Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mirror's Edge [PS3]

Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Sama kuin sanoisi, että aika-ajot on halpa lisä Gran Turismoon, kun ne radathan on jo valmiiksi tehty. Ei tarvi lisätä edes punasia pisteitä, lisää vaan aikalaskurin yläkulmaan. Philo, nyt jotain tasoa edes. :p
Hah! Meikän taso on niin ylhäällä että sain suoraan 3 tähteä joka time trialista vain pelaamalla story moden läpi!

Ja mitä tulee GT:n niin asia on ehkä vähän eri. Vai löytyykö pelistä jotain ääretöntä story modea? Ainakin kaikki arvostelut mitä luin mainitsevat lähinnä tarinan ja sillä sitä Mirror's Edgeä varmaan suurimmaksi osaksi markkinoidaan. Tarinalla ja actionilla, ei time trialeilla.

Jos sitä peliä yritettäis myydä time trial pelinä, niin asia ois aivan eri. Ja eiköhän sillon jo demokin ois vaan sisältäny tutoriaalin ja muutaman time trialin.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Imukupit pitäsi varmaan olla erikoistapauksiin, jotta niissä olisi ideaa. Mulla oli vain sellainen visio, että Faith hyppää jättiloikan kadun yli suoraan lasiseinään kiinni. En tiedä onko tässä pelissä sittenkin kyse vain parkourista, jolloin vempaimet olisi out.

Tähän peliin sopis aika hyvin jonkinlainen jengimeininki. Ei mitään tappeluita, vaan jotain parkour-respectiä. Juonen voisi kyhätä tohon teemaan sopivaksi.

Kapean käytävän juoksu niin, että ponkaiseen toisella jalalla toisesta seinästä ja toisella toisesta. Niin voisi juosta ylhäällä käytävää vihulaisten ohi tai jos lattia puuttuisi. Mikä se ranskalainen leffa onkaan, missä tätä harrastetaan? Damn, kun ei muista.

Jonkinlaiset napinpainautus minipelit toimisi varmaan tässäkin esim. Chaptereiden lopussa. Niissä voisi olla kunnon akrobatiaa ja vatsanvääntöä aiheuttavaa videota täpärästä selviytymisestä.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Kapean käytävän juoksu niin, että ponkaiseen toisella jalalla toisesta seinästä ja toisella toisesta. Niin voisi juosta ylhäällä käytävää vihulaisten ohi tai jos lattia puuttuisi. Mikä se ranskalainen leffa onkaan, missä tätä harrastetaan? Damn, kun ei muista.
Tarkoitatkohan Luc Bessonin Yamakasia: http://akas.imdb.com/title/tt0267129/
Tuli itselle mieleen kun yhdistettiin parkour-leffa ja Ranska. Ei muistaakseni kovin kaksinen pätkä.

Jokohan olisi tarvetta ME2-hypeketjulle. Mahtava moottorihan tähän on luotu, ja sitä näkisin ehdottoman mielelläni tulevaisuudessakin. Ei haittaisi vaikka olisi vähän räiskintäpainotteisempikin.

Tätä ensimmäistä Mirror's Edgeä olen hakannut varmaan 4-5 chapterin paikkeille, ja oikein miellyttävää on meno ollut. Ohjaus on harvinaisen toimivaa, ja jatkuvasti onnistumisen tunteella palkitsevaa. Käsirysytkin ovat mieleen silloin, kun ne saa nopean tyylikkäästi hoidettua. Graafinen ulkoasu on sekin toimivaa, sillä harvoin on näin kekseliäästi ja silti häiritsemättä väreillä ohjeistettu pelaajan liikkumista. Juoni tuntuu olevan vähän hömppää, mutta menettelee. En hirveästi siihen mukaan imeytynyt, sillä haluan vain ohjata Faithia flow'n mukana :)
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Mulla on tässä pelissä outo bugi. Hahmo ei suostu millään korkeissa hypyissä tekemään sitä loppukierähdystä. Jos hyppy on vähän matalampi niin loppukierähdys onnistuu. En päässyt harjoitusosiotakaan läpi koska en sitä liikettä jostain syystä pystynyt tekemään. Demossa kun pelasin niin liike onnistui aina. Hahmo suostuu tekemään sen jalkojen ojennuksen vaan jos sen tekee melkein heti hypyn jälkeen. Menee hermot tän kanssa. Onko muilla ollut vastaavaa?
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Mulla on tässä pelissä outo bugi. Hahmo ei suostu millään korkeissa hypyissä tekemään sitä loppukierähdystä. Jos hyppy on vähän matalampi niin loppukierähdys onnistuu. En päässyt harjoitusosiotakaan läpi koska en sitä liikettä jostain syystä pystynyt tekemään. Demossa kun pelasin niin liike onnistui aina. Hahmo suostuu tekemään sen jalkojen ojennuksen vaan jos sen tekee melkein heti hypyn jälkeen. Menee hermot tän kanssa. Onko muilla ollut vastaavaa?

