unboundnrg
New Member
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?
Mitä muita post apocalyptic -pelejä on (julkaistu), kuin Falloutit?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
nyt tässä kun on vähän ylimääräistä rahaa laittaa peleihin niin mitkä kaksi kannattaa ostaa/varata?
1. Dirt 3
2. L.A Noire
3. Deus Ex : human revolution
4. Batman : arkham city
5. Assassin creed Revelations
nyt tässä kun on vähän ylimääräistä rahaa laittaa peleihin niin mitkä kaksi kannattaa ostaa/varata?
1. Dirt 3
2. L.A Noire
1. Dirt 3
2. L.A Noire
Ja rahaa katoaa rahapussista semmosta vauhtia että oksat pois
NHL 12 = 68,95
Battlefield 3 = 59,95
Uncharted 3: Drake's Deception = 59,95
Modern Warfare 3 = 59,95
Assassin's Creed: Revelations = 56,45
Yhteensä: 305,25€
Oon menossa ostaan huomenna jotain Ps3 peliä. ehottakaa jotain peliä joka olis joko Ammuntapeli tai Tappelupeli sen tyyppinen ku esimerkiks Marvel vs Capcom 3 jossa hyvät superhyökkäykset ja jokaisella hahmolla oma Ultimate Attack (eli hahmon vahvin hyökkäys) Ammuntapeleistä oon harkinnu Battlefield Bad comppany 2:sta mutta en aio sitä ostaa.
Oon menossa ostaan huomenna jotain Ps3 peliä. ehottakaa jotain peliä joka olis joko Ammuntapeli tai Tappelupeli sen tyyppinen ku esimerkiks Marvel vs Capcom 3 jossa hyvät superhyökkäykset ja jokaisella hahmolla oma Ultimate Attack (eli hahmon vahvin hyökkäys) Ammuntapeleistä oon harkinnu Battlefield Bad comppany 2:sta mutta en aio sitä ostaa.
Nettikauppa tuo selvää säästöä, siitä olen samaa mieltä. Mutta sekin on totta, että jos varmasti haluaa pelinsä julkaisupäivänä niin varmaan sitten joku kivijalkakauppa.
Hyviä ehdotuksia löytynee helpoiten suoraan ketjusta Keskustelua co-op-peleistä [PS3].Ehdotuksia?
Pitäisi löytää joku sellainen PS3 peli, joka on erinomainen kaksinpelinä. Nimenomaan samassa paikassa kahdella ohjaimella pelattuna, verkkopelillä ei ole merkitystä. Lähinnä olemme pelanneet tasohyppelyjä, kuten Lego Star Warsia mutta muun tyyppisetkin pelit voisivat tulla kyseeseen. Ehdotuksia?
Hyviä ehdotuksia löytynee helpoiten suoraan ketjusta Keskustelua co-op-peleistä [PS3].
PS. Onko pelin ikärajalla mahdollisesti merkitystä valinnan kanssa?
Pitäis näistä valita kolme:
Battlefield 3
Uncharted 3
WWE 2012
SSX (?)
SSX:hän tulee ilmeisesti joskus tammikuussa.