Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä värisen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yoshi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minulla ja.

Tähän voisi samalla laittaa, että mikäli aikoo ostaa SP:n, niin minkä värisen sellaisen.

Itse aion ostaa mustan tai hopean.

Nykyinen on oranssi. Olisivat saaneet julkaista jonkun yhtä mauttoman Aasia-only värin SP:llekin. :D

SP:n väriä en ole vielä päättänyt. Miettimisaikaakin on, kun taidan odotella hinnan tippumista.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
SP:n väriä en ole vielä päättänyt. Miettimisaikaakin on, kun taidan odotella hinnan tippumista.
Samoin. Toivottavasti siihen mennässä julkaistaan joku erikoisemman värinen SP (itselläni oli vaaleanpunainen GBA ennen kuin myin sen :)).

Itselläni on vaaleanpunaisen läpinäkyvä GBA. SP olisi jos sen hankkisin se joku sinisen sävyinen.

Kiinnostaako oikeesti ketään minkä värisiä koneita toisilla on???:confused:

Nykyisin löytyy valkoinen Artic Game Boy Advance -malli. Kesän tienoilla tulee varmaan hankittua platina-kuorilla varustettu GBA SP.

- Esa

Minulla on myös tuo Glacier eli sininen GBA.

Hopeinen tai musta GBA-SP tulee mahdollisesti joskus joulun tienoilla hommattua, mutta ei mullakaan mitään kiirettä (GBA:ta en myy ja GCGBPlayer menee ensiksi hankintaan).

Annan minäkin hinnan ensin tippua.

Onko kukaan muuten nähnyt tätä orgastista laitetta myynnissä jossain Hong Kong/Japani-importtifirmassa? Ostan SP:n heti (Japanin)julkaisussa jos saan tuon järkevään hintaan. :rolleyes:

Mutta takaisin aiheeseen, GBAni on Indigo.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tae
Onko kukaan muuten nähnyt tätä orgastista laitetta myynnissä jossain Hong Kong/Japani-importtifirmassa? Ostan SP:n heti (Japanin)julkaisussa jos saan tuon järkevään hintaan. :rolleyes:
Tuohan on tuo Final Fantasy Tactics Advance Special Edition Gameboy Advance SP (huh). Halvalla se ei kuitenkaan irtoa, koska Japanissakin sitä myydään 18300 Yenin hintaan, eli noin 150e. Tuohon vielä kaupan kiskomat extrat, postituskulut ja tullit, niin hinta menee varmasti yli 220 euron (KingCuben 230£ on kyllä törkeä).

Sininen SP on tulossa.. mistä muuten olette omanne tilanneet ja paljonko oli hintaa?

Itse tilasin dvdboxofficesta 109, mutta en tiedä paljonko postimaksu on.. pikkupakettihan se on että ei ehkä paljon.

Mites nuo Japanin ja USAn import GBA SPt..

eli akkulaturiin tarvitaan joku sovitin/muuntaja tai?

Hopeinen GBA SP tuossa näyttää olevan, loisto vehje!

Edit: Tarvitaan muuntaja joka muuttaa verkkovirran sopivaksi.

Omistin taannoin Indigo -värisävyn omaavan Game Boy Advancen. Peli Poika Kehity Erikoinen -laitetta en ole hankkimassa vielä pitkiin aikoihin.

Ylös Bottom