Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mirror's Edge [PS3]

Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Vieläkin kaipaisin tietoa, miten chapter 6:n oranssi tuuletuskanava kierretään? Konsoli vetää tiltit kun kyseisessä kohdassa samoaa...

Äh, taisin kusettaa. Kyseessä onkin chapter 9. Se sininen korkea torni yms. Ensin hypitään hissikuiluissa ja pian sen jälkeen ilmastointikanaviin ja siellä hyytyy. No katsonpa ekaksi kyseisen chapterin speedrunin.

E: http://www.youtube.com/watch?v=DUi8R67pAiQ&feature=related Noin 3:00 kohdan paikkeilla on vetänyt konsoli kahdesti tiltit. Pitää vielä jaksaa kokeilla, jos olisi kone mukavammalla tuulella.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Äh, taisin kusettaa. Kyseessä onkin chapter 9. Se sininen korkea torni yms. Ensin hypitään hissikuiluissa ja pian sen jälkeen ilmastointikanaviin ja siellä hyytyy. No katsonpa ekaksi kyseisen chapterin speedrunin.

E: http://www.youtube.com/watch?v=DUi8R67pAiQ&feature=related Noin 3:00 kohdan paikkeilla on vetänyt konsoli kahdesti tiltit. Pitää vielä jaksaa kokeilla, jos olisi kone mukavammalla tuulella.

Kokeilleppas sillai, että katsot koko ajan seinää noissa ilmastointikanavissa. Sitten jos et ole vielä kerännyt sitä bagia sieltä niin otat sen niin peli ainakin savettaa ja voit jatkaa sitten siitä. Mutta muista odottaa niin kauan kuin se tallennusmerkki on ruudulla.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Storeen ilmestyi eilen tähän peliin joku Exlusive Map. Mikäs toi mahtaa olla?
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Storeen ilmestyi eilen tähän peliin joku Exlusive Map. Mikäs toi mahtaa olla?
Ilmainen, abstraktiin ympäristöön sijoittuva kenttä. Ei siis perustu pelin kaupunkiin, vaan on loikkimista hassun väristen tasojen päällä "tyhjyydessä".
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Pleikkari ilmestyi eilen ovelle, joten olen pelannut jo jonkin aikaa tätä mirror's edgen demoa. Pakko sanoa, että koko versio pitää hankkia jossain vaiheessa. Sen verran hieno peli, vaikka peli onkin lyhyt eikä moninpeliä ole.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Tuli nyt viimein hommattua hyllyyn tämä, ja viihdettä on tarjonnut tähän asti; ja vieläpä ilman suurempaa hampaidenkiristelyä. Peliaikaa takana n. 3½ tuntia, Chapter 6 menossa. Aseita en ole viitsinyt käyttää, paljon miellyttävämpää antaa hieman monoa tai yrittää kiltisti juosta ohi.

Demoa pelatessa parin liikkeen onnistuminen tuotti pirusti päänvaivaa (Skillroll ja L-Jump), kokoversiota pelatessa ei ole ollut mitään ongelmia. Kaikki liikkeet ovat vain menneet nappiin, mitä nyt välillä tulee kämmättyä kun liian läheltä vihua juostessa kamera lukittuu hetkeksi mokomaan. Kuolema on korjannut vain muutaman hassun kerran, mikä pistää miettimään tarjoaako peli suurempaa haastetta Hardilla. Eikös tässä pelissä tuo vaikeustaso vaikuta vain omaan ja vihulaisten osumankestoon?

Yhtäkaikki, hyvää viihdettä kun halvalla sai. Toivottavasti tulevaisuudessa olisi tarjolla ladattavaa lisämatskua enemmänkin.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Omalla tavallaan tuo on extrasisältöä siinä mielessä, että kentät voi yrittää päästä mahdollisimman nopeasti ja päästä katsomaan kuinka hyvin pärjää maailmalla. Eihän tosta kaikille (kuten mulle) ole hyötyä, koska ei jaksa kiinnostaa time trialit tällaisissa peleissä, mutta monet varmasti saa lisää pelattavaa kun hioo omaa suoritustaan. Vähän sama kuin MGS:n Big Boss Emblemit sun muut. Toisilla pelin läpäisy riittää ja pelimäärä jää aika pieneksi, mutta monet tahkoaa time trialeita kymmeniä tunteja.

