Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä PS3-pelin hankkisin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinnie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Kannattaa käydä lukemassa molempien arvostelut ja Gamerangkinsin käyttäjäarviot. Eivät ole toisiaan poissulkevia, nämä Resistance 2 ja Call of Duty: World at War.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Fifa vai Pro Evolution Soccer?
Fifaan olen taipumassa kattavampien lisenssien takia, ei oikeen kiinnostais millään "harmailla" pelaajilla palloilla, ellei Pro evossa ole sit huomattavasti parempi pelimekaniikka?
EDIT: meni jo, Fifa tarttu äsken kauppareissulla mukaan :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Minkä pelin pyytäisin joululahjaksi? Mutsin kanssa ollaan sovittu, että saan Far Cry 2:sen ohelle toisen pelin, mutta se ei saa olla räiskintää tms., vaan urheilua tai sen sellaista. Olen miettinyt uusinta Need for Speediä, mutta sitä en arvostelujen perusteella tule hankkimaan. myös Midnight Club 4 on ollut mielessä, mutta se on kuulemma todella vaikea... Futis ja lätkäpelit on jo menneen talven lumia... Tosi vaikee päätös. Mitäs muuta, no Mirror's Edge on mielessä ollut niinkuin myös Pure. Vituttaa kun en osaa päättää. Jeesatkaas vähän, kiitti :rolleyes:
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Nyt tutkinu vähän tarkemmin noita pelejä ja tällä hetkellä vaihtoehtoina jäljellä enää

- FallOut 3
- Far Cry 2
- Resistance 2
- Call of Duty 5 : WaW

Hmm mitkä 2 voisi olla juuri "ne"?
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Minkä pelin pyytäisin joululahjaksi? Mutsin kanssa ollaan sovittu, että saan Far Cry 2:sen ohelle toisen pelin, mutta se ei saa olla räiskintää tms., vaan urheilua tai sen sellaista. Olen miettinyt uusinta Need for Speediä, mutta sitä en arvostelujen perusteella tule hankkimaan. myös Midnight Club 4 on ollut mielessä, mutta se on kuulemma todella vaikea... Futis ja lätkäpelit on jo menneen talven lumia... Tosi vaikee päätös. Mitäs muuta, no Mirror's Edge on mielessä ollut niinkuin myös Pure. Vituttaa kun en osaa päättää. Jeesatkaas vähän, kiitti :rolleyes:

Mirrors Edge ja Far Cry 2. Minä saan nuo kaksi joululahjaksi ja kannattaa ottaa Mirrori. Todella hieno ja kaunis ja kaikkea! Saanu myös hyvät arvostelut. Itse suosittelen Mirrors Edgeä.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Itse asiassa toinen ei ole peli mutta
noin 90 e RB2 rummut(löytyy GH WT)(serkut asuu kanadassa ja voisi tuoda) vai Cod WaW noin 60 e
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Nyt tutkinu vähän tarkemmin noita pelejä ja tällä hetkellä vaihtoehtoina jäljellä enää

- FallOut 3
- Far Cry 2
- Resistance 2
- Call of Duty 5 : WaW

Hmm mitkä 2 voisi olla juuri "ne"?

No riippuen siitä että haluatko rahoillesi vastinetta oikein urakalla.

Omat valinnat olisivat

- Fallout3
sisältää hemmetisti tekemistä, tulossa trophyt ja päivitystä pelin bugeihin joita itsellä ei vielä ole tullut vastaan (paitsi satunnainen jäätyminen ja psn info bugi johon löytyy kiertotie)
Oblivion aseilla ja maailmanlopun jälkeisellä meiningillä. Peli sisältää myös paljon syytä uudelle rundille joten jos pelejä ostelee harvemmin niin on tästä iloa pidemmäksi aikaa.

- Resistance2
Pelistä löytyy kutakuinkin kaikille jotain, yksinpeli on ok vaikka juoni vähän tökkiikin mutta Call of duty5:lla ei tähän ole juurikaan mitään vastausta ja Far cry2:sesta en osaa sanoa. Alueet ovat vaihtelevia, aseet eroavat toisistaan todella paljon, vihollisia tulee välillä uskomattomia määriä, pomot ovat todella massiivisia ja kohtalaisen hyvin toteutettujakin. Yksinpeli on kohtalaista perushuttua josta joko pitää tai ei, mutta kyllä sen nyt ainakin kerran läpi vetää ihan mielellään.

