Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä Hori Digital Controller ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShereKhan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ShereKhan

New Member
En muista menikö nimi oikein, mutta onko joku tilannut niitä Horin SNES-padia muistuttavia ohjaimia jostain? Jos on niin löytyykös joku kohtuuhintainen paikka, josta postikulutkaan eivät maata kaada?

Kiitän vihjeistä jo etukäteen, nyt kun tuo GBPlayer on kohta kuution alla, niin olisi hauska päästä aiheeseen sopivalla ohjaimella pelaamaan hyviä pelejä :).

No ei ole paha hinta, kalliimpaankin olin varautunut - muchos gracias saintbertille.

Joo, tuota Sonic Mega Collectionia ajatellen olin myös aikeissa hommata tuollaisen ohjaimen + eiköhän Soul Calibur 2 taitu myös paremmin kuin normipadilla ellei sitten pidä joku arcadetikku metsästää.

Vastaus: Mistä Hori Digital Controller ?

Nostan yli pari vuotta vanhan ketjun tiedustellen, että tietääkö joku saako tätä ohjainta jostain Suomesta vai pitääkö ulkomailta mennä tilailemaan? Jos pitää, niin mitä paikkaa suosittelette? Ei ole itsellä oikein näistä kokemusta.

Olisi mielenkiintoisaa kuulla myös kommentteja tästä ohjaimesta, onko kannattavaa ostaa? Ei varmaankaan toimi peleissä millä tarvitsee tatilla ohjata pelin tapahtumia, vai?

Vastaus: Mistä Hori Digital Controller ?

laidtorest sanoi:
Nostan yli pari vuotta vanhan ketjun tiedustellen, että tietääkö joku saako tätä ohjainta jostain Suomesta vai pitääkö ulkomailta mennä tilailemaan? Jos pitää, niin mitä paikkaa suosittelette? Ei ole itsellä oikein näistä kokemusta.

Itse taisin ostaa gamelifestä 2 kappaletta kyseisiä ohjaimia hintaan 19.80e, mutta ne taisi olla kaksi viimeistä. Toki on voinut lisää tulla joten kannattaa tiedustella.

Ylös Bottom