Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Missä majailet? (Google Maps)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Missä majailet? (Google Maps)

Täällähän minä. Tosin ei täältä susirajalta mitään tarkkoja karttoja ole saatavilla :D oma kotini on jossain tuon hernekeitolta näyttävät läjän keskellä. Keskustassa toki.

Yargo sanoi:
Täällähän minä. Tosin ei täältä susirajalta mitään tarkkoja karttoja ole saatavilla :D oma kotini on jossain tuon hernekeitolta näyttävät läjän keskellä. Keskustassa toki.

heh.. ja minä taas tuon hernekeiton reunalla. Ei ihan näy tuossa kuvassa, mutta 3-4 kilometriä keskustasta.

Ei näkyny kotia ei. Sen verran rajallisesti näkyy noi kuvat.

Kaniksen Pukinmäestä yritin kotiin (Puotila) päästä, mutten koskaan päässy perille. :D

Kait sitä jossain tuolla Kokkolan keskustan länsipuolella ollaan. Lohtajalla Kokkolasta n. 30 km pohjoiseen rannikkoa pitkin sitä ennen asuthin.

Wanhoja kuvia tuolla. Ja ettei vain olisi jotain sensuroitukin ... ainakin Washington DC:ssä oli jotain hämärää.

Hakkiz sanoi:
Wanhoja kuvia tuolla.
Espoon leppävaaran kauppakeskus Sellon ensimmäistä puolikasta vasta rakennetaan ja vanha Maxi on vielä pystyssä, olisikohan Maxi purettu jo joku 1.5v sitten?

Tässähän itse asustelen, siinä kadunkulmassa olevassa talossa. Melko vanhoja kuvia juu, huomasi monen asian muuttuneen niin kauhian nopeasti.

Osa Helsingin mapista näyttäisi olevan MM-kisojen ajaksi blurrattu/ei nähtävänä. Kai ne terroristit olisivat nuo jo aikaa sitten skannanneet.

Tässäpä hieman "parempi" (tykkään tätä käytellä enemmän) Nasan melko vastaava mutta näkee esim USAn TODELLA tarkasti. Hieman menee aikaa ennenkuin oppii käyttämään mutta todella vähän. http://worldwind.arc.nasa.gov/

Ylös Bottom