Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä ikäsiä..?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Jotenkin muuten tiesin että Little Girl on oikeasti poika eikä edes välttämättä pieni. Hupaisaa on että tiedän tällä boardilla olevan yhden yleisesti mieheksi luullun naisen. Mutta enpä kerro kuka :p
Mitä? Kaikkihan tietää että Juupis on nainen.
 
Mitäh?!? Kaikkiko tällä saa noita superjäsen tunnuksia? Taasko mä olen missannut jonkun arvonnan? :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Mitäh?!? Kaikkiko tällä saa noita superjäsen tunnuksia? Taasko mä olen missannut jonkun arvonnan? :p

Et ole missannut, sillä tuota ei arpomalla saa.

Annamme sen harvoille ja valituille, jotka ovat pitkään olleet aktiivisia konsolifinin kävijöitä. Ja osaavat keskustella asiallisesti.

PS: Konsolisota keskusteluja emme laskeneet mukaan ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Etkä muuten enää ole ainoa Superjäsen täällä, miltäs nyt tuntuu, ketuttaako?
Ketuttaa. Mä haluan "Original" tohon mun tittelin eteen koska se on mun keksimä nimike kaikille tyhmille ja peeloille.
Siksi mä sen sainkin.

Ja Juupis, kaikki tietää että sä olet nainen. Ainoastaan naisella voi olla tuollainen tempperamentti. Ja korkokengät.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Hupaisaa on että tiedän tällä boardilla olevan yhden yleisesti mieheksi luullun naisen. Mutta enpä kerro kuka :p
keiu itse?
Koska keiu viittaa keijuun, ja keiju on joko hintti tai tyttö.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Ketuttaa. Mä haluan "Original" tohon mun tittelin eteen koska se on mun keksimä nimike kaikille tyhmille ja peeloille.
Siksi mä sen sainkin.

Kiitos. Nyt on hyvä mieli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
keiu itse?
Koska keiu viittaa keijuun, ja keiju on joko hintti tai tyttö.
Hitusen meni päätelmiä metsään ;)

Hyvä muuten tietää että Superjäsen on nimike kaikille tyhmille ja peeloille, ihmettelinkin millä perusteella pääsin samaan kastiin juupiksen ja Hexin kanssa.
 
Öhöm! Eilisestä asti olen ollut 15v, eli saan pelata jo markka... siis euromyllyä ilman että Ärrän täti valittaa;)
 
onpas tullut katseltua tätä maailmaa vajaa 20 vuotta... jos tarkoja ollaan, niin 19 vuotta, 8 kuukautta ja 17 päivää, tai jotain tuohon suuntaan... aika lähelle kuitenkin.. :rolleyes:
 
17v.. 18v sit syksylla.. (mutta eihan se Baareissa kayntia haittaa :)
Joo ja sit viela.. elikka toi Juupis >30v :)
 
Ylös Bottom