Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä PS3-pelin hankkisin?

Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

black ops vai modern warfare 2

Kysymys kuuluu:

kummassa online:ssa on enemmän sisältöä

Mw2:sessa saattaa olla perus mp puolella enemmän sisältöä, mutta kokopeli on yksihuonoiten tasapainoitetuista FPS peleistä ikinä, Black opsilla ei nyt sinänsä paljon eroa mw2:seen ole mutta on se silti paljon toimivampi paketti, lähes kaikki mikä teki mw2:sesta hermojaraastavan on poistettu tai tehty paremmin black opsissa.

Black Ops ehdottomasti ostoon näistä kahdesta.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Eli nyt pitäsi saaja joku rope pleikkarille. Tarkoitus oli ostaa tuo piakkoin "kai" ilmestyvä Two Worlds 2, vaan sen julkkari siirtyy ja siirtyy ja pelissä ilmeisesti on aika isojakin puutteita nii taidan odotella sen pelin sitte alelaarista.

Kaikenlaiset muut ropet miellyttää, mutta ei räiskintä-scifi-rope. Perusmättöä tai sitten vähä erilaistakin. Voipi olla vähä "ei niin tunnettu" kunha vain ajaa asiansa.

Ja itseltähän löytyy jo seuraavat: Dragon Age Origins, Disgaea 3, Demon's Souls, Oblivion, Eternal Sonata ...

Itse mietin Sacred 2: Fallen Angel. Vaikuttaisi juuri sellaiselta johon saisin aikani uppoamaan ja voisin nuijia vihuja päättömästi kunnon MMO-henkeen.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Eli nyt pitäsi saaja joku rope pleikkarille. Tarkoitus oli ostaa tuo piakkoin "kai" ilmestyvä Two Worlds 2, vaan sen julkkari siirtyy ja siirtyy ja pelissä ilmeisesti on aika isojakin puutteita nii taidan odotella sen pelin sitte alelaarista.

Miten olisi Valkyrie Chronicles? Sekoittaa rpg:tä ja strategiaa. Omasta mielestäni yksi parhaista ps3:n peleistä.

Heitetään vielä vaihtoehdoksi JRPG Final Fantasy XIII, monet kritisoivat ettei ole oikea Final Fantasy, mutta itselle toimi oikein mukavasti. Uusittu taistelusysteemikin oli varsin toimiva.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Joo Valkyrie Chronicles ois kyllä halpa vaihtoehto. FF mulla oli jo ja myin jo pois. Aika vähän noita vaihtoehtoja taitaa olla.. tulevissa peleissä se toivo lepää, esim. Dungeon Siege III vaikuttaa mielenkiintoselta ja oli pari muutaki ensi vuonna ilmestyvää jotka voisi tsiikata.

Taitaa meikäläisen joululahjalistalle päätyä tuo Sacred 2 ja tuo Valk. Chronicles. : )
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Mikä sotapeli olisi paras yksinpeliksi kun ei kunnollista nettiä löydy?
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Mikä sotapeli olisi paras yksinpeliksi kun ei kunnollista nettiä löydy?

WW2 vai "moderni"?

WW2-rintamalla suosittelen aliarvostettua "Brothers in Arms: Hell's Highway" -peliä (asteen taktisempi) ja se alkuperäinen CoD 4 on edelleen varmasti paras modernia sotaa käsittelevä pläjäys (en tosin ole Black Opsia vielä pelannut).

Kummassakaan näissä ei tosin ole trophyja (jos niitä halajaa).

"Battlefield: Bad Company 1&2" myös ok, eli tavallaan modernia sotaa, mutta hieman rennommalla otteella kuitenkin.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

WW2 vai "moderni"?

WW2-rintamalla suosittelen aliarvostettua "Brothers in Arms: Hell's Highway" -peliä (asteen taktisempi) ja se alkuperäinen CoD 4 on edelleen varmasti paras modernia sotaa käsittelevä pläjäys (en tosin ole Black Opsia vielä pelannut).

Kummassakaan näissä ei tosin ole trophyja (jos niitä halajaa).

"Battlefield: Bad Company 1&2" myös ok, eli tavallaan modernia sotaa, mutta hieman rennommalla otteella kuitenkin.

