Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkälaisella setillä joulunpyhien yli (kirjat, elokuvat, lautapelit, konsolipelit..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aatami
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Minkälaisella setillä joulunpyhien yli (kirjat, elokuvat, lautapelit, konsolipelit..)

Konsolipelit

Tänä vuonna en ole säästellyt mitään pelejä joululomalle. Työttömän arki on yhtä lomaa. Saa nähdä innostunko hankkimaan Assassins Creed 2:n vielä tänä vuonna. En edes tiedä jaksanko raahata Xboxia mukaan äidin luokse aattona. Ei tällä hetkellä oikein löydy mitään kivaa moninpeliä. Jos ensi vuonna sitten voisin esitellä Project Natalia... :)

Kirjat

En ole mikään lukutoukka. En muista koska olisin viimeksi kirjaan koskenut. Ostin kyllä kuukausi sitten ensimmäisen juoppohullun päiväkirjan. Sen voisin ottaa luettavaksi jouluna, ja jos se osoittautuu hyväksi, käyn ostamassa niitä lisää. :)

Voisin pikkuhiljaa viritellä digiboxin toimimaan. About 15kk olen nykyisessä kämpässäni asunut ja digiboxi on edelleen kytkemättä. Ei sieltä mitään kiinnostavaa tule, kun sarjatkin tulee katsottua Ameriikan tahtiin. Simpsons -maratonin takia voisin vaivautua ostamaan pidemmän antennipiuhan.

Vastaus: Minkälaisella setillä joulunpyhien yli (kirjat, elokuvat, lautapelit, konsolipelit..)

Kirjat

Nate Gangelhoff - You Idiot
Cormac McCarthy - No Country for Old Men

Elokuvat

Onhan noita... ainakin belgialainen Loft (2008), vanha The Right Stuff (1983) jonka olen aina onnistunut missaamaan, kuulemma melko hyytävä Angel Heart (1987), pitkästä aikaa Boogie Nights (1997), Shane Blackin rustailema The Monster Squad (1987), korealainen Save the Green Planet (2003), hongkong-draama Nobody Knows (2004), uusiseelantilainen trilleri In My Father's Den (2004) jne jne leffoja on jonossa pilvin pimein.

Pelit

Modern Warfare 2

Musiikki

The Weakerthans, NOFX, Lagwagon, Banner Pilot, Slayer.

Ja minä kun luulin, että jouluaatto on vasta ensi viikolla. Mitenkäs teillä nyt jo kuusi on ja lahjat annettu/kerrottu :confused:

Jotkut lahjat käydään ostamassa itse ja paketoidaan itse... Kuusta tosin ei vielä ole :o
Teksti oli dramatisoitu ja oikeastaan äitini ei kyseisistä paketeista tiedä vielä tuon taivaallista. :D

Noh joululahjaksi on ainakin tulossa Buzz: Musiikkivisa + summerit. Joulun alla tulee pelattua kans ainakin Twilight Princessiä, Persona 4:sta ja Monster Hunteria. Tässä loman aina tulee varmaan myös hankittua jotain PS3-pelejä.

Itellä joulunpyhät menee pelatessa varmaan pääasiassa molempia Unchartedeja, Singstaria ja mahdollisesti jotain muutakin. Leffojakin tulee varmaan kateltua.

MW2:ta tulee taatusti pelattua yhä kuin hullu! Lisäksi joululahjaksi on tulossa uusin Madventures DVD-boksi, jonka parissa aika on kuluva AH! niin rattoisasti.
Kirjat eivät pahemmin kuulu joululomaan, niitä saa lukion puitteissa lukea kyllä ihan tarpeeksi. :)

Hyvää joulua KFIN-käyttäjistölle ja ylläpidolle!

