Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä From Dusk Till Dawn Boxi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rellu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

rellu

New Member
Semmosta tiedustelisin että tietääkö kukaan mitään suomalaista nettikauppaa josta tuon kyseisen Hämärästä Aamunkoittoon DVD Boxin voisi ostaa suomi teksteillä??

Kiitti jo etukäteen.

Itse leffoista:

Ykkönen on asiallinen toimintapätkä, mutta kaksi jatko-osaa ovat kyllä melkoista huttua. Varsinkin From Dusk Till Dawn 2:Texas Blood Money (poor Robet Patrick). Kummassakaan jatko-osassa ei saada jännityksen hilettäkään irti ja toimintakohtaukset ovat enimmäkseen kehnosti tai muuten mitäänsanomattomasti toteutettu.

Vuokraa leffat eka ja jos tykkäät, niin osta sitten...muuten tuloo paha pettymys.

John Carpenter's Vampires on ok (kiitos James Woodsin), joskin tässäkin vamppislahtauksessa meno ja ideat puutuvat loppua kohden. Bon Jovillakin oli jossain uudemmassa samannimisessä leffassa rooli, vaan pitemmälle en ole uskaltanut ko. tuotosta lähestyä.
Blade ja Blade 2 lienevät genrensä varmoja valiovalintoja, jos lahtauksesta ja toiminnasta tykkää.

Tiistaina ostin Kodin Ykkösestä tuon ykkösosan 6,95 eurolla. Sisältää myös toisen levyn, jossa on Full Tilt Boogie, joku "making of" -pätkä. Nuo kaksi muuta osaa oli myös samaan hintaan myynnissä, mutten niitä ostanut.

Itsekin olen nuo John Carpenter's Vampiresit katsonut, ja se eka oli mielestäni parempi kuin tuo Vampires Los Muertos tai jotain sinne päin niminen jatko osa. Ja Bladet olivat kummatkin myös mielestäni todella hyviä, johtuen siittä että olen tämän genren suuri ystävä. Luultavasti en noihin hämärästä aamunkoittoon leffoihin tule pettymään, koska olen aika kaikki ruokainen leffojen suhteeen.Mutta kiitos vinkeistä!:p

Vastaus: Mistä From Dusk Till Dawn Boxi??

Hintahausta kannattaa etsiä nimellä "Hämärästä aamunkoittoon" ja sitten tuo "From Dusk Till Dawn". Omasta mielestäni järkevintä olisi tilata ne yksi kerrallaan, boxi on aika kallis.

Free Record Shopin alennusmyynneissä olisi hintaan 7 . Onhan sitä halvemmallakin ollut monessa paikassa, mutta ei tuo paha hinta ole.

Erikseen kannattaa ostaa, ja erikseen vain ykkösosa ja kolmososa. Kakkoseen ei kannata rahojaan tuhlata (koko universumin huonoin elokuva). Ja ykkösen mukana on tullut tuota bonuslevyä, jossa kokopitkä dokumentti (tylsä sellainen)

Ylös Bottom