Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä löydän ekan Army Men -pelin PC:lle?

Vastaus: Auttakaa!

Jos nyt lähdettäisiin siitä liikkeelle, että nimeäisit otsikon kunnolla ja laittaisit viestin oikealle alueelle.

Vastaus: Auttakaa!

Salainen Sopuli sanoi:
Kertoisiko joku viisas sieltä, että mistähä meikämies sais ostettua ensimmäisen eli "orginalin" Army Men pelin?

Jäi vähän hämäräksi se mitä Army Men -versiota tarkoitat ja mille alustalle. Niin, ja tuo boldattu osuus on parempi otsikko kuin "Auttakaa!"

Tarkennuksia

Niin tota noin.... Eka Army Men Peli ilmestyi kyllä PC... mulla on demo versio siitä.... Elikkä tarttisin sen PC:lle... Millekkäs alueelle tää viesti sopisi paremmin? Ja eikös tuo otsikko ole iha sopivakin.. kertoo, että tartten apua...

Vielä juttua...

Kyllä toi muuten on sama Army Men jota haen, mutta se on Game Baoylle.... Siis toi mitä tarjosit tossa linkissä...

Vastaus: Tarkennuksia

Salainen Sopuli sanoi:
Niin tota noin.... Eka Army Men Peli ilmestyi kyllä PC... mulla on demo versio siitä.... Elikkä tarttisin sen PC:lle... Millekkäs alueelle tää viesti sopisi paremmin? Ja eikös tuo otsikko ole iha sopivakin.. kertoo, että tartten apua...

Sopivampi otsikko olisi toki "Mistä löydän Army Men -pelin PC:lle". Tuo "Auttakaa!" ei kerro yhtään mitään.

Mutta ebaylta noita saa. Kannattaa koittaa myös etsiä tuota "Army Men War Chest" nimistä pakettia joka on sentään vähän uudempi, siinä tulee myös se ensimmäinen kuuden muun ohella. Ebaylta näyttäisi lähtevän moinen noin viiden euron hintaan helposti.

Vastaus...

Aivan aivan.... olen löytänyt kyseisen sivuston,ebay:n, ja huomannut että sieltä saisi ostettua kyseisen pelin, mutta kun en ole vielä 18 V.... en voi ostaa sitä sieltä... ku vasta muutaman vuoden päästä... jos sitä enää silloin kukaan myy enää... Oisko vielä ehotuksia...? Otsikko on muuten nyt jo ihan hyvä kiitti =)!

Vastaus: Mistä löydän ekan Army Men -pelin PC:lle?

Hyvällä onnella noin vanhoja ja onnettomia pelejä löytyy paikkakunnan divareista. Jos ne vain ottavat pelejä vaihdossa vastaan.

Vastaus: Mistä löydän ekan Army Men -pelin PC:lle?

No voi hyvä hemmetti... Paikkoja, joihin ihmiset voi tuoda vanhoja lehtiään, kirjojaan jne. vaihdettavaksi toisiin (vastaaviin) tuotteisiin. Antikvaarinen kirjakauppa taitaa olla virallinen nimitys, tai sitten ei...

Ylös Bottom