T TuxuAnkka New Member 16.04.2009 #107 Vastaus: Missä läänissä asut? Asikkalan, Vääksy. Jos joku ihmettelee, niin se on se tuppukylä about 25 kilsaa lahdesta. Mutta tietenkin Etelä-Suomen lääni
Vastaus: Missä läänissä asut? Asikkalan, Vääksy. Jos joku ihmettelee, niin se on se tuppukylä about 25 kilsaa lahdesta. Mutta tietenkin Etelä-Suomen lääni
D Dr_Gred New Member 30.04.2009 #110 Vastaus: Missä läänissä asut? Etelä-Suomen lääni, Helsinki, Töölö
P Poistettu jäsen 4127 Guest 11.05.2009 #112 Vastaus: Missä läänissä asut? susijengi sanoi: Lahti Etelä Klikkaa laajentaaksesi... Täällähän minä eli sama, Lahti.
Vastaus: Missä läänissä asut? susijengi sanoi: Lahti Etelä Klikkaa laajentaaksesi... Täällähän minä eli sama, Lahti.
D dem0ni New Member 07.06.2009 #113 Vastaus: Missä läänissä asut? Etelä-Suomi, Hyvinkää. Hyvä paikka asua
Kirai KonsoliFIN Alumni 11.06.2009 #114 Vastaus: Missä läänissä asut? Idässä asustan nykyisin, mutta suurimman osan elämästäni oon asunu lännessä. =P
Vastaus: Missä läänissä asut? Idässä asustan nykyisin, mutta suurimman osan elämästäni oon asunu lännessä. =P
MrBeach Well-Known Member 19.10.2009 #115 Vastaus: Missä läänissä asut? Raumalla eli Länsi-Suomen läänissä. Kiekko huuma vaivaa enemmän kuin sika nauta nuha...
Vastaus: Missä läänissä asut? Raumalla eli Länsi-Suomen läänissä. Kiekko huuma vaivaa enemmän kuin sika nauta nuha...
J Joohanh Active Member 26.10.2009 #119 Vastaus: Missä läänissä asut? Miksi täysin yhdentekeviin aiheisiin on aina niin hauskaa vastata? Länsi-, Varsinais-Suomi, Salo, Perniön kaupunginosa. (Tai sellaisiksi ne näitä vanhoja kuntia nykyään kutsuu.)
Vastaus: Missä läänissä asut? Miksi täysin yhdentekeviin aiheisiin on aina niin hauskaa vastata? Länsi-, Varsinais-Suomi, Salo, Perniön kaupunginosa. (Tai sellaisiksi ne näitä vanhoja kuntia nykyään kutsuu.)