Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä PS3-pelin hankkisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinnie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

GameStopissa on nyt menossa hyviä vaihtotarjouksia ja pelihyllyssä on pölyttämässä pari peli, joista haluaisin eroon.

Noista peleistä, jotka ovat tarjouksessa mukana, nousivat esiin Fight Night Round 4 ja inFamous. Molemmista olen kuullut paljon hyvää ja, ainakin ennakoiden perusteella, molemmat ovat myös hyviä pelejä.

Mutta en vain millään osaa päättää. Supersankariseikkailu yliluonnollisilla voimilla ei kiinnosta lähes yhtään, mutta jos peli todella on niin hyvä kuin on puhuttu, niin ehkä voisin lämmetä sille.

Fight Night Round 4 taas kiinnostaa vähäsen, vaikken tiedäkkään nyrkkeilystä lähes mitään enkä seuraa ko. lajia.

Osaako joku auttaa mua? :D

Metal Gear Solid 4 vai Uncharted ? Unchartedista on vähän kokemusta ja se vaikutti hyvältä

MGS vaikutti kyllä todella hyvältä hiiviskelyltä kun kaveri pelas. Oppiiko MGS:n nopeasti ?

MGS vaikutti kyllä todella hyvältä hiiviskelyltä kun kaveri pelas. Oppiiko MGS:n nopeasti ?
Pelimekaniikan varmasti oppii, mutta juonesta 85 prosenttia todennäköisesti menee yli hilseen, jos ei tunne MGS-universumin historiaa.

Jos et ole aiksempia osia pelannut nii älä missään nimessä osta! Ite olen aivan kujalla kaikesta mahdollisesta ja uncharted taas on aivan loistava toiminta paketti ja tänä vuonnahan se saa jatko osankin.

Street Fighter IV vai Bioshock vai Resident Evil 5 vai Disgae 3 vai Valkyria Chronicles vai Eternal Sonata

Eli vaihtoehdot

Street Fighter IV
Bioshock
Resident Evil 5
Disgae 3
Valkyria Chronicles
Eternal Sonata

Street Fighter IV vai Bioshock vai Resident Evil 5 vai Disgae 3 vai Valkyria Chronicles vai Eternal Sonata

Eli vaihtoehdot

Street Fighter IV
Bioshock
Resident Evil 5
Disgae 3
Valkyria Chronicles
Eternal Sonata

Joku noista. Luulisi Bioshockin irtoavan niin halvalla, että siihen rinnalle voi toisenkin ostaa.

Kertokaa Eternal Sonatasta ja Disgaesta hyvät ja huonot puolet

Onko molemmissa vapaa maailma ? (
Onko molemmisa paljon sivutehtäviä ?

Onhan suomesta ostettuina pelit englanniksi ?

Ja Bioshockista hyviä ja huonoja puolia

Onhan suomesta ostettuina pelit englanniksi ?
Mieleeni ei tule nyt yhtään JRPG:tä, joka olisi suomeksi lokalisoitu. Millään alustalla. :)

Tuosta valikoimasta suosittelen VC:tä ja Bioshockia, joita saa kumpaakin todella halvalla netistä tilattuna.

Ajattelin onko ne japaniksi vai englanniksi, en ihan ajatellut suomea...

Oulusta olisin pelit ostamassa en nettikaupasta joten jos on jotain edullisia pelikauppoja mielessä ehdottakaa

Ajattelin onko ne japaniksi vai englanniksi, en ihan ajatellut suomea...
Englanniksi ovat. Myöskään yhtään pelkillä japsisubeilla ja -dubeilla olevaa peliä ei tule mieleen. Eli Suomesta ostaessa pelissä kuin pelissä on noita suomeksi lokalisoituja tapauksia lukuun ottamatta *aina* vähintään englanti mukana kielivalikoimissa.

Mistä oululaisista kaupoista saisi eternal sonatan ja Bioshokin halvimmalla.

Olen nähnyt oulussa Bioshockia 40 eurolla mutta eternal sonata on hieman hinnakkaampi

Mistä oululaisista kaupoista saisi eternal sonatan ja Bioshokin halvimmalla.

Olen nähnyt oulussa Bioshockia 40 eurolla mutta eternal sonata on hieman hinnakkaampi

Bioshock lähtee Brittikaupoista 20:lla, joten miksi ostaa Suomesta..? Eikö vanhempiakaan haittaa kaksinkertainen hinta, vai miksei he voi ostaa sitä peliä?

Maksan itse, mutta en voi tilata ulkomailta.

Joten saisiko oulusta halvalla.

No ostan Disgaen:n ja Bioshockin

Bioshockin tais saada anttilasta 40 egellä ja Disgaen:n Verkkokaupasta 50 egellä.
Kovat hinnat. Oma kortti on jotenkin liitoksissa vanhempien tilien kanssa joten en voi tilata netistä.

En koskaan osta pelejä suomalaisista pelikaupoista. Omasta mielestä Verkkokauppa on melko edullinen suomalaiseksi kaupaksi.

No ostan Disgaen:n ja Bioshockin

Bioshockin tais saada anttilasta 40 egellä ja Disgaen:n Verkkokaupasta 50 egellä.
Kovat hinnat. Oma kortti on jotenkin liitoksissa vanhempien tilien kanssa joten en voi tilata netistä.

En koskaan osta pelejä suomalaisista pelikaupoista. Omasta mielestä Verkkokauppa on melko edullinen suomalaiseksi kaupaksi.

Kyllä nyt taidetaan apinaa koijata. Eikai sillä ole niinkään väliä, vaikka se kortti olisikin vanhempien tilien kanssa liitossa? Kannattaa selvittää asia ja ostaa ne pelit vaikka juurikin briteistä, niin voisit ostella 2 kertaa enemmän, kuin täältä järjettömien hintojen maasta.

Paljosta jäät paitsi.

^^ Discshopista saattaa saada välillä jotakin halvalla. Sieltä itse tilailen nykyisin pelini, ellen satu sitten Amazonista tai Play.com:ista tilaamaan.

Ylös Bottom