Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mirror's Edge [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nothing
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mirror's Edge (Xbox 360)

hillitsin hermoni ja vetäisin läpi. nyt jos ehkä niin easyllä alottais ton ampumattomuus linjan

Peli menee sillä normaali vaikeustasollakin suhteellisen helposti läpi ampumatta kertaakaan. "Suhteellisen" siksi, että aivan lopussa on yksi kohta jossa saattaa mennä hetki aikaa ja hermot useastikin (se serverihuone), mikään muu kohta pelistä ei vaadi mitään erityistä taitoa tai erityistä suunnittelua etenemisen suhteen.

Peli menee sillä normaali vaikeustasollakin suhteellisen helposti läpi ampumatta kertaakaan. "Suhteellisen" siksi, että aivan lopussa on yksi kohta jossa saattaa mennä hetki aikaa ja hermot useastikin (se serverihuone), mikään muu kohta pelistä ei vaadi mitään erityistä taitoa tai erityistä suunnittelua etenemisen suhteen.

kauppakeskuksen heijaudu parvelta wallrunin kautta putkeen roikkumaan josta hyppäät keskellä olevalle lasialustalle josta hyppäät ilmastointiputkeen-kohta oli aika hermoja raastava

Noo... count_m onkin tuommoinen guru. Itse kyllä kuolin tässä pelissä kymmeniä kertoja, eikä silti mennyt oikeastaan kertaakaan hermot, ihastuin niin kovasti tähän visuaaliseen ilmeeseen ja aseettomana juoksenteluun. Itselleni hyvin lähellä vuoden peliä, lyhyydestään huolimatta.

olihan tämä paikoin todella loistava peli mutta nuo muutama kohta sai parit harmaat hiukset pomppaamaan päähän. speedruneja en saanut kuin prologuen osalta läpi. aika hankalia

Pleikkarilla pelasin, niin ainoastaan se ammuskelukohta ennen hissihyppelyä pisti nakertamaan (viimeinen taso siis). En tiedä mikä siitä teki sitten niin vaikean. Lähinnä kait se vihollisten paljous ahdisti ja muutamasta osumasta delasi jo. Ratkaisin ongelman piiloutumalla portaiden alle ja ampumalla porukkaa sitä mukaan kun sitä lappasi peremmälle.

Se miten tuo kohta menisi parhaiten aseettomille, niin en osaa sanoa. En kyllä ollenkaan.

itse vetäsin sen lopun kerralla läpi. aseita käyttäen toki. se ei oikeastaan laittanut ahdistamaan juurikaan

Mua ei ahistanu ku junakohta. Ja easyllä aseeton peluukerta lävitte, aseilla sitten hardilla, kaikki pagit keräten. Saavutukset bugas hardilla kun piti niin paljon käyttää continue pointteja eri kohdista kun ei meinannut millään löytyä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

rupesin vetämään easyllä ilman aseita niin pelihän on edennyt aivan huimaa vauhtia. viimeinen chapter menossa ja aloitin vasta reilut pari tuntia sitten

aivan lopussa on yksi kohta jossa saattaa mennä hetki aikaa ja hermot useastikin (se serverihuone), mikään muu kohta pelistä ei vaadi mitään erityistä taitoa tai erityistä suunnittelua etenemisen suhteen.
Enemmän itse hinkkasin sitä laivan alakertaa (autokannet) kuin tuota serverhuonetta .Normalilla ja aseettomana, toki siis.

Yleisesti tosin pistivät ne muutamat "pakko hakata kaikki tajuttomaksi" -kohdat kyllä ottamaan hermoon. Mutta niitä nyt ei onneksi ollut kuin kourallinen (autokannen ja serverhuoneen lisäksi vain pari kattokohtaa joissa piti heput nuijia, muuten ei kiipeämisestä tullut mitään).

Edelleen sitä mieltä että ansaitsee oman "Vuoden Ärsyttävin & Saatanallisin Yritys" (V.Ä.S.Y.) -palkinnon. :D

Lähti tulemaan tämä tänään thehut.comista toivottavasti on ny ton 21 arvonen kokemus =)

Lähti tulemaan tämä tänään thehut.comista toivottavasti on ny ton 21 arvonen kokemus =)

Maksoin joulun alla saman summan tuosta itse, ja oli kyllä joka sentin väärti :) Vaikka onkin lyhyt, niin minulla on vielä Speed Runit ja Time Trialit vielä pahasti vaiheessa. Tarinamuoto viihdytti minua loppuun asti ja vedinkin sen heti ekalla kertaa ampumatta luotiakaan, vaikka joitain turhautti luoteja pakoilu. Eli mikäli tasohyppelyt on aiemmin uponneet (minun tapauksessa Prince of Persia: Sands of Time ja sen pari jälkeläistä), niin varmasti uppoaa tuokin.