Ei ole tullut tuota vastaan ns. bugina, mutta itselläni kesti jonkun aikaa oppia se ajoitus. Se loppukierähdys kun pitää painaa tosiaan hyvissä ajoin ennen maahan osumista. Olethan kokeillut erilaisia ajotuksia napin painamisen suhteen?
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Se leffa on juuri toi Banlieue 13 eli District 13. Ihan sairaan hieno kohtaus siinä alussa.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Muistin hieman väärin tuon B13 kohtauksen. Youtuubissa on hyvä pätkä nimellä:
District B13 - Chase Scene

Siinä olisi muutamia ideoita suoraan peliin.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Ei ole tullut tuota vastaan ns. bugina, mutta itselläni kesti jonkun aikaa oppia se ajoitus. Se loppukierähdys kun pitää painaa tosiaan hyvissä ajoin ennen maahan osumista. Olethan kokeillut erilaisia ajotuksia napin painamisen suhteen?

Jos tosiaan teen sen väärin niin tuntuu kovin paljon vaikeammalta kuin demossa...
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Mulla on tässä pelissä outo bugi. Hahmo ei suostu millään korkeissa hypyissä tekemään sitä loppukierähdystä. Jos hyppy on vähän matalampi niin loppukierähdys onnistuu. En päässyt harjoitusosiotakaan läpi koska en sitä liikettä jostain syystä pystynyt tekemään. Demossa kun pelasin niin liike onnistui aina. Hahmo suostuu tekemään sen jalkojen ojennuksen vaan jos sen tekee melkein heti hypyn jälkeen. Menee hermot tän kanssa. Onko muilla ollut vastaavaa?

muista myös katsoa hiukan alaspäin kun tiput :D
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

muista myös katsoa hiukan alaspäin kun tiput :D

Olen koittanut jo kaikkea. Olen koittanut ajoittaa L2 painamista vähän joka hetkelle hyppyä, myöskin katsonut alaspäin hypätessä. Ei vaan suostu tekemään.. Tämä tulee ainoastaan kaikista korkeimmissa loikissa. Vähänkin matalampia hyppyjä niin liike onnistuu aina. Todella outoa ja ärsyttävää..
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Mulla on ollut sama ongelma korkeiden hyppyjen kanssa. Onko sitten niin, että niissä ei voi edes tehdä ukemia? Sen saa kyllä onnistumaan joka kerta matalimmissa hypyissä.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Mulla on ollut sama ongelma korkeiden hyppyjen kanssa. Onko sitten niin, että niissä ei voi edes tehdä ukemia? Sen saa kyllä onnistumaan joka kerta matalimmissa hypyissä.

Kyllä nyt luulisi että pystyy tekeen. Onnistuitko tekeen sen siinä alun harjoitusosiossa?
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Harjoitusosio meni no problemo. Kyllä niissä korkeissa hypyissä varmasti pystyy tekee ukemin, mut ehkä en vain hoksaa miten se onnistuu helposti :confused: Hölmöähän se olisi jos se on tehty tarkoituksella vaikeaksi.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Itse sain vasta äskettäin tämän peluutukseen. Nyt 5 chapteria takana ja kyllähän tätä pelailee. Ei mikään kympin peli, mutta oikein mukavaa ajan vietettä. Itse pidän kovasti pelin ulkoasusta, joka on omaperäinen kaikessa karuudessaan.
Suurin harmi tämän pelin kohdalla on tuo putkimaisuus. Tämä peli vaatisi mielestäni Assasin´s Creedistä tutun vapaan kaupungin. Toivottavasti sitten jatko-osassa.