Kyllä tuo moderni sota on hieman kiinnostavampaa niin todennäköisesti otan toisen nuista battlefieldeista kun tuo CoD 4 on tullut jo tahkottua pc:llä läpi :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä sotapeliä suosittelette, pääasiassa vain battlefieldejä pelanneelle? Ei kiitos adhd räiskinnälle.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Noniin, taas pleikkarin hommanneena kaipaan suosituksia.
PSN verkkokaupasta pitäisi jotain kivaa pleikkarin yksinoikeuspeliä saada, suosituksia otetaan vastaan. :)
Mulla on jo Ratchet and Clank Quest For Booty joka on yksi itsestäänselvä suositus.
Mites toi Tekken mikä siellä on, onko hyvä? Löytyykö PSN storesta jotain oikein "must have" (yksinoikeus) kamaa?
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Löytyykö PSN storesta jotain oikein "must have" (yksinoikeus) kamaa?
Vaikka Flower aika epäpeli onkin, sille sydämeni sykkii edelleen lämpimästi. On se niin kaunis ja rauhoittava teos. Vastapainoksi voi sitten hankkia vaikkapa Super Stardust HD:n ja tukea suomalaista peliteollisuutta.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Stardustit ei ole oma juttu mutta tuota Floweria voisi vilkaista.
Tuetaan sitä suomisoftaa sitten Dead Nationin ostolla.
:)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Löytyykö PSN storesta jotain oikein "must have" (yksinoikeus) kamaa?

Olen shokissa ettei TT maininnut Noby Noby Boyta. Jos kaipaa "aivan jotain muuta" suosittelen kyseistä peliä. Ehdoton 10/10 ja hintaakin vain pari euroa.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Löytyykö PSN storesta jotain oikein "must have" (yksinoikeus) kamaa?

Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars

youtubesta löytyy gameplay pätkiä. Kyseessä on yksi hauskimmista peleistä jota olen ikinä pelannut. 2-4 pelaajan split screen & nettipeli löytyy.

Pelistä on storessa ladattavissa 180mb kokoinen trial versio, kannattaa ladata. Itse peli maksaa vain €9.95 ja on yksi storen (mielestäni harvoista) helmistä.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Call of duty-black ops vai Medal of honor? Kumpaa suosittelette?
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Olen shokissa ettei TT maininnut Noby Noby Boyta.

*Kiittää ja kumartaa*

Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars

Tuo onkin jo ostettuna, tyttö ja poika sitä pelaavat mutta en ole varma olenko itse edes juuri koittanut. Ostin kun viimeksi vielä pleikkari oli.
Menin ja ostin Trinen, eipä juuri paremmin olisi 10€ voinut käyttää.
:)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Call of duty-black ops vai Medal of honor? Kumpaa suosittelette?

Sanon kaikkien muiden(paitsi COD-vihaajien) puolesta, että osta COD. Se on yksinkertaisesti hiotumpi ja paremmin rakennettu kokonaisuus. Edes Medal of Honorin tarina, jonka oli tarkoitus olla hyvä, ei voita Black Opsin vastaavaa.

Henk. kohtaisesti en kyllä suosittelisi sinulle kumpaakaan. Olen melko varma, että olet räiskinyt nopeatempoisesti ja virtuaalisesti jo aivan riittämiin. Black Ops ei tuo mitään konkreettisesti uutta ja jos haluat tietää yleisen mielipiteen siitä, kumpi on parempi MW2 vai Black Ops, niin tässä:Call of Duty: Black Ops Vs Modern Warfare 2 (MW2) – Which is better game? : Product Reviews Net

MW2 sai miltei kaksinkertaisesti äänestäjiä Black Opsiin verrattuna. Jos enemmistö on tuota mieltä niin on TODENNÄKÖISEMPÄÄ, että sinäkin olet sitä mieltä. Joten... jätä väliin, hanki vaikka Heavy rain.
 
Call of duty-black ops vai Medal of honor? Kumpaa suosittelette?
Itse antaisin ääneni BF: Bad Company 2:lle, vaikka sulla sitä noissa valinnoissa ollutkaan.
Tuli hankittua BF: BC2 juuri tuon uusimman codin tilalta ja tyytyväinen olen ollut.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Motorstorm vai Motorstorm Pacific Rift? Yksinpelinä olisi takoitus ajella.
 
Ylös Bottom