Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä näistä ostan?

Witch

New Member
Päätin ostaa uuden pelin mutta en tiedä minkä.
Mikä hyvää ja huonoa näissä peleissä?

Vaihtoehdot ovat tässä:
1.Splinter Cell
2.Halo
3.Ghost recon
4.Elder Scrolls III: Morrowind
5.Transworld Snowboarding



Ps.pystyn ostamaan vain yhden.

(tuli väärälle alueelle)
 
Heilou.

Edit: Ai juu, piti vielä kertoa mikä tässä on niin hyvää että se pitää ostaa. No ensinnäkin, tähän ei koskaan kyllästy. Erittäin pitkäikäinen. Moninpeli aivan suunnatonta hupia, varsinkin neljällä pelaajalla. Ehkäpä hitusen liian lyhyt, ainakin monien mielestä. Itselleni pituus riitti kyllä aivan hyvin...

Jokaisella boxin omistajalla pitää olla tämä peli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Heilou.

Edit: Ai juu, piti vielä kertoa mikä tässä on niin hyvää että se pitää ostaa. No ensinnäkin, tähän ei koskaan kyllästy. Erittäin pitkäikäinen. Moninpeli aivan suunnatonta hupia, varsinkin neljällä pelaajalla. Ehkäpä hitusen liian lyhyt, ainakin monien mielestä. Itselleni pituus riitti kyllä aivan hyvin...

Jokaisella boxin omistajalla pitää olla tämä peli.
Olipas hyvä, ettei tarvinnut itte alkaa kirjoitteleen mitään Halo romaaneja. :) Olen täysin samaa mieltä. Peli on ehkä hieman lyhyt Normaalilla pelattuna (Lue: Juostuna) Heroicilla menee jo vähän aikaa ja Legendaryllä saat jauhaa jo tosi kauan, ennen kuin loppuvideo pyrähtää ruudulla.

Sitten se kuuluu pelata tietenkin ainakin kerran kaverin kanssa cooppina läpi. Kaiken edellisen lisäksi ehkä suurin ilo pelistä irtoaa, kun menee netin kautta hakkaamaan hurreja ja muita vastaan. :D

Splintteri on myös todella mahtava pelikokemus, mutta valitettavasti aika lyhyt sellainen. Kannattaa kattella jos sais sen vaikka käytettynä, niitä on varmaan aika paljon liikkeellä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Olipas hyvä, ettei tarvinnut itte alkaa kirjoitteleen mitään Halo romaaneja. :) Olen täysin samaa mieltä. Peli on ehkä hieman lyhyt Normaalilla pelattuna (Lue: Juostuna) Heroicilla menee jo vähän aikaa ja Legendaryllä saat jauhaa jo tosi kauan, ennen kuin loppuvideo pyrähtää ruudulla.

Sitten se kuuluu pelata tietenkin ainakin kerran kaverin kanssa cooppina läpi. Kaiken edellisen lisäksi ehkä suurin ilo pelistä irtoaa, kun menee netin kautta hakkaamaan hurreja ja muita vastaan. :D

Splintteri on myös todella mahtava pelikokemus, mutta valitettavasti aika lyhyt sellainen. Kannattaa kattella jos sais sen vaikka käytettynä, niitä on varmaan aika paljon liikkeellä.

Noh hohho!
Minä olen ollut viisi vuotta toisena työnä pelikaupassa töissä jolla on viisi myymälää pääkaupunkiseudulla. Voin sanoa sata varmaksi että Splinter Celliä ei löydy käytettynä ja jos löytyy niin se on puhtaasti lavastettu tilanne :p

HALOa on ollut aina välillä ja omanikin hankin käytettynä heti kun se meille tuli. HALO on myös loistava peli ja aivan pakko-ostos mutta pelattavaa on kyllä paljon vähemmän kuin Splintterissä jos ei ota moninpeliä mukaan. Moninpeli kun antaa pelille lähes loputtoman elämän.

Mutta nyt kun olen pelannut HALOn läpi ja Splintteriä ties kuinka kauan niin täytyy sanoa että Splintteri on antanut minulle paljon enemmän viihdettä. Toisaalta näin vanhana sitä osaa arvostaa enemmän taktikointia peleissä kuin toimintaa, eli kyse on makuasiasta. Splinter Cell on lähes yhtä iso jumala kuin minä ;-)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan G0D
Noh hohho!
Minä olen ollut viisi vuotta toisena työnä pelikaupassa töissä jolla on viisi myymälää pääkaupunkiseudulla. Voin sanoa sata varmaksi että Splinter Celliä ei löydy käytettynä ja jos löytyy niin se on puhtaasti lavastettu tilanne :p
Juu Splittereitä on tosiaan huuto netissä pilvin pimein myynnissä...
HALOa on ollut aina välillä ja omanikin hankin käytettynä heti kun se meille tuli. HALO on myös loistava peli ja aivan pakko-ostos mutta pelattavaa on kyllä paljon vähemmän kuin Splintterissä jos ei ota moninpeliä mukaan. Moninpeli kun antaa pelille lähes loputtoman elämän.
Haloja on myytykkin muutama enemmän ja mikkisoftahan jako niitä jopa ilmaiseksikin yhdessä välissä (hyvitypaketti) eli toki niitäkin varmaan löytyy käytettynä. Halon myymisen voisi kyllä kriminalisoita, on se sen verran järjetön ja edesvastuuton teko! ;)

Tuli muuten tosta sun nikistä mieleen, että kuritettiin joskus kaverin kanssa yhtä jumalaa Halon nettipelissä. Oliko kyse susta?
 
