Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä näköistä porukkaa?

Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Kaippa sitä pitää itekin naamansa esitellä kun täällä ollaan, niin kauan jo hilluttu ja ikääkin on jo kohta 40v. :D

2011-07-03-20-44-44-958.jpg
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Oli pakko ottaa yksi frame videosta kun olen niin miehekkään miehekäs ja sillälailla.
kitty.jpg

Hello kitty ruulz <3
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Tässä nyt sitten kaikkien pällisteltäväksi yksi kuvatus viikendiltä. Kevyttä muodonmuutosta on ollut havaittavissa sitten viimeksi postattujen kuvien. Komea parta on lähtenyt ja lettikin on vaihtunut huomattavasti lyhyempään malliin. Oman ruman naaman lisäksi tästä löytyy kauniimpi sukupuolikin edustettuna, joten siinä mielessä kuvasta löytyy varmasti jokaiselle jotakin.

228861_10150267118104232_693784231_7779830_4349636_n.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Kainin ulkonäkö se muuttuu kuva kuvalta. Liekö edes sama mies enää kyseessä kuin pari vuotta sitten. :)
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Kävin shoppailemassa ja on tuo partakin taas viime kerrasta kasvanut.
http://img820.imageshack.us/img820/2166/20111003133529.jpg

Vielä ku ois ollu red camo housut 10e hintaan ni oisin ostanu nekin. Ois ollu kunnon amis vaatteet:D Noh mikäs tässä vaikka ikää tulee kun mieli pysyy siellä teini vuosissa. Ou jeah.
Tasan kahden kuukauden päästä siis "jo" 31 mittarissa.
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Pakko sanoa että tyyppi näyttää Postal Dude:lta.

Miltäs se näyttää? Ikinä en ole postaleita pelannut.
Edit: Vuonna 2006 mulle sanottiin sauna open airissa, että näytän dimmu borgirin laulajalta ja nyt näytän joltain peli hahmolta. Aika hyvin :D
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Miltäs se näyttää? Ikinä en ole postaleita pelannut.
Edit: Vuonna 2006 mulle sanottiin sauna open airissa, että näytän dimmu borgirin laulajalta ja nyt näytän joltain peli hahmolta. Aika hyvin :D

Tältähän tämä näyttääpi. Näyttää omasta mielestäni hyvin samalta tuossa kuvassa jonka lainasin tuolta kauempaa.

postaldude1ul.jpg
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Miltäs se näyttää? Ikinä en ole postaleita pelannut.
Edit: Vuonna 2006 mulle sanottiin sauna open airissa, että näytän dimmu borgirin laulajalta ja nyt näytän joltain peli hahmolta. Aika hyvin :D

Sitten hophopia korjaamaan tilanne! Postal 2 on silkkaa rautaa.
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Kyllä, se on sairaan huumorin virstapylväs, sen takia kolmos osaa onkin jo toistakymmentä vuotta odoteltu.

Emopeli ilman modeja tai sitä lisäosaa oli vähän laimeahko kun vain päät irtosivat, AWP nimisellä modilla silpomisesta sai astetta hauskempaa kun raajat pystyi irroittamaan ja torson halkaisemaan niin että sisäelimet valuivat tielle. Saattaa kuulostaa sairaalta mutta sitä se onkin.
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Kyllä se tänne upposi ilman modejakin, 17 vuotias teinikikkare kun ensi kertaa peliä koitti niin ei meinannut nauru katketa, monessako pelissä on ennen voinut virtsata jonkun päälle, potkia irtopäitä ja naapurin koira noutaa ne, ehkä olen ikuinen lapsi mutta kyllä ne jutut vieläkin naurattavat.
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Kyllä se tänne upposi ilman modejakin, 17 vuotias teinikikkare kun ensi kertaa peliä koitti niin ei meinannut nauru katketa, monessako pelissä on ennen voinut virtsata jonkun päälle, potkia irtopäitä ja naapurin koira noutaa ne, ehkä olen ikuinen lapsi mutta kyllä ne jutut vieläkin naurattavat.

Kyllähän se ilman modejakin maistu siihen asti kunnes niitä modeja koitti ja meno oli sen jälkeen astetta julmempaa. Eikä tietääkseni yhdessäkään pelissä voi laittaa kissaa äänenvaimentimeksi?
 
Ylös Bottom