Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä PS3-pelin hankkisin?

Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Itse olen tässä nyt vähän kahden vaiheilla:
Thehutin 2 for 25 tarjouksesta Tomb Raider Trilogy + Prince of Persia Trilogy vai
Borderlands GOTY vai
Assassin's Creed Brotherhood.


ACII:n pelasin läpi ja peli oli todella hyvä. Borderlandsia kokeilin joskus koneella noin 10 minuuttia, enkä oikein päässyt peliin sisälle. Nyt kuitenkin peli kiinnostaisi taas. Tuo 2 for 25 tarjous houkuttelisi, kuitenkin 6 peliä mutta kuinka laadukkaita tekeleitä ne sitten loppupeleissä ovat.

Unohtui mainita että myös Heavy Rain kiinnostaisi kun sen nykyään sen verta halvalla saa. Ehdotuksia, eri pelien parhaita ja huonoja puolia otetaan vastaan.
Borderlandsille pitää antaa pari tuntia, mutta sen jälkeen se imaisee tiukasti otteeseensa. Peli on aika vahvasti mielipiteet jakava, mutta jos se vähänkään kiinnostaa, niin suosittelen antamaan sille kunnon mahdollisuuden. Itse pidin siitä Falloutia enemmän, joka oli omaan makuun liian raskas ja hidastempoinen.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Päädyin Heavy Rainiin, koska pidin firman edellisestä tuotoksesta Fahrenheitista sen verta paljon. Kiitoksia kuitenkin.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Paha valinta, kaksi todella halpaa peliä. ELI:

Dragon Age: Origins vai Bioshock 2?

Olen pelannut muutaman muunkin Biowaren pelin ja olen pitänyt kovasti. Muuten tässä ei olisi mitään mietittävää, mutta DA:n konsoliversio on kuulemma vähän riisuttu PC:n vastaavasta? Ja eipä minulla tietenkään ole tarpeeksi hyvää konetta pyörittämään peliä.. Eli onko kannattava ostos ihan konsoliversionakin? Peli on kuulemma myös naurettavan pitkä joka nyt on aina kivaa.

Bioshock 2:n puolella on ensimmäisen osan sanoinkuvaamaton hyvyys, helposti yksi tämän sukupolven suosikkipeleistäni. MUTTA olen kuullut ettei juoni tai oikein mikään muukaan osa-alue pärjää ensimmäiselle osalle. Vähän epäilyttää myös tuo pituus, itselle kun ei todennäköisesti multiplayer iske sitten yhtään.

Kiitokset etukäteen avusta, perusteluja olisi kiva kuulla! :)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Paha valinta, Bioshock 2?

Siinä mielessä tyhmää multa tuota pitää parempana, kun en ole Dragon agea pelannut, mutta jos eka Bioshock nappasi yhtään, on kakkonen hyvä valinta. Ei se ehkä yhtä hyvä ole kuin eka, mutta kyllä mä sen erittäin mieluusti pelasin läpi. En nyt muista kuinka monta tuntia läpipeluuseen meni, mutta oli mielestäni täyshintaisenakin hintansa väärti.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Sanokaapa, joku hyvä keskiaikainen miekkamätkintä? Demonsoul tuli just hakattua pariin otteeseen läpi, joten sitä ei kannata ehdottaa:D. Enemmän siis hakusessa mättö tyyppinen, kuin roolipeli.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Dragon Age: Origins

Itse kallistuisin DA:n puolelle. Oikeasti hyvä roolipeli, jossa valinnoilla on merkitystä. Pelin ainoa miinus on mielestäni sen grafiikka, joka on aika rumaa. Tähän ei kuitenkaan tule kiinnitettyä huomiota, sillä itse peli on muilta osin jumalattoman hyvä. :D
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Kannattaako God of war 3 hankkia? eli onko pitkä yksinpeli? ei enää kovin pahanhintanen oo 28,45€
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Oon harkinnu jonkun codin ostoa, oon miettiny etenkin waw ja mw2. Eli mikä codi kannattais ostaa? Omistan jo bopsin. Wawia olen katellut eniten.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Oon harkinnu jonkun codin ostoa, oon miettiny etenkin waw ja mw2. Eli mikä codi kannattais ostaa? Omistan jo bopsin. Wawia olen katellut eniten.

