Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä PS3-pelin hankkisin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinnie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

nyt tässä kun on vähän ylimääräistä rahaa laittaa peleihin niin mitkä kaksi kannattaa ostaa/varata?


1. Dirt 3
2. L.A Noire
3. Deus Ex : human revolution
4. Batman : arkham city
5. Assassin creed Revelations
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

nyt tässä kun on vähän ylimääräistä rahaa laittaa peleihin niin mitkä kaksi kannattaa ostaa/varata?


1. Dirt 3
2. L.A Noire
3. Deus Ex : human revolution
4. Batman : arkham city
5. Assassin creed Revelations

Sanoisin Batman Arkham city tulee olemaan kovimpien pelien joukossa tänä vuonna. AC Revelation on kans kova peli, jos tykkää menneisyyteen perustuvasta hiippailupelistä, vaikka actionias myös löytyy. Muut pelit ovat itselleni tuntemattomanpia, vaikka oon kullut niistä. Oma kysymykseni on: Kannattaako BF3 hankkia ps3:lle, kun koneestani ei riitä tehot prossussa? En ole kauheest pelannut FPS pelejä pleikkarilla, paitsi BF43:sta.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

nyt tässä kun on vähän ylimääräistä rahaa laittaa peleihin niin mitkä kaksi kannattaa ostaa/varata?


1. Dirt 3
2. L.A Noire
3. Deus Ex : human revolution
4. Batman : arkham city
5. Assassin creed Revelations

Oma suositukseni on että jätät Dirtin kokonaan poies, ostat nyt L.A Noiren ja Deus Exin, nuo kaksi hommaat sitten myöhemmin.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

nyt tässä kun on vähän ylimääräistä rahaa laittaa peleihin niin mitkä kaksi kannattaa ostaa/varata?


1. Dirt 3
2. L.A Noire
3. Deus Ex : human revolution
4. Batman : arkham city
5. Assassin creed Revelations

L.A. Noire ostoon heti, oli maukas kokemus (vedin 100% läpi) ja sitten varaa Assassin's creed Revelations! Ootko pelannu aikasempii Assassin's creedei jos et..alota ac2 ja sit bhood ja revelations :)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Ja rahaa katoaa rahapussista semmosta vauhtia että oksat pois :)

NHL 12 = 68,95
Battlefield 3 = 59,95
Uncharted 3: Drake's Deception = 59,95
Modern Warfare 3 = 59,95
Assassin's Creed: Revelations = 56,45

Yhteensä: 305,25€

+ pikkuveljen ostos Batman: Arkham City = 59,95 (joka muuten julkaistaan 5 päivän päästä tämän viestin kirjoittamisesta) :D :D
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Ja rahaa katoaa rahapussista semmosta vauhtia että oksat pois :)

Mikset osta ahvenanmaan varastolta? Esim. verkkokaupalla on sellainen ja uudet pelit maksaa enintään 43e/kpl, säästät selvää rahaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

NHL 12 = 68,95
Battlefield 3 = 59,95
Uncharted 3: Drake's Deception = 59,95
Modern Warfare 3 = 59,95
Assassin's Creed: Revelations = 56,45

Yhteensä: 305,25€

Samat esim. Play.com (ilmaiset pk:t):

NHL 12 = 49.99
Battlefield 3 = 49.99
Uncharted 3: Drake's Deception = 48.99
Modern Warfare 3 = 56.49
Assassin's Creed: Revelations = 49.99

Yhteensä: 255,45e

Nettikauppa tuo selvää säästöä, siitä olen samaa mieltä. Mutta sekin on totta, että jos varmasti haluaa pelinsä julkaisupäivänä niin varmaan sitten joku kivijalkakauppa.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Kaikki muut pelithän tuolle varmaan tuleekin netistä paitsi NHL, kun maksaa sen 70€. Mutta joo, osta ahvenanmaan varastolta, peli ei aina ehdi julkaisupäiväksi mutta säästätpähän jopa28€ verrattuna kivijalkakauppaan.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Oon menossa ostaan huomenna jotain Ps3 peliä. ehottakaa jotain peliä joka olis joko Ammuntapeli tai Tappelupeli sen tyyppinen ku esimerkiks Marvel vs Capcom 3 jossa hyvät superhyökkäykset ja jokaisella hahmolla oma Ultimate Attack (eli hahmon vahvin hyökkäys) Ammuntapeleistä oon harkinnu Battlefield Bad comppany 2:sta mutta en aio sitä ostaa.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Oon menossa ostaan huomenna jotain Ps3 peliä. ehottakaa jotain peliä joka olis joko Ammuntapeli tai Tappelupeli sen tyyppinen ku esimerkiks Marvel vs Capcom 3 jossa hyvät superhyökkäykset ja jokaisella hahmolla oma Ultimate Attack (eli hahmon vahvin hyökkäys) Ammuntapeleistä oon harkinnu Battlefield Bad comppany 2:sta mutta en aio sitä ostaa.