Tähän vielä co-op johon innostuessa peli voi saada 30-100h lisää pelattavaa, tietysti tämä tuntuu välillä aika grindiltä mutta kaveri poppoossa tai muuten kunnollisessa tiimissä niin kyllä sitä jaksaa pidemmänkin aikaa ja saa yllättävän paljon hauskuutta irti

Ei unohdeta competivea joka on ehkä vähän suoraviivaisempaa kuin monet nykypäivän strategiset realismipainotteiset räiskintä pelit, mutta yllättävästi ilman hyvää tiimipeliä ei pärjää.
60 pelaajan mittelöt ovat välillä todella hektistä ja miellyttävää taistelua että siinä ei voi kuin naama irveessä vetää lössiä kumoon. Kaikki vaan toimii vaikka pientä päivitystä toivoisi tuohon ranked peleihin jotka ovat pahasti klaanien ja kaveripoppoiden kansoittamia pienemmissä peleissä. (eli pelit ovat välillä niin epäreiluja että joudut periaatteessa taistelemaan "yksin" kun vastapuolella on 5 tähden pelaajia piukassa oleva klaani ja sinun puolellasi on kopraaleja jotka sinkoilevat ympäri mappia.

R2 tarjoaa vaan kaikille jotain, sekä ehkä parhaan party systeemin mitä olen peleissä tähän mennessä nähnyt, toki vähän ongelmia löytyy sekä co-op kentät alkavat toistamaan itseään mutta eiköhän imsomniac ole jo lisäpakettien kimpussa.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Äh, voi tätä valinnan vaikeutta!

Nyt kun olen "sortunut" lukemaan FallOut3:n keskusteluja ja juttuja, niin olen jäänyt miettimään, että jos sittenkin hankkisin(toivoisin :)) FallOutin Prince of Persian tilalle.

Joten nyt kysyn(taas^^), kumman pelin hankin: Prince of Persia vai FallOut3?
Noista kahdesta taitaa FallOut olla pitkäikäisempi, joten se lisää kiinnostusta
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Äh, voi tätä valinnan vaikeutta!

Nyt kun olen "sortunut" lukemaan FallOut3:n keskusteluja ja juttuja, niin olen jäänyt miettimään, että jos sittenkin hankkisin(toivoisin :)) FallOutin Prince of Persian tilalle.

Joten nyt kysyn(taas^^), kumman pelin hankin: Prince of Persia vai FallOut3?
Noista kahdesta taitaa FallOut olla pitkäikäisempi, joten se lisää kiinnostusta

FO3 saanut keskimäärin paremmat arvostelut kun PoP, joten varmaan FO3.
Ainakin muhun iskee paremmin tuo FallOut, ja itsekin olen sitä hankkimassa. Tutkinut olen eri pelejä. :)
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Aattelin Resistance 2 ja FallOut 3 lisäksi hankkia vielä 1-2 jossain vaiheessa.

a) Far Cry 2
b) LittleBigPlanet
c) Metal Gear Solid 4
d) Motorstorm : Pacific Rift

Ensinäkin oon kuullut että Far Cry 2 olisi parempi vaihtoehto MGS :än tilalle, jos ei alunperin ole pelaillut MGS sarjaa. Ei muutenkaan tuo demo oikeen napannut, mutta kun tuo on vaan saanut hyvää palautetta...
Sama asia pätee LBP :ssä. Ei ole saanut varmaan yhtää huonoa palautetta, mutta ei tuo kyllä mua houkuttele. Harmi etten oo päässyt kokeilee missään.
Motorstorm kait aika keskitienkulkija, mutten omista mitään autopeliä PS3 :lle vielä...
FC2 alkaa toistaa itseään kuulemma mutta kyllä tuo iso alue, liekit, maasto ym. miellyttää.


