Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä PS3-pelin hankkisin?

Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Ei voisi hankalampaa olla miettiminen kahden pelin välillä. Tiistaina lähden Giganttiin hakemaan 250GB Slimiä, joten nyt täytyy miettiä kumman hankkisi kylkiäisenä mukaan, Red Dead Redemptionin vaiko Heavy Rainin. Molemmat kuumottaisi aivan sairaan paljon. RDR:ää en ole koskaan nähnyt "livenä", mutta muutamia videoita oon katellut. Heavy Rainin demo tuli pelattua läpi, ja tuntui kyllä loistavalta mestariteokselta. Kuinka kauan kyseisten pelien yksinpeliin voi kuluttaa aikaa? RDR on ilmeisesti tällainen GTA:n tyylinen vapaamuotoinen rellestyspeli, siinä missä HR on taas aikuismaisia teemoja käsittelevä tarinaan vahvasti pohjautuva peli. Auttakaa miestä hädässä. Haen peliltä siis hyvää ja tukevaa tarinaa, mielenkiintoa, ettei peli tylsisty heti alkuunsa, grafiikat on plussaa ja pitkäikäisyys olisi myös hyvä asia. Moninpelillä ei ole merkitystä.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Haen peliltä siis hyvää ja tukevaa tarinaa, mielenkiintoa, ettei peli tylsisty heti alkuunsa, grafiikat on plussaa ja pitkäikäisyys olisi myös hyvä asia.
Pitkäikäisyydessä RDR korjaa potin, koska yksikin läpipeluu vie helposti 30-40 tuntia. Toisaalta Heavy Rainin ostoa suosittelen, en pelkästään itse pelin kaupallisen menestyksen vuoksi, vaan siksi että se antaa toivoa vastaavista peleistä myös tulevaisuudessa.

Mutta tässäkin tapauksessa (kuten niin monesti) sanon taas kerran: kumpikin on hyvä valinta, joten molempi parempi.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Ehdottakaa mitä tahansa hyvää peliä.

Näitä olen hieman miettinyt : Lost Planet 2, Modnation Racers, ja Blur.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

FIFA 10 vai 2010 FIFA World Cup South Africa ?

Kumman hankin vai hommaanko kumpaakaan? Pitäisikö vain odottaa FIFA 11 julkaisua ?
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

[ana];1105706 sanoi:
FIFA 10 vai 2010 FIFA World Cup South Africa ?

Ehdottomasti Fifa! Kuitenki tarjonnaltaan paljon laajempi(be a manager, be a pro, ultimate team jane. Muuten ihan sama.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

hossa_93;1105724 begin_of_the_skype_highlighting**************1105724******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Ehdottomasti Fifa! Kuitenki tarjonnaltaan paljon laajempi(be a manager, be a pro, ultimate team jane. Muuten ihan sama.
Itse taas olen toista mieltä :D World Cupissa on vain yksinkertaisesti parempi fiilis. Katsojia kuvataan, kaikki välianimaatioit. Lisäksi peli on mielestäni paaaljon realistisempi.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Itse taas olen toista mieltä :D World Cupissa on vain yksinkertaisesti parempi fiilis. Katsojia kuvataan, kaikki välianimaatioit. Lisäksi peli on mielestäni paaaljon realistisempi.

No joo. Itekkin kun pelasin demoo niin se oli vaan VOU, mutta.... uskon, että kyllästyy nopeasti samankaltaisuuteen.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Itse taas olen toista mieltä :D World Cupissa on vain yksinkertaisesti parempi fiilis. Katsojia kuvataan, kaikki välianimaatioit. Lisäksi peli on mielestäni paaaljon realistisempi.

Off-topic, mutta ostin Fifa World Cup 2010, kun se julkaistiin. Edellinen Fifa, jota pelasin on 2002 MM-kisapeli. Pakko sanoa, että Fifassa ei ole tapahtunut mitään merkittävää kehitystä ja kontrollit ovat aika samaa edelleen. Verrattuna änäriin en näe mitään syytä ostaa uutta Fifaa :)
Nyt palaan aiheeseen. Mielestäni kannattaa ostaa Fifa 10, koska se on halvempi ja siinä on seurajoukkueet mukana.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

hossa_93;1105876 begin_of_the_skype_highlighting**************1105876******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
No joo. Itekkin kun pelasin demoo niin se oli vaan VOU, mutta.... uskon, että kyllästyy nopeasti samankaltaisuuteen.
Nojoo, itellä ollu peli kaks päivää, niin siihen kyllästymiseen en oikein voi sanoa mitään. Mutta jokaisella oma mielipide :)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

blur vai split/second? lähinnä nettipeli kiinnostaa ja kumpi hauskempi jne :)

blur on paljon mukavempi :) Call of Duty tyylistä XP:n hakua :D (Drift +50, Long Slide +100) :p

Ehdottakaa mitä tahansa hyvää peliä.

