löytyy jo.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Itse ehdottaisin GT5:sta.

Koska tuosta New Vegasista saattaa tulla GOTY versio ens vuonna jossa on sitten dlc:t mukana. Mikäli niitä dlc:tä nyt tehdään samaan tahtiin kuin Fallout 3:een.

Oli päätös niin vaikea, että vein Gamestoppiin vaihdossa NFS: Hot Pursuitin ja hommasin ne molemmat! :D
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Oli päätös niin vaikea, että vein Gamestoppiin vaihdossa NFS: Hot Pursuitin ja hommasin ne molemmat! :D

Oikee meininki :D

Ja mitä tulee Hepun valintoihin. Niin AC2 ja Bioshock (ykköstä kai tarkotat) eivät ole kyllä enään hinnalla pilattuja. Taitaa molemmat olla 20€ - 25€ hujakoilla.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Valintoina on pyörinyt Assassins Creed 2, Bioshock ja Sly Trilogy.

Täytynee muistaa että Bioshockille kertynyt jo runsaasti ikää jos ykköstä tarkoitat. Ostin tuon itekin vasta tuossa viime keväällä alelaarista ja olihan se ihan ok. Pelattavuus oli ehkä hieman tylsää mutta tarina sai minut palaamaan takaisin pelin pariin. AC2 tuli viime vuonna joululahjaksi ja siinä oli kyllä enemmän tekemistä. Oli myös mukava seikkailla paikoissa jossa on oikeasti käynyt (esim. Vatikaanissa). Peli on myös graafisesti hieno.

Joten sanoisin että hanki ainakin AC2. Sly trilogiasta en valitettavasti osaa sanoa mitään.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Tälle asialle ei ole oikein soveliasta ketjua, mutta tämä nyt on aika lähellä.

Tässä muutaman päivän sisällä on tullut pari ystävänlisäyspyyntöä ja niissä on ihan suoraan ollut ehdotus, että "Moi, voisitko sharettaa Dead Nationin?". Törkeää touhua! Vastaukseni molempiin on ollut, etten harrasta piratismia. Toinen vielä kehtasi vastata, että "eihän se ole piratismia, mut ei sit."

Miettikääpä uudestaan, jos haluatte jonkin pelin - toinen on maksanut siitä ja ostamisen myötä tulee oikeus jakaa peliä viidelle kaverille vai? EI, vaan pelin voi ladata ITSELLEEN, omalle omistamalleen konsolille jos tarvetta tulee (esim. pleikka hajoaa tai omistat useamman PS3:n joista toinen on vaikka kesämökillä).

Hyvien pelien valmistajia pitää tukea, eikä yrittää käyttää kanssapelaajia hyväksi! Ostamisella varmistetaan laadukkaiden tuotosten saanti jatkossakin. Eikä ole todellakaan mikään paha hinta, kun puhutaan DN:stä, halvimmat pelitunnit vuosiin.

Modet siirtäkööt tämän johonkin sopivampaan ketjuun, jos näkevät sen aiheelliseksi.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Alkaa ideat loppumaan... Tarkoituksena olisi hankkia pukinkonttiin yksi peli mutta ei ole mitään hajua minkä. Kaikki muut paitsi sarjakuva- sekä mättöpelit sujuvat. Omistamani pelit:

- Grand Theft Auto IV
- Red Dead Redemption
- Dead Space
- Bioshock
- NHL 11
- FIFA 08
- Assassins Creed
- Call of Duty: Modern Warfare
- Call of Duty: Modern Warfare 2
- Fallout 3
- Fallout: New Vegas
- Resident Evil 5
- Heavy Rain
- Uncharted: Drake's Fortune
- Uncharted: Among Thieves
- Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
- Killzone 2
- Operation Flashpoint: Dragon Rising
- God of War Collection
- God of War 3

Black Opsiin en sijoita kun Treyarch ei ole koskaan osannut tehdä hyvää peliä. Autopelit kiinnostaa mutta en omista rattia. Assassins Creed 1 jätti aika vaisun kuvan sarjasta. tekkenit ja mariosonicit ei voisi vähempää kiinnostaa.

Junnuna pelasin tuhansia tunteja Westwoodin Command & Conquereja, mutta EA:n lasersotiin en luota. Tykkäsin tosi paljon Fallouteista. Co-op olisi plussaa.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

[/SPOILER]

Black Opsiin en sijoita kun Treyarch ei ole koskaan osannut tehdä hyvää peliä.

Itse kyllä harkitsisin vakavasti tämän hankkimista varsinkin jos et ole kokeillut edes. Tämä on selvästi parempi edeltäjäänsä imo. Varsinkin sitten, kun saavat yhteydet ja kaiken p*skan lopullisesti kuntoon. Mutta joo ei mulla muuta. ;)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Itse kyllä harkitsisin vakavasti tämän hankkimista varsinkin jos et ole kokeillut edes. Tämä on selvästi parempi edeltäjäänsä imo. Varsinkin sitten, kun saavat yhteydet ja kaiken p*skan lopullisesti kuntoon. Mutta joo ei mulla muuta. ;)

Yhteyksien vuoksi en nyt, ehkä myöhemmin kun MW2 ei jaksa enää pelata. Saa nähdä.

Borderlands GOTY. Nuff said.

Tämä lähtikin poistoon Prismasta. Heräteostoksena myös The Elder Scrolls IV: Oblivion GOTY. Kiitokset.
 
Mikä ralli-peli?

Niin: mikä ralli peli olis hyvä PS3:lle haluisin colin McRae dirt 2 mut veli ei haluis... joku K-16 tai k-18 mut ei lennetä lasin läpi se on tyhmää

löytyiskö?
 
Ylös Bottom