Harmittaa sitten jos menee rahaa hukkaan....
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

a) the club
b) haze
c) beowulf

kaikki saa halvalla netistä mut en diä mikä olis paras........
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

a) the club
b) haze
c) beowulf

kaikki saa halvalla netistä mut en diä mikä olis paras........

noista paras on varmaan haze tai club. Hankkisin molemmat jos kerran halvalla saa. Beowulf on paska (kaverilla pelattu). Siitä ei oo ei mihkään, joten jos pelaat kaverin/kavereiden kaa nii hommaa haze. Hommaa club jos pelaat netissä (en oo varma voiko neljästää).
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

alkaa olemaan pelit kuopattu ja läpipelattu..eli uusia kehiin!

joku rooli/tasohyppely.
-LPB (olisi mukava kokeilla)
-Elder Scrolls IV: Oblivion
-mirror`s edge
-princee of persia

räiskintä/sotapeli.
-fallout 3 (kehuttu?)
-far cry 2
-resistance 2
-Brothers In Arms: Hell's Highway
-Battlefield Bad Company
-metal gear solid 4

ainakin joku rooli/tasohyppely peli tulee hankittua, ehdotuksia? (perusteet, kokemukset)
räiskintä peliä tuskin tulee hankittua, kun kohta tulee KILLZONE 2, mutta ehdotuksia saa siltikin laitella jos vaikka tulisi ostettua..
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

alkaa olemaan pelit kuopattu ja läpipelattu..eli uusia kehiin!

joku rooli/tasohyppely.
-LPB (olisi mukava kokeilla)
-Elder Scrolls IV: Oblivion
-mirror`s edge
-princee of persia

räiskintä/sotapeli.
-fallout 3 (kehuttu?)
-far cry 2
-resistance 2
-Brothers In Arms: Hell's Highway
-Battlefield Bad Company
-metal gear solid 4

ainakin joku rooli/tasohyppely peli tulee hankittua, ehdotuksia? (perusteet, kokemukset)
räiskintä peliä tuskin tulee hankittua, kun kohta tulee KILLZONE 2, mutta ehdotuksia saa siltikin laitella jos vaikka tulisi ostettua..


Tasohyppelystä Littlebigplanet. Räiskinnästä kannattaa hankkia Fallout 3. Ei ainakaan kannata hankkia Oblivionia jos hankit Falloutin sillä, hieman samankaltaiset. Mirror's Edgen demo ei ainakaan ollut mun makuun. Kuulemma myös pirun lyhyt peli. Prince of Persiasta ei mitään kokemusta. Kuulemma aika keskitienkulkija. Far Cry 2 tulee parhaikaa pelattua läpi. Ihan kiva, vaan että alkaa oikeestaan toistaa itseään. Resistance 2 kannattaisi hankkia. Saattaa jopa olla parempi kun KZ2. Yksinpelikampanja myös hyvä. Brother's in Armsista ei kokemusta. Aika tuntematon ja varjoon jäänyt. Battlefieldi ihan kivaa nettipeliä. Ja Metal Gear Solid 4, vaan jos olet pelannut aiempia.

En sitten tiedä montako olet hankkimassa.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Tasohyppelystä Littlebigplanet. Räiskinnästä kannattaa hankkia Fallout 3. Ei ainakaan kannata hankkia Oblivionia jos hankit Falloutin sillä, hieman samankaltaiset. Mirror's Edgen demo ei ainakaan ollut mun makuun. Kuulemma myös pirun lyhyt peli. Prince of Persiasta ei mitään kokemusta. Kuulemma aika keskitienkulkija. Far Cry 2 tulee parhaikaa pelattua läpi. Ihan kiva, vaan että alkaa oikeestaan toistaa itseään. Resistance 2 kannattaisi hankkia. Saattaa jopa olla parempi kun KZ2. Yksinpelikampanja myös hyvä. Brother's in Armsista ei kokemusta. Aika tuntematon ja varjoon jäänyt. Battlefieldi ihan kivaa nettipeliä. Ja Metal Gear Solid 4, vaan jos olet pelannut aiempia.

