Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Missäs viipyy?

Leipuri Hiiva

New Member
Eikös Cubefiniin pitänyt jo aikoja sitten tulla samanlainen systeemi kuin muillakin alueilla että jokaisella pelityypillä on oma alue?
Onko idea kuopattu vai onko ylläpito vaan laiska?:rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Onko idea kuopattu vai onko ylläpito vaan laiska?:rolleyes:

Enpä muista mitään tälläistä, vaikka toisaalta, enhän minä muuta teekään kuin kirjoittelen. Jätän tekniset asiat muille. :)

Pitääpä kysellä.

- Esa
 
Re: Re: Missäs viipyy?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Enpä muista mitään tälläistä, vaikka toisaalta, enhän minä muuta teekään kuin kirjoittelen. Jätän tekniset asiat muille. :)

Pitääpä kysellä.

- Esa

Taisi olla Griever tai Guardian Viper, joka jossain vaiheessa ilmoitti, että Gamecube pelit osio tullaan jakamaan peligenren mukaan. Eipä taida näin tapahtua.
Mielestäni tosin pelit voitaisiin jakaa esim. viiteen eli genreen, niin kuin taisi tuossa alkuperäisessä ilmoituksessa olla. Tosin PS2 puoli on aivan liian suuri.


EDIT: Niin XShavahan tuo taisi olla :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Hyvä ettei uudistusta toteutettu, olen yhä samaa mieltä kuin tuolloinkin moisesta: turhaa ja hankaloittavaa.
 
Re: Re: Re: Missäs viipyy?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl


EDIT: Niin XShavahan tuo taisi olla :)

Minähän se, mutta päätin olla sekoittamatta muita osioita kuin ps2finiä. Itse olen sitä mieltä, että jako kannattaisi tehdä. Mutta Cubefinin modet päättäkööt asiasta ihan itse tehdäänkö alueita lisää.
 
Re: Re: Re: Re: Missäs viipyy?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Mutta Cubefinin modet päättäkööt asiasta ihan itse tehdäänkö alueita lisää.
Ei päätetä - kävijät päättäkööt. Eli käynnistin asiaa koskevan kyselyn. Kannattaa oikeasti käydä vastaamassa, sillä sen mukaan tullaan toimimaan 18.6.2003. Laitoin varmuuden vuoksi kisan sulkeutumaan automaattisesti tuona ajankohtana, niin en voi tällä kertaa unohtaa asiaa.
 
Ylös Bottom