No sen verran sanon että älä osta wawia, koska se on täynnä häxättyjä servuja joissa pelaamisesta ei tule yhtään mitään. Sama juttu cod 4:sessa. Mw2 on ihan laatu peli (yli 100h pelattu). Itse ostin tuossa Bad Company 2:sen johon olen ollut erittäin tyytyväinen ja hintaa on vain 20e!
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Joo, toi bc2 ois varmaa kyl hyvä, mut codeist oon enemmän kiinnostunu. Jep, mw2 on kyl hyvä mitä oon katellu mut... eiks siin oo tosi paljon quickscouppaajia? Onko siin häxättyjä servuja??
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Joo, toi bc2 ois varmaa kyl hyvä, mut codeist oon enemmän kiinnostunu. Jep, mw2 on kyl hyvä mitä oon katellu mut... eiks siin oo tosi paljon quickscouppaajia? Onko siin häxättyjä servuja??

Mw2 on täynnä kaikkea sontaa, quicscoopajat on pelin yksi pienimmistä ongelmista.

Jos pelin on pakko olla codi niin ei oikein voi suositella kuin cod4 modern warfarea, bad company 2 on jokatapauksessa paljon parempi vaihtoehto.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Joo, toi bc2 ois varmaa kyl hyvä, mut codeist oon enemmän kiinnostunu. Jep, mw2 on kyl hyvä mitä oon katellu mut... eiks siin oo tosi paljon quickscouppaajia? Onko siin häxättyjä servuja??

Ellet nyt pulttilukkoja sekä muuta museo taravaa fanita niin suosittelen ostamaan sen mw2.
Toinen mitä suositelen kokeilemaan on homefront, sitä pääsee kokeilemaan demon muodossa mikäli et ole aikaisemmin pelistä mitään kuullut.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Joo, elikkä pitäs saada vähän kesäksi jotain mukavaa peliä. Mieluiten tälläistä roolipeli/toiminta.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Joo, elikkä pitäs saada vähän kesäksi jotain mukavaa peliä. Mieluiten tälläistä roolipeli/toiminta.

Mikäli et omista vielä Uncharted- pelisarjasta kumpaakaan osaa, osta ihmeessä. Uncharted 2 Among thieves on mielestäni parempi kuin ensimmäinen osa, drakes fortune.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Mikäli et omista vielä Uncharted- pelisarjasta kumpaakaan osaa, osta ihmeessä. Uncharted 2 Among thieves on mielestäni parempi kuin ensimmäinen osa, drakes fortune.

Joo, en ole vielä kokeillut. Voisi kyllä yrittää, kun tuon halvalla nykyään saa myös. Oon kyllä miettinyt ainakin Dragon Ageja, Elder Scrolls: Oblivionia & L.A. Noirea. :p
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Mikäli et omista vielä Uncharted- pelisarjasta kumpaakaan osaa, osta ihmeessä. Uncharted 2 Among thieves on mielestäni parempi kuin ensimmäinen osa, drakes fortune.

Jep. Kumpainenkin osat edustavat Indiana Jones-henkisen seikkailupelien pitkää tarinaa ja ovat juuri tässä omimmillaan. Jos genrestä pitäisi joku esimerkki mainita, tulee juuri tämä pelisarja mieleen ensimmäisenä.

Laitetaan nyt tästäkin video kertomaan tuhat sanaa: KonsoliFIN - Media - Uncharted 2 Among Thieves (PS3) -
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Joo, tuli äsken testattua tuota UC2 kaverilla. Ihme kyllä ei oikeen napannut. Elikkä tiedättekö mitään muita hyviä yksinpelejä? Assassin's Creedit on ainakin täällä jo myös pelattu.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Joo, tuli äsken testattua tuota UC2 kaverilla. Ihme kyllä ei oikeen napannut. Elikkä tiedättekö mitään muita hyviä yksinpelejä? Assassin's Creedit on ainakin täällä jo myös pelattu.

Resident evil 5
Bioshock 1&2
Saboteur
Red Dead Redemption
Mafia 2
Dead Space
Mercenaries 2

kyllähän noita riittää vielä vaikka kuinka paljon, mutta ylhäällä pelejä jotka sopivat hyvin toiminta genreen ja jotka sisältävät omastamielestä hyvän yksinpelin.
 
Ylös Bottom