Näitä olen hieman miettinyt : Lost Planet 2, Modnation Racers, ja Blur.

Moolle.

blurin näet tosta ylhäältä mutta Lost Planet 2 on paras hyvässä peli seurassa. Modnationin ja Lost Planet 2:n demot saat ladattua PSN:ästä. (LP2 on moninpeli demo)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Kumpaas Abdulit suosittelee kun Ahmedilla liikaa rahaa ja Bad Company 2 sekä Red Dead Redemption kiikarissa. Kummasta lohkeaa pisteet pitkäikäisyydestä ja hyvästä peliseurasta? :)

Akim.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Kumpaas Abdulit suosittelee kun Ahmedilla liikaa rahaa ja Bad Company 2 sekä Red Dead Redemption kiikarissa. Kummasta lohkeaa pisteet pitkäikäisyydestä ja hyvästä peliseurasta? :)

Akim.

IMO jos kaipaat onlinepelaamista, niin BC2. Jos taas yksinpelailua, niin RDR. Molemmissa riittää kyllä tekemistä kymmeniksi tunneiksi.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

IMO jos kaipaat onlinepelaamista, niin BC2. Jos taas yksinpelailua, niin RDR. Molemmissa riittää kyllä tekemistä kymmeniksi tunneiksi.
Nykyään ostan pelejä lähes online -pelaamista varten, yksinpelin pelaan läpi heti kun peli saatu ja sitten onlineen hengaileen.

RDR kuitenkin kehuttu (tai mitä lueskellut intterwebbistä ja gameplayta kattonun tuubista) multiplayerin osalta, ja meitsi ainakin syttyi GTA IV:n multiplayerille. Pelit ovat kuitenkin samalta pelintekijältä, joten miksi RDR ei olisi parempi(kin) :)

Tällä hetkellä taitaa ratkaista vain pelaajien määrä multiplayerissa, kummasta löytyy parhaat porukat tylsiin kesäöihin? Välillä olisi kiva kavereiden kanssa vain päristellä ympäri pelialuetta, muuten olisin jo oitis ostanut BC2...
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Battlefield Bad Company 2 ilman muuta mikäli kiinnostus on siellä verkkopelien puolella. RDR on nopeasti nähty, erityisesti tämä hehkutettu Free Roam.
 
Vastaus: PlayStation Store

Tulipahan huomattu mielenkiintoinen juttu storesta. Emäntä on Monkey Islandia kytännyt storesta ja tänään ilmestyi "Tales of Monkey Island" sarja 17.95€ hintaan. Eipä siinä mitään erikoista mutta kun searchilla etsi "monkey" hakusanalla niin tuo näkyi jo storessa ja oli ladattavissa vaikka itse pääsivulla tai hakemistossa sitä ei vielä näkynyt.

onko tämä nytten se 1-5 episodia tuolla rahalla vai miten..taidan mennä lataamaan sen anyway..vanha monkey fani kun olen..
suositelkaa jotain pelejä tuolta netstoresta..ois vielä vähän massia ;)
 
Vastaus: PlayStation Store

Jos joitain pitää suositella niin täältä lähtee suositukset:

- Trine
- Pixeljunk Shooter
- Super Stardust HD
- WipEout HD
- Worms

.. ja tietysti, nyt kun on hyvässä tarjouksessa niin maailman omituisin peli: LocoRoco Cocoreccho. Olisiko ollut jotain alle 2e nyt storessa.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Suositelkaas jotakin ajopeliä joka tukee Logitech Driving Force GT rattia. Ei tarvitse olla aivan uuni tuore, kunha pelattavus olisi jonkinlaisessa kunnossa. Mieluiten ei hirveän kalliskaan. :)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Suositelkaas jotakin ajopeliä joka tukee Logitech Driving Force GT rattia. Ei tarvitse olla aivan uuni tuore, kunha pelattavus olisi jonkinlaisessa kunnossa. Mieluiten ei hirveän kalliskaan. :)

Need For Speed Pro Steet, ps3:n paras autopeli vieläkin, ite ostin pelin 2vuotta sitten 20€:lla ihan suomesta joten ei luulisi kovin kallis olevan tänäpäivänä. Tai sitten ootat GT5:n julkaisua pari kuukautta.
 
Ylös Bottom