En sitten tiedä montako olet hankkimassa.

juu kitokset tästä, hieman kartoittui.:)
MGS 4 varmaan pakko hankinta, ainakin jossain vaiheessa.(kaikki edelliset olen omistanut.)
LBP luultavasti myös se joka tulee taloon, on kyllä niin paljon kehuttu ja hyvältä vaikuttaa näin muutenkin. resistance 2 myös täytynee kokeilla, (ehkäpä myöhemmin.), jos nyt ensin tulee se KZ2 hankittua.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

alkaa olemaan pelit kuopattu ja läpipelattu..eli uusia kehiin!

Joku rooli/tasohyppely.
-lpb (olisi mukava kokeilla)
-elder scrolls iv: Oblivion
-mirror`s edge
-princee of persia

räiskintä/sotapeli.
-fallout 3 (kehuttu?)
-far cry 2
-resistance 2
-brothers in arms: Hell's highway
-battlefield bad company
-metal gear solid 4

ainakin joku rooli/tasohyppely peli tulee hankittua, ehdotuksia? (perusteet, kokemukset)
räiskintä peliä tuskin tulee hankittua, kun kohta tulee killzone 2, mutta ehdotuksia saa siltikin laitella jos vaikka tulisi ostettua..

Valkyria Chronicles
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Nyt annan teille ihmisille ilmaista apua.

Joten peleihin siis.

Räiskintä
CoD4, Tällainen tekele löytyi juuri tänä päivänä kotiin hinnalla 29,90. Ajattelin kun niin suosittu peli niin pakkohan tämä on ostaa. Ja hyvältähän tuo vaikuttaa.
Killzone 2, Tämähän on vasta tulossa, mutta nyt jo kannattanee varailla. Sen verran kova peli on tulossa, että hui.

Roolipeli
Fallout 3, Voisittekos olla kutsumatta sitä FallOut... Tulee jotenkin idioottimainen tunne että peli olisi joku FlatOut. Joten varmaan yksi viime vuoden suurimmista yllättäjistä omasta puolestani. Mahtava peli ei voi muuta sanoa. Lähtee muuten hintaan 49,90 olikos se nyt VPD:stä.

Hommatkaas nyt hyvät foorumilaiset CoD4 ja Fallout 3 kunnes tuo Killzone 2 räjähtää kauppoihin tuossa tasan kahden viikon kuluttua.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

"Tasohyppelystä Littlebigplanet. Räiskinnästä kannattaa hankkia Fallout 3. Ei ainakaan kannata hankkia Oblivionia jos hankit Falloutin sillä, hieman samankaltaiset. Mirror's Edgen demo ei ainakaan ollut mun makuun. Kuulemma myös pirun lyhyt peli. Prince of Persiasta ei mitään kokemusta. Kuulemma aika keskitienkulkija. Far Cry 2 tulee parhaikaa pelattua läpi. Ihan kiva, vaan että alkaa oikeestaan toistaa itseään. Resistance 2 kannattaisi hankkia. Saattaa jopa olla parempi kun KZ2. Yksinpelikampanja myös hyvä. Brother's in Armsista ei kokemusta. Aika tuntematon ja varjoon jäänyt. Battlefieldi ihan kivaa nettipeliä. Ja Metal Gear Solid 4, vaan jos olet pelannut aiempia." -Tube.

Voih. Jos oikeasti joku ajattelee räiskintää hommata, älkää hankkiko Fallout 3:sta, koska saatatte pettyä. Enemmänkin roolipelien faneille. Itselleni ei ainakaan tuo Falloutin räiskintäpuoli mitenkään säväyttänyt, joten tuskin räiskintäpelien ystävätkään kovin ilahtuvat.

Ja tuosta vielä, KZ2 ei tule jäämään Resistance 2 taakse. Se jyrää sen yli kovaa ja korkealta. Usko pois.

ANTEEKSI TUPLAPOSTAUS.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Hommatkaas nyt hyvät foorumilaiset CoD4 ja Fallout 3 kunnes tuo Killzone 2 räjähtää kauppoihin tuossa tasan kahden viikon kuluttua.

Ei, ei näin. CoD4 on jo ihan kuollut, kuten myös F3. Koittakaahan hommata tuo Valkyria Chronicles, niin mahdollisuus saada pelille jatkoa kasvaa.
 
Ylös Bottom