Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Minne tuo penteleen masiina kannattaa kiikuttaa huoltoon? myyjäliikkeeseen?
viikon verran on takuuta jäljellä ja nyt olis aika pistää menemään huoltoon.
Turhan monet DVD´t pätkii.
Mukaan kaikki hardware mitä laatikossa tuli mutta ei manuaaleja. En saanut manuaaleja "refurbished" koneen mukana. Egmont lupasi toimittaa manuaalit kotiin postissa. Tosin jotkut kuten Jore ovat saaneet kokonaisen uuden myyntipakkauksen koneensa mukana.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton Miten jos takuu on jo loppu?
Eikös hajonneesta koneestakin saa jotain palautuksia Sonylta jos vaihtaa sen uuteen?
Kaverini vaihtoi hajoneen ps2 koneen
takuu oli mennyt kun konetta oli raplailty ja takuutarra uupui.
uuteen hintaan 1600mk mutta silloin uudet koneet maksoivat viela 2500mk.
eli tuokin on vaihtoehto. kuulemma alkoivat ruimimaan puhelimessa kun takuu tarra uupui mutta kuluttaja asiamehen mukaan korjaus - takuu asiat pitaa olla myyjilla / maahantuojilla kunnossa.
asiamiehen suositus viela oli etta hyvitys tikkimenneesta koneesta pitaisi olla sellainen kuin ovh jolla myyty jaettuna laitteen kayttoika soitin egmontilel ja kysyin laittene kayttoikaa kertoivat ainakin 5 vuotta
mutta tuon kanssa ei varmana kannata ryhtya taistelemaan.
Entäs minä, kun ostin oman koneeni Anttilasta osamaksulla helmikuussa. En kai minä sitä Anttilaan lähetä??? Mulla kanssa DVD:t pätkii, joten joulun jälkeen se pitäisi huollattaa/vaihtaa uuten
Olen masiinaann muuten tyytyväinen, mutta toi DVDätkiminen sucks, lisäksi NHL2002 pelissä se pitää aivan kauhea meteliä, toi DVD asema siis! WTF??? Onku muilla tehnyt samaa?
PALAUTA KONE MYYJÄLIIKKEESEEN KUITIN KERA.
DVD-ONGELMISSA KANNATTAA PALAUTTAA KOKO PS2-PAKETTI ELI OHJAIN JA PIUHAT.
MYYJÄLIIKE TOIMITTAA KONEEN ETEENPÄIN.
näinhän tässä sitten kävi, niinkuin ounastelinkin.
Ilmoittivat HongKongista, että koneen voi noutaa, eivätkä tietenkään mitään vikaa olleet huollossa löytäneet, mutta olivat sentään putsanneet koneen (eli luultavasti, eivät ole tehneet sille yhtään mitään)
prkl, takuuta 2pv jäljellä ja modikin pitäisi heittää sisään. no kai se on sitten uudenmasiinan osto, jos enemmän tuo laukeaa.