Osta Halo. Splinter Cellin pariin en ole jaksanut palata sen jälkeen kun sen pääsin läpi normal:illa, kun taas Halo:n olen vetänyt läpi kaikilla vaikeustasoilla ja yhteensä noin. 6 kertaa. Sen pariin jaksaa aina palata pienen tauon jälkeen jolloin se maistuu taas paremmalta kuin joulukinkku :).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan G0D
Noh hohho!
Minä olen ollut viisi vuotta toisena työnä pelikaupassa töissä jolla on viisi myymälää pääkaupunkiseudulla. Voin sanoa sata varmaksi että Splinter Celliä ei löydy käytettynä ja jos löytyy niin se on puhtaasti lavastettu tilanne :p


huuto.netissä tällä hetkellä myynnissä 7 käytettyä splintteriä. Tosin noiden hinta nousee aika korkeaksi, lähemmäs uuden hintaa. Kyllä tuolla kuitenkin ehkä kympin verran voi säästää..
 
Eriävä mielipide. Osta Morrowind. Se on pitkäikäisin ja paras.
Halon voit aina lainata joltain kaveriltasi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Juu Splittereitä on tosiaan huuto netissä pilvin pimein myynnissä...Haloja on myytykkin muutama enemmän ja mikkisoftahan jako niitä jopa ilmaiseksikin yhdessä välissä (hyvitypaketti) eli toki niitäkin varmaan löytyy käytettynä. Halon myymisen voisi kyllä kriminalisoita, on se sen verran järjetön ja edesvastuuton teko! ;)

Se on kyllä totta että pitäisi jokin rangaistus langettaa HALOn myymisestä. Sehän on yhtä vakiokamaa kuin toinen peliohjain. Huuto.nettiä en laskenut mukaan kuten en mitään muutakaan netissä olevaa myymälää. Se on kuitenkin aika pitkälti eri bussiness.

Tuli muuten tosta sun nikistä mieleen, että kuritettiin joskus kaverin kanssa yhtä jumalaa Halon nettipelissä. Oliko kyse susta? [/B]
Ei kyllä ollut koska en ole pelannut tällä nikillä online. Huomaa että mun nikki muuten kirjoitetaan nollalla (peelo mikä peelo). Nettipeli puolella olen pelannut lähinnä Tribesiä mutta eri nikillä sielläkin.
 
Halo on saanut niin paljon kehuja etten malta odottaa, että 44.90 hintainen Halo kolahtaa postilaatikkoon. Tilasin eilen ja sanottiin, että tulee viikon sisällä. Verkkokauppa oli netAnttila.
 
Noh Halo on aika takuu varma hankinta ja jos on vain FPS-pelien ystävä ja pitää edes vähän scifi-räimeestä niin tuskin on pettymys ja Halo on myös monipuolinen peli,eli sitä voi pelata esim. epävirallisesti myös netissä(XBConnect) ja riittää mainiosti parikin pelaajaa niin on jo ihan hupaa.

Mutta omasta mielestäni Ghost Recon on netissä parempi ja siinä on sekin hyvä puoli että PAL ja NTSC-versiot toimivat keskenään,kun taas Halo:ssa pitää olla PAL-versiotkin saman kielisiä pelaajien kesken. Yllätyksenä tuli vielä se,että Ghost Recon pelaa netissä epävirallisesti paremmin kuin Halo.
Se että miksi minä pidän Ghost Reconista enemmän,niin johtuu myös aihepiiristä ja pelillisestikkin nämä on ymmärretysti ihan eri maailmoista. Jos pitää nimenomaan enemmän uskottavammasta räiskimisestä,niin ei kannata missata Splinter Celliä + Ghost Reconia,mutta jos tämän tyyliset räimeet ei ole lähellä sydäntä,niin sitten ehdottomasti Halo.

Ghost Recon on XB Live-peli,mitä taas Halo ei ole...Vasta Halo2 on virallinen onlinepeli ja sen julkaisuun on miltei vielä kokonainen vuosi.

Splinter Cell on myös huippu peli,mutta minulle siinä on vain yksi paha vika ja se on että sitä ei voi pelata netissä. Onneksi sentään jotain extraa on kuitenkin tiedossa XB Liven kautta,sitten joskus kun se on täälläkin mahdollista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FlashMaster
Halo2 julkaistaan kesäkuussa. Mutta jos sinun vuotesi on 6kk niin ei sitten mitään.

Julkaisu ajankohtaa on sitten muutettu aikaisemmaksi,en ole seurannut ko. pelin uutisia viimeaikoina kovinkaan hanakasti,mutta hyvä juttu jos kesällä tuo Halo2 todella julkaistaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FlashMaster
Halo2 julkaistaan kesäkuussa. Mutta jos sinun vuotesi on 6kk niin ei sitten mitään.
Halo kakkosen julkaisu ajankohdaksi on mainittu vain 2003 jouluna. Kesällä olisi tarkoitus julkaista halo (1) pceelle ja macille.
 
Ylös Bottom