Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä aiotte ostaa Pelikuution?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inertia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Inertia

New Member
Kuka myy GameCubea Tampereella?

Kuka myy GameCubea Tampereella?

Saako Tampereella GameCubea Sahkotasosta tai Tekniset Salmelta?

Pelikuution osto

Tiedustelisin vaan että ketkä aikovat ostaa GC:n kaupasta, vai tilata netistä?

Perjantaiaamuna klo 9 Helsingin keskustan Stockalle. Sieltä voi muuten voittaa pelejä cubelle jos voittaa Jaana Pelkosen. Itse en ehdi jäädä niin pitkäksi aikaa. Damn, ei yksi lisäpeli haittais.:)

Heti perjantaina kun pääsen koulusta, meen suoraan FunStationiin ja otan pelin, koneen, ja memorycardin mukaan ja eikun pelaamaan... :D

Sieltä voi muuten voittaa pelejä cubelle jos voittaa Jaana Pelkosen.

Sitten onkin nolo paikka, jos häviää... ;)

En tiedä vielä, ostanko kaupasta vai tilaanko netistä. Katsoo nyt.
Tai sitten testattu Xbox Hobby Hallista hintaan 239,-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Perjantaiaamuna klo 9 Helsingin keskustan Stockalle. Sieltä voi muuten voittaa pelejä cubelle jos voittaa Jaana Pelkosen.

Joo, itsekin olisin stockalle menossa ja kans vois yrittää päästä Jaanaa vastaan pelaamaan.
Onkohan Jaana harjotellu paljonkin :D.

Minä ostan ihan kaupasta ja saatanpa saada parin kaverin kautta hiukan alennustakin. Jos ei saa heti, niin täytyy vain kärsivällisesti odotella, ei siinä muukaan siinä tapauksessa tule auttamaan...

Käyn huomenaamulla kymmeneltä hakemassa laitteet Dosesta. Ennakkovarauskin on. Päätin ottaa "lomaa" koulusta huomiseksi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Puolen päivän aikaan kilahtaa postiennakkolappu luukusta, sen jälkeen postiin ja kone kotiin. :D

- Esa

Muuten sama, mutta joutuu istuu duunissa neljään. Saatan olla huomenna hieman levoton töissä. Ja sitten kyllä ketuttaa kun jengi postaa tänne kehuja koneesta heti aamusta. Huomenna työpäivän ajan on konsoliFin boikotissa!! Senkin ryökäleet! Ei mainintaa koneesta ennen kuin minä saan omani!

Frank ----> otin itse pekkasia töistä...:D ei millään pahalla
Wille ----> samaa mieltä... koska ne melko suurella todennäk.
kuvaa kaiken ja mieti sitten kun se näytetään telkasta...
Telpe ----> luuletko olevasi ainoa... ole ajoissa paikalla...:cool:

Kaikille ----> Argghhh.... Kuinka voin nukkua tämän yön kun ei muuten jaksa pelata NGC:llä viikonloppua...:p

Ärrrhhh! Tämä rupukylä on niin surkea, että täällä otetaan vaan aamulähetys tai jotain. ELi minulle saattaa käydä niin, että saankin Cubeni vasta maanantaina. No, pitänee mennä sitten katsomaan miten käy:(
Nyt on perjantai, nyt on perjantai, la la la la laa la lallal laa!

Perjantai, perjantai... heh, pitää kytätä postiluukkua oikein antaumuksella.

Eilen tuli myöhässä postit, vasta kahden jälkeen. Toivottavasti se on hyvä enne tämän päivän saapumisaikoja ajatellen. :D

Pakko oli käydä hakea omansa postista ja äkkiä takasin duuniin.
Lila kuutio, rogue leader, wave race, luigi´s mansion ja muistikortti tuli, mutta toinen ohjain uupuu. Tulee varmaankin ti-ke.
Nyt pitää kai vaihtaa signaturea.
Ja on taas helppoa olla töissä....:rolleyes:

Ylös Bottom