Maksoin joulun alla saman summan tuosta itse, ja oli kyllä joka sentin väärti :) Vaikka onkin lyhyt, niin minulla on vielä Speed Runit ja Time Trialit vielä pahasti vaiheessa. Tarinamuoto viihdytti minua loppuun asti ja vedinkin sen heti ekalla kertaa ampumatta luotiakaan, vaikka joitain turhautti luoteja pakoilu. Eli mikäli tasohyppelyt on aiemmin uponneet (minun tapauksessa Prince of Persia: Sands of Time ja sen pari jälkeläistä), niin varmasti uppoaa tuokin.

PoPit ei ole oikein ikänä kiinnostanu, mutta päätin ny tätä kokeilla kun halvalla sai => Ja kyl mä luulen et dikkaan tästä muutenkaan jaksa hyviäkään pelei pelata jos ovat helvetin pitkiä niin loppuun asti.

PoPit ei ole oikein ikänä kiinnostanu, mutta päätin ny tätä kokeilla kun halvalla sai => Ja kyl mä luulen et dikkaan tästä muutenkaan jaksa hyviäkään pelei pelata jos ovat helvetin pitkiä niin loppuun asti.

No pituuden kanssa ei Mirror's Edgessä ongelmia tule. Kyllä tuon alle kahdeksaan tuntii pelaa helposti läpi ampumatta kertaakaan. Lyhyt, mutta loistava peli.

EA on ilmeisesti antanut kirvestä Mirror's Edgen jatko-osalle: Mirror’s Edge 2 Cancelled News | Video Game Event News, Latest Trailers | GameTrailers.com
“There were issues with the learning curve, the difficulty, the narrative, and then there was no multiplayer either.”

Omalla kohdallani päätös ei kamalasti sureta, ensimmäinen osa jäi kesken siinä vaiheessa kun homma tuntui enemmän taistelulta kuin villiltä parkourilta. Toisaalta harmi etteivät uudenlaiset pelit ota tuulta alleen.

Omalla kohdallani päätös ei kamalasti sureta, ensimmäinen osa jäi kesken siinä vaiheessa kun homma tuntui enemmän taistelulta kuin villiltä parkourilta. Toisaalta harmi etteivät uudenlaiset pelit ota tuulta alleen.

Eihän tuollainen olis kannattanut. EA ei olisi voinut tunkea siihen nettipeliä ja idioottimaisia onlinepassejaan.

Ihan samaan päättyi itellä pelaaminen, oikeastaan vähän aika sitten vasta kun kokeilin. Tais olla eka kohta kun juostaan tuhatta ja sataa ja miljoona luotia tulee edestä ja meni ties monta kertaa uusiksi kun mihinkään ei pääse mistään, ei pysty nauttimaan tollaisessa keilailussa mitenkään. Jotenkin ihan jees idea, mutta vähän turhan huonoja ideoita ympätty "varmuudeksi" mukaan. Muutenkaan ei sopinut sitten yhtään omaan pelaamiseen.

Harmi, että jatko-osa on peruttu. Olen nimittäin täysin eri linjoilla RauskuSen ja latelan kanssa. Mirror's Edge oli pirteä tuulahdus ja aidosti erilainen fps-peli. Oli siinä taistelua, mutta itse pelasin pelin läpi ampumatta kertaakaan, eikä missään vaiheessa tuntunut liian vaikealta normal-vaikeusasteella. Kirkkaat värit paljastivat suosiolliset etenemisreitit muuten niin värittömässä maailmassa. Yksittäisiä poikkeuksia lukuun ottamatta aina oli selvää minne pitää mennä.

Idealtaan näin hieno peli olisi ehdottomasti ansainnut jatko-osan. Ei ole montaa parkour peliä markkinoilla.

Harmi, että jatko-osa on peruttu. Olen nimittäin täysin eri linjoilla RauskuSen ja latelan kanssa. Mirror's Edge oli pirteä tuulahdus ja aidosti erilainen fps-peli. Oli siinä taistelua, mutta itse pelasin pelin läpi ampumatta kertaakaan, eikä missään vaiheessa tuntunut liian vaikealta normal-vaikeusasteella. Kirkkaat värit paljastivat suosiolliset etenemisreitit muuten niin värittömässä maailmassa. Yksittäisiä poikkeuksia lukuun ottamatta aina oli selvää minne pitää mennä.

Idealtaan näin hieno peli olisi ehdottomasti ansainnut jatko-osan. Ei ole montaa parkour peliä markkinoilla.

Juurikin näin, omaperäinen idea ja hyvä toteutus omasta mielestä tuossa pelissä, soundtrack oli myös loistava :cool:

Ylös Bottom