Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä hyvä PSX ohjain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M.V
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

M.V

New Member
Eli tarvitsisin aivan uuden ohjaimen PSX:lle ja tarvikeohjaimia kyllä löytyy vaikka millä mitalla, mutta mistä löytää sen laadukkaimman?

Etenkin hakusessa ohjain, jonka ristiohjain olisi laadukas, kun etenkin mätkintäpelejä tulee tahkottua eniten. Olin jo yhden yli 20 euron "laadukkaan" tarvikeohjaimen ostanut, mutta napit olivat siinä todella tunnottomat ja vielä tunnottomalla ristiohjaimella combojen suorittaminen oli silkkaa tuskaa.

Eli osaisko kukaan suositella oikeasti hyvää ohjanta, jolla pelaaminenkin sujuisi mutkitta, eli mitä merkkiä suosittelette ja mistä semmoisen voi ostaa tai tilata?

Vastaus: Mistä hyvä PSX ohjain?

käytetty dualshock huuto.netistä? varmasti löytää hyväkuntoisia vieläkin

Vastaus: Mistä hyvä PSX ohjain?

Vahvasti suosittelisin Horin Anashin/Anasin-ohjaimia, mutta ne ovat vähän kiven alla nykyään. Yksi parhaimmista d-padeista koskaan ja napit ovat mainiot. Kannattaa pistää Googleen "hori anashin" tai "hori anasin" ja katsoa josko jossain nettikaupassa vielä olisi niitä jäljellä. Ohjainta löytyy sekä langattomana että langallisena versiona, itse olen käyttänyt vain langallisia joihin olen ollut täysin tyytyväinen.

Ylös Bottom