Mitä pelejä sulla on noille kategorioille?
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Oon menossa ostaan huomenna jotain Ps3 peliä. ehottakaa jotain peliä joka olis joko Ammuntapeli tai Tappelupeli sen tyyppinen ku esimerkiks Marvel vs Capcom 3 jossa hyvät superhyökkäykset ja jokaisella hahmolla oma Ultimate Attack (eli hahmon vahvin hyökkäys) Ammuntapeleistä oon harkinnu Battlefield Bad comppany 2:sta mutta en aio sitä ostaa.

Jos ammunta peli kiinnostaa niin osta markantalon verkkokaupasta halvalla killzone 3, niitä taitaa olla siel vielä ja hintaa huimat 9,90e :) Jos vapaa-ottelu peli kiinnostaa suosittelisin Ea sportin MMA peliä, se on tosi hyvä. :)

E: Eilen illalla oli vielä 100+ killzone 3 kun tilasin sen, nyt on päässyt loppumaan :(
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Nettikauppa tuo selvää säästöä, siitä olen samaa mieltä. Mutta sekin on totta, että jos varmasti haluaa pelinsä julkaisupäivänä niin varmaan sitten joku kivijalkakauppa.

Tätä juuri meinaan. Haluan pelin julkkarina, ja siitä pitää maksaa kova hinta. :/
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Pitäisi löytää joku sellainen PS3 peli, joka on erinomainen kaksinpelinä. Nimenomaan samassa paikassa kahdella ohjaimella pelattuna, verkkopelillä ei ole merkitystä. Lähinnä olemme pelanneet tasohyppelyjä, kuten Lego Star Warsia mutta muun tyyppisetkin pelit voisivat tulla kyseeseen. Ehdotuksia?
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Pitäisi löytää joku sellainen PS3 peli, joka on erinomainen kaksinpelinä. Nimenomaan samassa paikassa kahdella ohjaimella pelattuna, verkkopelillä ei ole merkitystä. Lähinnä olemme pelanneet tasohyppelyjä, kuten Lego Star Warsia mutta muun tyyppisetkin pelit voisivat tulla kyseeseen. Ehdotuksia?

TT-2k jo antoi tuossa hyvän vinkin paremmasta ketjusta juuri tälle toiveelle. Laitetaan nyt kuitenkin sen verran, että huomenna keskiviikkona myyntiin tuleva Ratchet & Clank: All 4 One on juuri tälläinen kuvailemasi peli. Neljän pelaajan co-op, ja vaikka verkkopelillä ei ollut merkitystä - löytyy sieltä helposti peliseuraa paikkaamaan sohvakavereita.

[video=youtube;Si3NyZx8tlA]http://www.youtube.com/watch?v=Si3NyZx8tlA[/video]
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Hyviä ehdotuksia löytynee helpoiten suoraan ketjusta Keskustelua co-op-peleistä [PS3].

PS. Onko pelin ikärajalla mahdollisesti merkitystä valinnan kanssa?

Kiitos! Ikärajalla ei ole väliä. Vaimon kanssa pelaillaan.

Kiitokset myös Nisupullalle. Jotain aiempaa R&Ctä on pelattukin, mutta on jäänyt vähemmälle koska ei ollut juuri tuota co-opia.

LittleBigPlanet 2 vaikuttaa aika lupaavalta..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Pitäis näistä valita kolme:
Battlefield 3
Uncharted 3
WWE 2012
SSX (?)

SSX:hän tulee ilmeisesti joskus tammikuussa.
 
Ylös Bottom