Toivon myös, että AC:n jatko-osaan saadaan tästä pelistä otettua fiilis tuohon parkourailuun.

Kumpaakin jatkista odotan innnoissani.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Nyt lekalla päähän. Oon jotenkin tumpeloinu ohjauksen kanssa ja yrittänyt ukemia väärällä napilla :eek: Sitä se tekee, kun pelaa montaa peliä päällekkäin.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Nyt tämäkin on menty läpi. Vaikka tätä peliä on haukuttu niin mä oon kyllä tykännyt. Vielä on läpipeluun jälkeen kovasti intoa pelata lisää. Itse suosittelen kyllä pelaamaan tätä easy-tasolla (niin kuin itse tein). Koska tosiaan vaikeustaso nostaa vaan vihollisten tasoa ja pidin muutenkin niitä asetyyppejä tämän pelin huonompana osapuolena. Silloin ne oli mukavia kun niitä meni pakoon mutta ne pakolliset taistelukohtaukset pisti ärsyttämään, varsinkin kun pelasin pelin ampumatta kertaakaan.

Mutta mulla ei kyllä ollut pahemmin ongelmaa tän "milli vinoon ja pieleen meni" ongelman kanssa. Välillä tietysti tuli kohtia missä vähän kirosin mutta aika vähän kumminkin. Pelin viimeisissä chaptereissä tuli kohtia missä kirosin kenttien suunnittelijat alimpaan helvettiin mutta kokonaisuutena omasta mielestä loistava peli.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Peli meni läpi ja varsin positiiviset kokemukset jäi käteen. Loppupuolella alkoi olla jo kiinnostavamman oloisia ympäristöjä ja pirun kaunista. Varsinkin se kenttä, jossa on ilta ja ollaan veden äärellä kaupungin siluetti taustalla. Pelasin normalilla läpi, en kokenut sitä liian vaikeaksi. Yleensä aina löytyi reitti, jossa asetyypit pystyi ohittamaan.

Nyt vielä muita moodeja pelaamaan. Ne vaikuttaa haastavilta.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Kauniin ruotsalaisen tasohyppelyn Mirror's Edgen Pure-niminen lisäkenttäpaketti on muuttunut ilmaiseksi, kertoo http://www.thesixthaxis.com/2009/07/12/mirrors-edge-dlc-for-free/-sivusto.
PlayStation Storessa hieman alle 10 euroa maksanut paketti on nyt ainakin Ison-Britannian Storessa syystä tai toisesta ilmaisjakelussa.

Mikäli huhu pitää paikkansa, kannattaa Mirror's Edgestä vielä innostuvien PS3-pelaajien noutaa lisäosa nyt hinnan ja laadun suhteen ollessa vähintäänkin kohtuullinen.

Suomenkielisestä uutisesta kiitos tuonne vasemmalle.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3]

Kauniin ruotsalaisen tasohyppelyn Mirror's Edgen Pure-niminen lisäkenttäpaketti on muuttunut ilmaiseksi, kertoo http://www.thesixthaxis.com/2009/07/12/mirrors-edge-dlc-for-free/-sivusto.
PlayStation Storessa hieman alle 10 euroa maksanut paketti on nyt ainakin Ison-Britannian Storessa syystä tai toisesta ilmaisjakelussa.

Mikäli huhu pitää paikkansa, kannattaa Mirror's Edgestä vielä innostuvien PS3-pelaajien noutaa lisäosa nyt hinnan ja laadun suhteen ollessa vähintäänkin kohtuullinen.

Suomenkielisestä uutisesta kiitos tuonne vasemmalle.

Suomen Storessa löytyy ilmaiseksi myös.
 
Ylös Bottom