Itse olen pelannut tästä vasta about 4 chapteria ja peli tuntuu todella hyvältä. Pitää varmaan ottaa seuraavaksi "projektiksi" tämän loppuun pelaaminen.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Omalla tavallaan tuo on extrasisältöä siinä mielessä, että kentät voi yrittää päästä mahdollisimman nopeasti ja päästä katsomaan kuinka hyvin pärjää maailmalla. Eihän tosta kaikille (kuten mulle) ole hyötyä, koska ei jaksa kiinnostaa time trialit tällaisissa peleissä, mutta monet varmasti saa lisää pelattavaa kun hioo omaa suoritustaan. Vähän sama kuin MGS:n Big Boss Emblemit sun muut.
Paitsi, että MGS:ssa saa oikeasti sitä extrasisältöä kuten uusia aseita, pukuja yms. Siinä mielessä tää ei oo mitenkään vertailukelpoinen.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Time-trial ja speed runit sopivat tähän peliin oikein mainiosti mielestäni. Ei kai olisi kovin kaukainen ajatus että parkour-peli olisi pelkästään nopeutta mittaava? Onhan pelaaminen kuitenkin juonenkin puolella useassa kohtaa etenemistä mahdollisimman nopeasti. Onnistuuko muilta ajatusleikki että koko juoniosuus onkin ylimääräinen lisä ja nopeustestit taas itse pelin sisältö? :)

Noh, itse kuitenkin pelasin pelin läpi vain tarinapuolella, aika nopeasti sitten kyllästyin sen jälkeen noihin time-trialeihin ja speed runeihin. Ehkä, jos olisinkin tehnyt toisin päin olisi ehkä mielipidekin erilainen, ehkä. Onko joku kokeillut peliä näin päin? Kokemuksia?
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Tuli sitten tämänkin peli tilattua. Demosta jäi yksi asia ihmetyttään. Miten sitä hidastusaikaa saa ja mistä näen että minulla on sitä käytettävissä?
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Tuli sitten tämänkin peli tilattua. Demosta jäi yksi asia ihmetyttään. Miten sitä hidastusaikaa saa ja mistä näen että minulla on sitä käytettävissä?

Hidastusaika latautuu joka käyttökerran jälkeen ja sen latautumisen näkee kun ruutu välähtää lyhyesti sinisenä, siis ei ruutu pimene vaan Faithin näkökentässä välähtää.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Hidastusaika latautuu joka käyttökerran jälkeen ja sen latautumisen näkee kun ruutu välähtää lyhyesti sinisenä, siis ei ruutu pimene vaan Faithin näkökentässä välähtää.

Kuinka kauan suunnilleen kestää että se latautuu? Puhutaanko sekunneista vai esim minuutti?
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Kuinka kauan suunnilleen kestää että se latautuu? Puhutaanko sekunneista vai esim minuutti?

Nyt on vaikea sanoa tosin voit itsekin kokeilla, että käytät hidastusaikaa ja sen jälkeen otat aikaa vaikka sekuntikellolla kuinka kauan palautumiseen kestää.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Kuinka kauan suunnilleen kestää että se latautuu? Puhutaanko sekunneista vai esim minuutti?

Muistaakseni hidastusaika latautuu sitä mukaa kun ketjuttaa liikkeitä ja saa "flown" kulkemaan. Eli jos toinen vihu on heti perään niin tuskin ehtii latautumaan. Itse käytin tuota aika harvoin kun oppi oikeat ajoitukset paremmin ilman sitä.
 
Ylös Bottom