Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä PS3-pelin hankkisin?

Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Eli kesäks olisin ostamassa peliä, mutta en tiedä kumpi olisi parempi ja kumpaa jaksaisi enemmän pelata? Virtual tennis 2009 vai Motorstorm: Pacific Rift, urheilu- ja ajopeli siis kyseessä.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Eli kesäks olisin ostamassa peliä, mutta en tiedä kumpi olisi parempi ja kumpaa jaksaisi enemmän pelata? Virtual tennis 2009 vai Motorstorm: Pacific Rift, urheilu- ja ajopeli siis kyseessä.

Taitaa olla ihan persoonallisista taipumuksista kiinni kumpaa enempi jaksaa.. Itsellä molemmat olisi kohtuu lyhytikäistä hupia. Hommaa Infamous jos ei vielä ole, varmasti paras vastine rahalle tällä hetkellä, jos uutta peliä on ostamassa.
:)
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Motorstorm on ehkä parempi, ainakin minun mielestä. Meni noin 30 tuntia että sain kaikki yksin pelin kilpailut läpi ja netti peli on aika hyvä.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Playssa kun on tarjous, että kaksi peliä ~32 hintaan niin pitäs vielä toinen valita. Brothers In Arms 3: Hell's Highwayn jo valitsin. Sit toinen peli pitäs valita näiden väliltä: Tomb Raider: Underworld, Sid Meier's Civilization Revolution ja Pure. Kaikki sinänsä kiinnostaa, mutta aika vähän noista juttua täällä foorumilla. Underworld ja CIV vissiin ihan hyviä, mutta kumpikin aika lyhyitä ja Puresta nyt en paljon mitään tiedä, mutta ei oo vielä tuommoista Arcade mättöä omassa hyllyssä... tosin en ole varma tarvitsenkokaan :D
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Playssa kun on tarjous, että kaksi peliä ~32 hintaan niin pitäs vielä toinen valita. Brothers In Arms 3: Hell's Highwayn jo valitsin. Sit toinen peli pitäs valita näiden väliltä: Tomb Raider: Underworld, Sid Meier's Civilization Revolution ja Pure. Kaikki sinänsä kiinnostaa, mutta aika vähän noista juttua täällä foorumilla. Underworld ja CIV vissiin ihan hyviä, mutta kumpikin aika lyhyitä ja Puresta nyt en paljon mitään tiedä, mutta ei oo vielä tuommoista Arcade mättöä omassa hyllyssä... tosin en ole varma tarvitsenkokaan :D

Ite ottaisin toiseksi tombin, ihan vinkkinä muuten vaan cdonissa on samanlainen tarjous ja pelit aika samaa luokkaa saisit sieltä nopeammin. Ei muuta.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Playssa kun on tarjous, että kaksi peliä ~32 hintaan niin pitäs vielä toinen valita. Brothers In Arms 3: Hell's Highwayn jo valitsin. Sit toinen peli pitäs valita näiden väliltä: Tomb Raider: Underworld, Sid Meier's Civilization Revolution ja Pure. Kaikki sinänsä kiinnostaa, mutta aika vähän noista juttua täällä foorumilla. Underworld ja CIV vissiin ihan hyviä, mutta kumpikin aika lyhyitä ja Puresta nyt en paljon mitään tiedä, mutta ei oo vielä tuommoista Arcade mättöä omassa hyllyssä... tosin en ole varma tarvitsenkokaan :D

Itse ottaisin noista peleistä Civin ja Puren. Näistä kumpikin on mainioita pelejä. Samaa ei voi sanoa noista kahdesta muusta. Mutta jos väkisin haluat tuon brothers in arms 3:n ostaa, niin mielestäni kaveriks kannattais ottaa civ tai pure.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

InFamous vai Killzone 2?

Itse olen pelannut vain inFamouksen demoa, mutta ihan viihdyttävää mätkettä se oli. Ohjaustuntuma oli hyvä ja grafiikat kohdallaan.

Enemmän kokemusta on sitten tuosta Killzonesta. Ohjaus on saanut paljon moitteita sen raskauden ja epätarkkuuden johdosta. Itse reagoin aluksi siihen myös, mutta pian sitä ei edes huomannut, näin siis yksinpelissä ainakin. Grafiikat olivat aivan upeita ja äänimailma samaten, itsellä ainakin oli tunne että on mukana taistelukentällä (ja varmaan naapuritkin tunsivat olevansa). Moninpeliä en paljoa ole pelannut mutta vaikutti mukavalta ja viihdyttävältä.

Molemmat ovat varmasti hyviä peliä, mutta itse ottaisin noista kahdesta Killzone 2.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

kummatki hyviä pelejä. Kummasta genrestä tykkäät enemmän tai kumman genren peliä nyt tekisi enemmän mieli pelata niin vastaus on helpompi. Killzone 2 on todella hieno räiskintäpeli, joka on päivityksen takia saanut pikkaisen haukutun ohjauksen paremmaksi ja muutenki hyviä arvosteluja saanut.
Infamous taas on enemmän seikkailumpaa menoa jossa voi hahmoakin vähän kehittää ja voit myös päättää oletko hyvä vai paha!

Valitse kumpi genre niin tiedät kumpi peli!
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

InFamous vai Killzone 2?

