Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

minkä ropen hankin seuraavaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja redwolf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

redwolf

New Member
mikä roolipeli kannattais hankkia. omistan jo fablen, kotorin , gotyn ja d&d heroesin.
mielellään sellanen mis pitää kehittää hahmoaan.

Vastaus: minkä ropen hankin seuraavaksi?

Jos haluat strategia ropen niin koitappa Kingdom Under Fire:ä. Tosi hyvä ja pitkä peli... hahmoja voi kehittää ja uusia tavaroita voi hankkia mutta ei vain yhdelle vaan vaikka koko armeijalle. Grafiikka nyt ei ole mitään ihan kirkkainta kärkeä mutta ei sitä voi odottaakkaan peliltä joka lupaa yli 100 hahmon yhtä aikaisen toiminnan ruudulla. Eikä pätki tippakkaan.

Vaikeusaste on myös melko korkea... itse olen jumittanut normaalille tasolle :rolleyes:
ja luvassa on vielä kaksi hard tason campaniaa.

Jos kaipaa perinteistä ropea niin enpä voi suositella muuta kuin Baldur's Gate, Dark Alliance I tai II... kun sinulla näyttää toi Fable jo olevan.

Tai jos kotorista tykkäsit niin suosittelen odottamaan kotor2:sen julkaisua..

Ruutana sanoi:
Jos kaipaa perinteistä ropea niin enpä voi suositella muuta kuin Baldur's Gate, Dark Alliance I tai II...
Jotka eivät ole ropea nähnytkään muulta osalta kuin hahmon kehitykseltä..

Sarine sanoi:
Jotka eivät ole ropea nähnytkään muulta osalta kuin hahmon kehitykseltä..
totta

mutta jos on kyse xbox peleistä ei kannatta edes odottaa hyviä - oikeita - rope pelejä...

BG I ja II ovat kuitenkin ihan hyviä pelejä.

Ruutana sanoi:
mutta jos on kyse xbox peleistä ei kannatta edes odottaa hyviä - oikeita - rope pelejä...

Paitsi aiheen aloittajan jo omistavat Star Wars: Kotor ja Morrowind Goty. Jos ne eivät ole roolipelejä, niin en enää tiedä mitkä ovat.

Joka tapauksessa, onkohan tosta Sudekista yhtään mihinkään? Ei mitään kauhean hyviä arvosteluja ole saanut, mutta ei kai se täysin huonokaan ole?

Arcane sanoi:
Joka tapauksessa, onkohan tosta Sudekista yhtään mihinkään? Ei mitään kauhean hyviä arvosteluja ole saanut, mutta ei kai se täysin huonokaan ole?
Itse pidin pelistä paljon, muutamia ärsyttäviä piirteitä pelissä on kyllä. Pelimaailma on parhaimpia/hienoimpia mitä peleissä on nähty, se on melkein pakko kokea. Minun kehuja löydät tämän ketjun loppupäästä, sieltä löytyy myös muiden risujakin :)

Minusta Sudeki on aivan liian unohdettu. En ole itsekään kyllä tullut ostaneeksi, mutta peli on kuitenkin hyvin poikkeava konsolin muista julkaisuista, ja kuten oli tarkoituskin, paikkaa sitä japsiropejen rakoa. Ja onhan se mielestäni ihan tarpeeksi hyviä arvosanoja saanut, ja Tilt-lehden hölmöin arvostelia piti siitä. Olen kyllä oppinut pari numeroa luettuani varomaan tätä kirjoittajaa, jolla on selvästi erittäin poikkeava näkemys :D Eikä se kuulemma minkään arvostelun mukaan mikään huono ole... pettymys vain.
Näkyisi olevan Fable 39e käytettynä... Lienee sen arvoinen :rolleyes:

Ylös Bottom