Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä laturi halvimmalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kenmood
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

kenmood

New Member
Pistäkääs vinkkiä kehiin mistä Suomesta tai ulkomailta löytyisi edullinen kakkoslaturi DS:lle? Enkä nyt tarkoita mitään USB-piuhoja tai autolatureita vaan ihan normaalia pistorasiaan tökättävää mallia. Sillä onko laturi tarvike vai alkuperäinen ei ole väliä. Gamelifesta alkuperäinen laturi lähtee hintaan 23,90 eli reilusti halvempi vaihtoehto pitäisi löytyä.

Vastaus: Mistä laturi halvimmalla?

Itse tilasin eilen Lik-Sang:sta kasan tavaraa, muun muassa lisälaturin DS Lite:en. Eipä ole hinnalla pilattu ~ 3,9 . Tosin postikulujahan paketille tuli 10$ mutta tilasin paljon muutakin kamaa joten eipä tuo pahemmin hintaa nosta per artikkeli.

Multivolt AC Adapter [Europe] (Third Party) - 4,99$ ~ 3,9

Kiitos vinkeistä! Harmi vaan ettei noista tarvikelatureista löydy alkuperäistä vastaavaa kapeaa mallia, joka olisi näppärin mukana kuskattavaksi. Tuota Lik-Sangin mallia katselin jo aiemmin, joten pitänee sitten tilata se.

Hei,
Minulla olisi tälläinen kysymys. Ostin NDS Lite:lle tarkoitetut tarvikeakun. Tarvikeakussa lukee seuraavat tiedot:

- INPUT: AC100-240v 60hz 4W
- OUTPUT: DC5.2v 450mA

Lähinnä tuo Inputin 60hz epäilyttää... Uskaltaako tuollaista iskeä kiinni? Kun eikös Suomessa ole käytössä 50-60hz?

DealExtremestä löytyy vaikka minkälaista laturia ja kaapelia, mutta tilasin DSille itse tuollaisen kelattavan johdon ja USB:n vuoksi. Parin euron kaapelin kanssa ei tarvitse paljon huolehtia.

Ylös Bottom