Jos vaan yhtään on rahaa, niin ehdottomasti molemmat. Molemmat kuuluvat pleikkarin top10 peleihin (imo). Briteistä saa killzone 2:n varmasti jo suht edullisesti. No mutta jos pitää jompi kumpi valita, niin mielestäni KZ2 on tämän hetken PARAS konsoliräiskintä (tämä saattaa muuttua, kun Modern warfare 2 julkaistaan loppusyksystä) ja se kannattaa ehdottomasti omistaa. Kauniimpaa peliä ei millään konsolilla ole. Mutta jos sandbox peli kiinnostaa enemmän, niin inFamous on siinä tapauksessa sinun valintasi. Mielestäni inFamous pätkii mm. viime vuoden "vuoden peliksi" monessa mediassa valitun GTA4:n, sillä inFamouksen pelaaminen on selkeästi nautinnollisempaa (sujuvammat kontrollit yms.).
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Mikäs olisi hyvä räiskintä peli co-op:na? Voi myös olla kauhu tai seikkailupelikin. Eli ettisin co-op peliä. Ja tietysti, että peliä voisi pelata samalla koneelle eikä netin välityksellä.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Mikäs olisi hyvä räiskintä peli co-op:na? Voi myös olla kauhu tai seikkailupelikin. Eli ettisin co-op peliä. Ja tietysti, että peliä voisi pelata samalla koneelle eikä netin välityksellä.

En oo ite ikinä pelannu mutta army of two pitäis olla tehty just tohon tarkotukseen.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Entäs tuo Resident Evil 5? Onkos siinä samalla koneella pelailua?
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Kyllä. Resident Evil 5:sta voit pelailla samalla koneella Co-op:na ja se kans on mukavaa viihdettä. Mikäli siis tykkäät kaverin kans pistää porukkaa ketoon :p
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Mikäs olisi hyvä räiskintä peli co-op:na? Voi myös olla kauhu tai seikkailupelikin. Eli ettisin co-op peliä. Ja tietysti, että peliä voisi pelata samalla koneelle eikä netin välityksellä.

Seikkailupelinä voisin suositella Sacred 2:sta... Koko pelin voi mennä läpi co-oppina 2 pelaajalla samalla koneella tai max. 4 pelaajalla netin yli.
Arvostelijat tälle eivät ole lämmenneet, mutta itse olen kyllä aivan myyty. Metacritic on jotain päälle 70, eli ei kuitenkaan ala-arvoinen...
Pelin sisältöön kannattaa kyllä tutustua ennen ostamista, sillä tämänkaltaiset pelit eivät todellakaan sovi kaikille. Hack 'n slashia roolipelielementeillä valtavassa maailmassa: kerättävät esineet eivät todellakaan lopu kesken ja tutkittavaa riittää todella paljon!
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Seikkailupelinä voisin suositella Sacred 2:sta... Koko pelin voi mennä läpi co-oppina 2 pelaajalla samalla koneella tai max. 4 pelaajalla netin yli.
Arvostelijat tälle eivät ole lämmenneet, mutta itse olen kyllä aivan myyty. Metacritic on jotain päälle 70, eli ei kuitenkaan ala-arvoinen...
Pelin sisältöön kannattaa kyllä tutustua ennen ostamista, sillä tämänkaltaiset pelit eivät todellakaan sovi kaikille. Hack 'n slashia roolipelielementeillä valtavassa maailmassa: kerättävät esineet eivät todellakaan lopu kesken ja tutkittavaa riittää todella paljon!

Minä olen miettinyt ton pelin hankkimista jos parisen viikkoa. Peli kiinnostaa ihan sairaasti, ja rahaakin on, mutta ei vaan ole ilmestynyt hyllyyni. Siskon kanssa aikoinaan pelasin Baldurs Gate: Dark Alliancea kymmeniä, ellei satoja tunteja. Tämä peli vaikuttaa paljon siltä, vaan että se on enemmän roolipeliä ja PALJON laajempi maailma.

Puhukaa vähän hyvää tästä pelistä niin saatan jopa ostaa minun ja siskoni pelattavaksi :)

E: Voiko muuten peliä pelata co-oppina samalla pleikalla?
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Kyllä voi pelata samalla koneella läpi. Vois alkaa harkitsemaan tuota RE5.
Muuten vielä sellasta, että kai tuossa RE5 on sitten kummallakin oma ruutu eikä sama ruutu?
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Seikkailupelinä voisin suositella Sacred 2:sta... Koko pelin voi mennä läpi co-oppina 2 pelaajalla samalla koneella tai max. 4 pelaajalla netin yli.
Arvostelijat tälle eivät ole lämmenneet, mutta itse olen kyllä aivan myyty. Metacritic on jotain päälle 70, eli ei kuitenkaan ala-arvoinen...
Pelin sisältöön kannattaa kyllä tutustua ennen ostamista, sillä tämänkaltaiset pelit eivät todellakaan sovi kaikille. Hack 'n slashia roolipelielementeillä valtavassa maailmassa: kerättävät esineet eivät todellakaan lopu kesken ja tutkittavaa riittää todella paljon!

Minkälainen netti peli tästä pelistä löytyy? voiko jatkaa tyypin kehittämistä ja maailman vallottamista netin puolella?
 
Ylös Bottom