Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä PS3-pelin hankkisin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinnie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Katsoin muutamia videoita noista peleistä ja sain sen käsityksen että ne ovat FPS ja roolipelin sekoituksia.

Borderlands on oikeastaan "open world FPS". Siinä kyllä levelit nousevat ja hahmoa voi kehittää yms, mutta aika leppoisia nuo pienet roolipeli-elementit ovat. Pääpaino on sellaisella camp-henkisellä toiminnalla ja sarjakuvamaisella visuaalisuudella.

Fallout-pelit ovat tosiaan sitten hiukan enemmän roolipelimäisiä, vaikka niissäkin toiminta on isossa osassa. Ja niissähän on näitä "dialogi-valintoja", mitä ei Borderlandsissä ole ollenkaan.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Jaa-a... Nyt olisi sitten MAG vs. Borderlands vs. Demon`s souls :D

Tässä olisi mun mielipide noista kolmesta pelistä, mutta auttakaa mua päättämään minkä valitsen :cool:

MAG:

Plussat:
-KFIN:in klaanit (pääsee suomalaisten kanssa pelaamaan milloin vaan)
-Hienon näköinen ja isot kentät
-Paljon pelaajia
-Räiskintää

Miinukset:
-Pitäisi tilata netistä, koska lähimpien kauppojen nettisivuilta ei löytynyt, mutta kumminkin se peli sitten on siellä hyllyssä kun käy katsomassa vaikka netin valikoimassa sitä ei ole :D


Borderlands:

Plussat:
-Iso maailma, tekemistä riittää
-Isot viholliset :D
-Jollain nettisivulla luki että yli 500 000 asekombinaatiota
-4 pelaajan Co-op

Miinukset:
-En oikeen osaa sanoa mitään noiden videoiden perusteella

Demon`s Souls:

Plussat:
-Siinäkin isoja vihollisia :P
-Tunnelmallinen maailma (huom. videoiden perusteella)
-Vissiin saa lahdata porukassa niitä örkkejä tai taistella toisia pelaajia vastaan?
-Paljon aseita
-Roolipeli

Miinukset:
-Ei osaa sanoa :o

Nonnii. Siinä olisi mun + ja -. Auttakaa mua päättämään noista kolmesta... Voitte vaikka sanoa omasta mielestänne miinus puolia noista jos se helpottaisi päätöstä. Tällä hetkellä ykkösenä olisi Borderlands. Mutta onko Borderlandsissa paljon suomalaista porukkaa tai jotain....
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Osta MAG. Sen saa 15 € storesta. Todellankin sopiva hinta :D (en ole varma onko tarjous enää voimassa) Iteltä löytyy myös Borderlands joka on myös ostamisen arvoinen sinuna ostaisin molemmat.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Demon's Souls on itsellä harvinaisen hermoja raastava peli. Kuolema kun korjaa niin kapulaa saa kyytiä. Vaikeustaso ainakin on kohdillaan. Itse en tule varmaan koskaan pääsemään sitä läpi, kun ei hermot kestä :D eikä taito riitä.

Gamespotin arvostelu kannattaa tsekata. Siinä kerrotaan mikä on homman nimi.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Näistä kolmesta joku?

1. Demon's Souls. Pelin teema kiehtoo ja pidän erittäin paljon vaativista peleistä.

2. Mass Effect 2. Vaikuttaa todella hyvältä ja kaveripiiristä tullut pelkkää kehua. Jäänkö sitten paljosta paitsi ilman ykkösosaa?

3. Fallout 3 GOTY. Löytyykö tätä versiota vielä mistään? :) Varmasti laatupeli ja tuon kanssa sais aikaakin mukavasti kulumaan.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Doddii olen päätökseni tehnyt :D

Elikkäs aion hankkia MAGin ja Borderlandsin ja ostan Borderlands GOTY editionin näin pääsiäisen huviksi ja kunniaksi. Pitää sitten ostaa MAG myöhemmin kun rahaa kertyy, koska tällä hetkellä rahaa on jotain 44€ vain, niin saan ostettua yhden pelin ensin.

Mutta kiitos kaikille jotka jaksoivat ehdotella ja suositella kaikenlaisia mielenkiintoisia pelejä ja olisin halunnut ne kaikki, mutta kaikkea ei voi saada tyhjätaskuna joten... :rolleyes:

Mutta kiitos vielä :D
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Fallout 3 Gotyä löytyy VPD:ltä melko suolaseen hintaan 37€, kun ottaa huomioon että se on julkastu 1,5 vuotta sitten. Toisaalta Brittien TheHut myy sitä 17€ eli siihen raaskis vielä kylkiäiseksi ostaa jommankumman :) Demon's Souls myös 17€ TheHutissa.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Kumpi kannattaisi tilata, Crysis 2 vai La noire? :rolleyes:
Tuskinpa molempia on vielä kukaan päässyt vertailemaan, joten mene omien mieltymysten mukaan. Crysis 2 tarjonnee kauniin ja taktisen FPS-kokemuksen kun taas L.A. Noiresta povataan enempi tarinavetoista dekkarielämystä, jossa toimintakohtauksetkin voi halutessaan skipata, jos ne käyvät liiaksi itse tarinasta nauttimista häiritsemään.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Näistä kolmesta joku?

