Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä DVD-leffan ostaisin?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Jostain muistaakseni satuin lukemaan, että koko hoito on alunperin 9-osainen, eli puuttuisi vielä episodit VII-IX. En ole ihan 100% varma, mutta aika varma kuitenkin. Muistaakseni tieto luki jossain Pelit/Peliasema lehdessä, ja tuskin se on ihan hihasta vedetty. Mutta kuten jo sanoin, en ole täysin varma.
Joo, itsekin olen kuullut joskus jotain tuohon suuntaan viittaavaa, mutta en kyllä ole varma, mistä se on liikkeelle lähtenyt. Mutta ainakin Lucas on jossain haastattelussa sanonut, että siihen olisi tulossa vain nämä 6 osaa.
 
Jatketaan tätä SW-keskustelua täällä, että tämä threadi ei mene täysin off topic. Kuten huomaatte, Leo ja minä ollaan jo jotain läppää siellä heitetty tähän mennessä... :)

Edit: tai eipä jatketakkaan... se threadi on jostain syystä poistettu tai jotain...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Jatketaan tätä SW-keskustelua täällä, että tämä threadi ei mene täysin off topic. Kuten huomaatte, Leo ja minä ollaan jo jotain läppää siellä heitetty tähän mennessä... :)

Edit: tai eipä jatketakkaan... se threadi on jostain syystä poistettu tai jotain...
Joo, mitäköhän sille on tapahtunut, varmaan kaatunut taistelussa, tai jotain...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck

Joo, mitäköhän sille on tapahtunut, varmaan kaatunut taistelussa, tai jotain...

Pitäiskö aloittaa uusi threadi? Laitetaan nimeksi "Uusi entistä ehompi Star Wars-keskustelukanava" :D
 
Vastaus: Minkä DVD-leffan ostaisin?

ettei tiiä mitä ostais niin osaisko joku suositella jotain DVD leffaa joka olis ekaksi leffaksi hyvä tai muuten vaan hyvä?
 
Pystyykö DVD -leffoja enään katsoa Blue ray koneilla?
 
Onko muumien juhlakokoelma DVD vai BLU ray julkaisu? Onko totta, että mörkö tulee talon sisälle viimeisissä talvijaksoissa?o_O
 
Ylös Bottom