Millaisiin ongelmiin olet törmännyt?
Kiinnostaa, nimittäin kun itse olen viimeisen >15 vuoden aikana tilaillut varmasti tuhansia kertoja tavaraa, tuhansilla euroilla (ensin toki markoilla
) melkolailla "jokapuolelta" (tutuista jenkeistä, saksasta, ausseista ja hong kongista aina Intiaan saakka) niin pelejä, leffoja, sarjiksia, elektroniikkaa, kameratarvikkeita, jne, yms.
Ensin siis faxilla tai kirjeellä ja nyttemmin netin kautta, eikä minulla ole kertaakaan ollut "turvallisuusongelmia". Ei Visalla, Diners Clubilla, Paypalilla tai esim. suoraan tilisiirrolla saksaan (tai wanhaan aikaan ihan vain "käteistä kuoreen" -menetelmällä - SE jos jokin oli turvariski, lähinnä postin takia, ja ainoa jolloin jotain on tapahtunut).
Ja tähän ei edes lasketa paikanpäällä käymistä, eli luottokortilla maksamista jossain Thaimassa tai jenkkilässä - jonka kanssa ei myöskään ongelmia...
Mietin siis vain mitä nämä "turvallisuus syyt" ovat joita ihmiset niin tuputtavat - sitä perisuomalaista epäluuloa ja oletus että Luottokunta palkkaa koulutettuja apinoita töihin?