1. Demon's Souls.

2. Mass Effect 2.

3. Fallout 3 GOTY

Hyviä pelejä kaikki, massasta ei tosin omaa kokemusta, mutta peli joka pitäis olla käyny jokaisen koneessa on demon soul’s. Paras roolipeli... ainakin dark soul’s:iin asti :D.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Hyviä pelejä kaikki, massasta ei tosin omaa kokemusta, mutta peli joka pitäis olla käyny jokaisen koneessa on demon soul’s. Paras roolipeli... ainakin dark soul’s:iin asti :D.

Täältä ääni kanssa Demons soul´sille!
Ihan tykki peli, mutta vaikea. Pullamössömpään makuun sitten FO3 ja siitä vielä häpeän vähälle ropetukselle ME2...
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Suositelkaa jotain halpaa alelaari peliä. Ei ole väliä onko seikkailu, sota yms. kunhan on yksin pelissä yli 20h pelattavaa.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Suositelkaa jotain halpaa alelaari peliä. Ei ole väliä onko seikkailu, sota yms. kunhan on yksin pelissä yli 20h pelattavaa.

GTA IV, Fallout 3, Assassins Creed 2 tai Castlevania LoS. Noissa ainakin riittää pelattavaa ja ovat todella hyviä pelejä. Hinnoista en ole varma, mutta mielestäni ovat jo melko halpoja.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Sanokaapa joku peli joka saattaisi kiinnostaa mua..
Lupaan kokeilla. Minulla on jo siis Dead rising 2, BC2, MoH, Bops, cod4, WaW, MW2, (Mafia 2, mutta myyty jo pois),GTA IV, Just Cause2.. Sanokaapa joku peli joka voisi kiinnostaa.. Ja millä hinnalta ja mistä..? Itseä kiinnostaa nyt sanotaanko sotapelit, zombimätöt, kauhu, actioni( mm.GTA, just cause), jonkun tapaiset puzzlet (Portal2)

Mutta ei nyt oikein löydy. sanokaapa omasta kokemuksesta tai ehdotelkaa.

Kiitos jos vaivaudutte.. :)

Niin ja: Ei codeja/homefront..
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Sanokaapa joku peli joka saattaisi kiinnostaa mua

Dead Spacet on vallan mainioita Survival Horror pelejä. Ensimmäinen osa irtoo esim Cdon:sta 19,95€ ja kakkonen Vpd:stä 29,40€.

Tai sitten Resident Evil 5 joka taas lähtisi myös Cdon:sta 19,95€. Ja pelistähän löytyy myös co-op muoto.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Sanokaapa joku peli joka saattaisi kiinnostaa mua..

Mie suosittelisin kokeileen Red Dead Redemptionia jos et vielä siihen ole koskenut. Ja jos GTA:sta ja Just Causesta pidit niin varmaan tämäki hiekkalaatikko voisi kiinnostaa. Redin vissii jo parilla kympillä kohta saapi jostain jos joku täsmätarjous vastaan tulee.

Ja kaikille jotka pohtii ostaisko Demon's Soulsin niin ehdottomasti suosittelen, peli on muihin nykypeleihin verrattuna jo sen verran eri planeetalta lähtöisin ja niin palkitseva että oksat pois, mielestäni paras PS3-peli jota olen pelannut.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Sanokaapa joku peli joka saattaisi kiinnostaa mua..
Lupaan kokeilla. Minulla on jo siis Dead rising 2, BC2, MoH, Bops, cod4, WaW, MW2, (Mafia 2, mutta myyty jo pois),GTA IV, Just Cause2.. Sanokaapa joku peli joka voisi kiinnostaa.. Ja millä hinnalta ja mistä..? Itseä kiinnostaa nyt sanotaanko sotapelit, zombimätöt, kauhu, actioni( mm.GTA, just cause), jonkun tapaiset puzzlet (Portal2)

Mie suosittelisin kokeileen Red Dead Redemptionia jos et vielä siihen ole koskenut. Ja jos GTA:sta ja Just Causesta pidit niin varmaan tämäki hiekkalaatikko voisi kiinnostaa. Redin vissii jo parilla kympillä kohta saapi jostain jos joku täsmätarjous vastaan tulee.

Omalta osaltani suosittelen myös Red Dead Redemptionia. Siihen vielä lisäksi Undead Nightmare -lisäosa. Saat zombimätöt samaan pakettiin.

Tarkempia hintakyselyjä peleistä kannattaa laittaa tähän ketjuun.
 
Ylös Bottom