Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä pelien soundtrack levyjä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Slash80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !
Ei nyt liity tähä mitenkää mut onko totta että Halosta on tulossa 2 kirjaa? Luinko väärin vai mitä käy kattooTäälä

Halosta ON ainakin yksi kirja nimeltään "Fall of the Reach", joka kertoo tapahtumista ennen Halo- peliä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Halosta ON ainakin yksi kirja nimeltään "Fall of the Reach", joka kertoo tapahtumista ennen Halo- peliä.
Ja toinen The flood

Onkohan ne hyvii? Olis vaa suomen kielisii nii vois harkita lukemista :p

EDIT: Tiiäkkö minkälaine toi THE FLOOD on? Ja oon kuullu et Halosta olis tulos leffa onks se totta?

Hassua, päivällä kävin katsomassa noita sivuja eikä Haloa vielä näkynyt, kaivoin sitten tämän topicin esiin ja olin aikeissa kirjoittaa tänne, että eipä vieläkään Haloa näy, vaikka aikaa on jo kyllin kulunut. Noh, nyt sitä sitten saa.

edit:
Zelda boxi! :eek:
Tuo kyllä alkoi kiinnostamaan, hitusen enemmän! Kummankohan tässä tilaa, 60 on kylla vähän turhankin suolainenhinta. Hitsi, vähänkin jos olis halvempi, niin varmana lähtis tuo.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Mullakin ois kans tähän aiheeseen liittyen kysymys. Sattuuko kukaan tietämään, että mikä on sen kappeleen nimi tai esittäjä, mitä soitetaan siinä Stunmanin alkudemossa ja esittely demossa?
Oon kullut sen kappaleen muistaakseni jossain leffassakin.

Et tainnut saada vastausta?
Jos tiedän mitä tarkoitat niin se on muistaakseni Prodigyä. En muista biisin nimeä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !
Ja toinen The flood

Onkohan ne hyvii? Olis vaa suomen kielisii nii vois harkita lukemista :p

EDIT: Tiiäkkö minkälaine toi THE FLOOD on? Ja oon kuullu et Halosta olis tulos leffa onks se totta?
The Flood kertoo periaatteessa saman tarinan mikä itse pelissäkin on. Tietenkin kaikki on paljon yksityiskohtaisempaa ja siinä on tietääkseni myös paljon semmosta mitä pelissä ei kerrota mutta perusteeltaan tarina on sama.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sabre
The Flood kertoo periaatteessa saman tarinan mikä itse pelissäkin on. Tietenkin kaikki on paljon yksityiskohtaisempaa ja siinä on tietääkseni myös paljon semmosta mitä pelissä ei kerrota mutta perusteeltaan tarina on sama.
Ok onko kukaan kuullu siitä leffasta mitää?

Tiistaina tuo levy sitten tuli ja sitä on nyt tullut kuunneltua koulutöiden ohessa.
Erittäin hyvältä tuo kuulostaa, vaikka jotkut kappaleet ovat vähän erillaisia levyllä, kuin itse pelissä, tai sitten ne vain kuulostaa erillaiselta. Esim. levy alkaa musiikilla joka kuullaan pelissä Bungien logon introssa ja jatkuu siitä kuoro osuudella, jota ei pelissä mielestäni kuulla, siihen perään tulee se alkuvalikon kuoro osuus, josta taas musiikki jatkuu sellaisena, jota ei varmaan taas pelissä ole. Useat kappaleet kuitenkin ovat täysin tuttuja itse pelistä. Joitain kappaleita on käytetty joissain trailereissa, mutta ovat kuitenkin hyvin samanlaisia kuin pelin kappaleet.

Yllättävää oli, että musiikit toimii ihan levyltäkin kuunneltuna, toisin, kuin jotkut elokuvien soundtrackit, mutta eihän peli musiikkia voi suoranaisesti verrata leffa musiikkiin.

Kannattaa ostaa, jos Halon musiikit ovat miellyttäneet.

Halosta kiinnostuneille tiedoksi, että myyntiin on tullut uusi painos Halo-soundtrackiä, jossa mukana dvd. Itse pistin kyseisen tuotoksen juuri tilaukseen. Dvd:llä on Halo2:n traileri, E3 demo (ilmeisesti video, eikä pelattava), sekä uutta musiikkia 5.1 äänillä varustettuna.

Täältä sitä saa

Vastaus: Mistä pelien soundtrack levyjä?

Elvytetäänpä nyt hieman lähes kuollutta aihetta. :)
Eli Orange Box ost hakusessa, jos joku bongaa halvalla, niin vinkkejä otetaan vastaan. :)

Vastaus: Mistä pelien soundtrack levyjä?

Elvytetäänpä nyt hieman lähes kuollutta aihetta. :)
Eli Orange Box ost hakusessa, jos joku bongaa halvalla, niin vinkkejä otetaan vastaan. :)

Steamista loistavan Audiosurf-pelin mukana .mp3-muodossa $9.95 eli veroineen noin kahdeksan euroa ;)

(sisältää myös ensimmäisen Half-Lifen musiikit)

Ylös Bottom