Pelailu on nykyään jäänyt vähemmälle mutta juuri siksi nautinki myös hieman vähemmän arvostetuista peleistä. Varmaanki jonku pelin pukki tuo kannettavalleni. Muuten varmaan pelailen jos ehdin niin tuota BiA: Hells highwaytä. Kirjoja en tällä hetkellä lue. Leffoj tulee parin frenidin kanssa ainakin Tarantino uusin, Watchmen ja Gran Torino. Todennäköisesti muitakin mutta se selviää sitten. Musiikki puolella ainakin Ayreonin kahta uusinta albumia. David MeShowia myös. Sitten riippuu mitä pukki tuo. En ole pyytänyt mitää lahjaksi mutta kyllä ihmiset tietävät mistä tykkään :):rolleyes:

Jos pukki osaa tuoda suunnilleen mun toiveiden mukaisia lahjoja, niin joulupyhät kuluvat tällaisen setin parissa:

Pelit

Modern Warfare 2 [PS3]
Ratchet & Clank: A Crack In Time
Buzz! Visailun Maailma
Guitar Hero 5 [PS3]
Brütal Legend [PS3]
GTA: Chinatown Wars [PSP]
New Super Mario Bros. Wii
Metroid Prime Trilogy

Leffat

Kunniattomat paskiaiset
Kauhea kankkunen
Ice Age 3
Harry Potter ja Puoliverinen prinssi
Enkelit & Demonit
Superbad
King of Kong
Public Enemies
Monta katsomatta jäänyttä DVD-leffaa

Kirjallisuus

Dan Brown - Kadonnut symboli
Ilkka Remes - Operaatio Polaris
Lukematta jäänet Metal Hammer-lehdet

Lautapelit

Metal Mania Alias

Kyllä tuollaisella setillä luultavasti pärjää joulupyhien yli :D

Jos pukki osaa tuoda suunnilleen mun toiveiden mukaisia lahjoja, niin joulupyhät kuluvat tällaisen setin parissa:
melko vaatimaton toivelista:p itse olen toivonut villasukat:cool:

loma männöö näillä näkymin MW2:n ja cod4:n parissa.

Vastaus: Minkälaisella setillä joulunpyhien yli (kirjat, elokuvat, lautapelit, konsol

Survivor pack a'la Nikki:

Pari litraa vodkaa
Glögiä
Shamppanjaa
Porsas
Jallua
Hevirokkia
Futuramaa ja pelilista näyttää tältä joten valinnanvaraa on:

http://www.konsolifin.net/bbs/showpost.php?p=790097&postcount=437

siteeraan itseäni viimevuodesta, ei sovi hyvää perinnettä muuttaa, pelilista tosin muuttunut kun en ole jaksanut kyseistä linkkiä päivittää.

Aattonahan ollaan tietty porukoilla ja mikäli siellä jonkun paketista lautapeli löytyy niin sitä pelaillaan muutama päivä. Jatkossa mennään pelaamalla sekä leffoja katsoen ja tietty suklaata syödään niin, että pahaa tekee.
Pukki ei tänä jouluna tuo pelejä, mutta tuo halvalla huutamani Smackdown vs Raw 2010 kelpaa joulunpyhiksi. Tuli tilattua myös nippu blu-ray leffoja joten nekin tulee varmaan katseltua. Jotain joululeffoja voisi myös hommata.

Hyvää ja rauhallista joulua kaikille. Näyttäisi siltä, että saatiin kuin saatiinkin valkea joulu! Täällä tuli nimittäin yön aikana reilu 20 senttiä lunta... :D

Jälleen glögä, ruokaa ja pukkeilua. Muutama vapa ja täts it. Rentoaa meininkiä siis.

melko vaatimaton toivelista:p itse olen toivonut villasukat:cool:

loma männöö näillä näkymin MW2:n ja cod4:n parissa.
Ei tuo ollut mun toivelista, vain osa noista oli mun toivelistalla. Muut oli jo hankittuja, mutta kuuluvat silti tähän joulupyhien settiin ;)

Pukki muisti kilttiä tyttöä Oblivionin GOTY -versiolla (PS3) ja Kjell Westön Älä käy yöhön yksin -kirjalla. Metalli Alias tuli myös kontista, joten eiköhän tässä hengissä selvitä :)

Ylös Bottom