Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Missä kaikki Castlevaniat?

qbas

Member
Olen ihmetellyt jo pitkään, että miksi ei missään myydä enään Castlevania pelejä GBA:lle? Onko mitään tietoa miksi niitä ei ole missään myynnissä? Kuten Castlevania: Aria of Sorrow.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qbas
Olen ihmetellyt jo pitkään, että miksi ei missään myydä enään Castlevania pelejä GBA:lle? Onko mitään tietoa miksi niitä ei ole missään myynnissä? Kuten Castlevania: Aria of Sorrow.

En kyllä osaa sanoa mistä kyseisten pelien puute johtuu, mut' näyttää noita olevan myynnissä ainakin play.comilla. Kannattaahan aina katella myös huuto.net. VPD:llä näytti myös olevan käytettynä. Tosi hyviä pelejä kaikki Castlevaniat
 
Ovathan ne hyviä pelejä mutta todella ihmettelen mistä tuommoinen kato johtuu kun ei ole näkynyt moneen kuukauteen missään kaupan listoilla jne.

Kyllähän ulkomailta pystyisi ostamaan mutta ihmettelen tätä suomen tilannetta Castlevanioitten osalta
 
Vastaus: Missä kaikki Castlevaniat?

Onko GBA:lle nyt sitten kaksi vai kolme Castlevaniaa? Paljon olen kuullut puhetta Arial of Sorrowista ja jotain muuta of jostain muusta (?), mutta lainasin kaveriltani pelin, jonka nimi on lyhykäisyydessään Castlevania. Ja ei, se ei tosiaankaan ole se NES Classics.
 
Vastaus: Missä kaikki Castlevaniat?

Kyllähän nuo ovat kaikki harvinaisuuksia, joita ei edes ulkomailta saa, paitsi käytettynä esim. e-baystä. Pelit kyllä pyörivät play.comin listoilla, mutta ne ovat "Sold Out", eli turha haaveilla.

Nythän tilanne on paranemassa, kun CV:t julkaistaan Japanissa halpisversioina 3. marraskuuta. Esim. play-asiasta voi tilata, jos kielimuuri ei ole ongelma.

Tuossa yhdessä ketjussahan näytti olevan puhetta HoD & AoS double packista, joka pitäisi ilmestyä Jenkeissä joskus alkuvuodesta.

Itse yritin huutaa pari viikkoa sitten huuto.netissä käytettyä AoS:a, mutta hinta nousi yli 50 euron, jota ainakaan meikä ei käytetyistä peleistä pulita.

EDIT: Ja nuo GBA:n CV:t ovat siis Circle of the Moon (Suomessa pelkkä CV), Harmony of Dissonance ja Aria of Sorrow.
 
Vastaus: Missä kaikki Castlevaniat?

GBA:lle on tarkalleen ottaen neljä Castlevaniaa:

* Castlevania: Circle of the Moon
* Castlevania: Harmony of Dissonance
* Castlevania: Aria of Sorrow
* Castlevania (NES Classics)

Circle of the Moonia lukuun ottamatta noista peleistä on otettu varten todella pienet painokset, joten saattaa olla jopa niin ettet ole nähnyt kaikkia noista kauppojen hyllyllä.
 
Vastaus: Missä kaikki Castlevaniat?

Kiitos!

Jos tuo paketti tänne päätyy, ja on vieläpä halpa, pitänee se hankkia.
 
Vastaus: Missä kaikki Castlevaniat?

Ainakin Tampereen Gigantissa näin GBAn Castleavnioita, ja taisi niitä olla montakin. Olin kyllä lähellä ostaa, kun alle 30e oli hinta, mutta ei sitten lähtenyt mukaan.
 
Vastaus: Missä kaikki Castlevaniat?

SOJ sanoi:
Ainakin Tampereen Gigantissa näin GBAn Castleavnioita, ja taisi niitä olla montakin. Olin kyllä lähellä ostaa, kun alle 30e oli hinta, mutta ei sitten lähtenyt mukaan.
Ettei ollut se NES Classic Castlevania? Sitähän saa reilulla kahdellä kympillä melkein mistä pelejä myyvästä liikkestä tahansa.
 
Vastaus: Missä kaikki Castlevaniat?

Kuten uutisissa jo seisookin: Konami on vahvistanut GBA:n Castlevanian Double Packin eli Aria of Sorrow ja Harmony of Dissonance nähdään samalla pelikasetilla ensi vuonna ainakin Pohjois-Amerikassa.
 
Vastaus: Missä kaikki Castlevaniat?

napsikas sanoi:
Kaikessa hiljaisuudessa Castlevania Double Pack on hiipinyt ainakin Konsolinetin varastoon! Olisipa rahaa.

Onhan tuota pyörinyt jo pitkään kauppojen hyllyillä. Play.comissa hinta oli järkevä ~29 euroa toimituksineen, mutta näyttää loppuneen kokonaan ks. puljusta. VG+:sta näyttää saavan edelleen 28 egeä+postit.
 
Vastaus: Missä kaikki Castlevaniat?

Itse ostin tuon Double Packin Sellon Tilt pelikaupasta hintaan 19,90€. Hintalapussa luki että 59,90€, mutta kuitissa tuo ensimmäinen. :D Halpa oli, mitä oon kattonut esim. Konsolinetin hintaa 42€.
 
Vastaus: Missä kaikki Castlevaniat?

Vein tässä taannoin viimeisen kappaleen Double Packia Kampin EB Gamesista jollain 34 eurolla. Circle of the Moon löytyi Videopelidivarista 25 eurolla. CotM:ia on kuulemma ollut myynnissä jossain Giganteissa, joten kannattaa olla tarkkana. Loistava peli.
 
Vastaus: Missä kaikki Castlevaniat?

Kuten tuosta aikaisemmasta viestistäni näkee, minulla on tuo Double Pack. Olen ymmärtänyt että näitä Castlevanioita on vielä kolmaskin. En ole tätä kolmatta löytänyt mistään. :eek: Jos joku tietää mistä saisi, niin olisi mukava jos kertoisi. Mielellään Suomesta.

Edit: No se on ilmeisesti tuo Circle of Moon. Edellisessä viestissä mainittiin videopelidivari ja Gigantti, joten pitää semmoisista käydä sitten kattelemassa. Uutena kuitenkin ostaisin, jos vain mahdollista.

Edit2: Castlevania: White Night Concerto. Tuommoisen bongasin myöskin. Onkos tuo nyt GBC:n vai GBA:n peli? Jos se on GBC:n peli, niin voi kettu. DS:ssä kun ei toimi Colorin pelit. :)
 
Vastaus: Missä kaikki Castlevaniat?

MäMMi sanoi:
Edit2: Castlevania: White Night Concerto. Tuommoisen bongasin myöskin. Onkos tuo nyt GBC:n vai GBA:n peli? Jos se on GBC:n peli, niin voi kettu. DS:ssä kun ei toimi Colorin pelit. :)

white night concerto = Castlevania: Harmony of Dissonance
 
Vastaus: Missä kaikki Castlevaniat?

Doublepackia ainakin myydään vielä ja siinähän on Aria of Sorrow.
 
Ylös Bottom