Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !
Ei nyt liity tähä mitenkää mut onko totta että Halosta on tulossa 2 kirjaa? Luinko väärin vai mitä käy kattooTäälä
Ja toinen The floodLainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Halosta ON ainakin yksi kirja nimeltään "Fall of the Reach", joka kertoo tapahtumista ennen Halo- peliä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Mullakin ois kans tähän aiheeseen liittyen kysymys. Sattuuko kukaan tietämään, että mikä on sen kappeleen nimi tai esittäjä, mitä soitetaan siinä Stunmanin alkudemossa ja esittely demossa?
Oon kullut sen kappaleen muistaakseni jossain leffassakin.
oukki doukkiLainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Nyt on Halo pistetty tilaukseen. Voin laittaa sitten kommenttia tänne, kunhan levy saapuu.
The Flood kertoo periaatteessa saman tarinan mikä itse pelissäkin on. Tietenkin kaikki on paljon yksityiskohtaisempaa ja siinä on tietääkseni myös paljon semmosta mitä pelissä ei kerrota mutta perusteeltaan tarina on sama.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !
Ja toinen The flood
Onkohan ne hyvii? Olis vaa suomen kielisii nii vois harkita lukemista
EDIT: Tiiäkkö minkälaine toi THE FLOOD on? Ja oon kuullu et Halosta olis tulos leffa onks se totta?
Ok onko kukaan kuullu siitä leffasta mitää?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sabre
The Flood kertoo periaatteessa saman tarinan mikä itse pelissäkin on. Tietenkin kaikki on paljon yksityiskohtaisempaa ja siinä on tietääkseni myös paljon semmosta mitä pelissä ei kerrota mutta perusteeltaan tarina on sama.
Elvytetäänpä nyt hieman lähes kuollutta aihetta.
Eli Orange Box ost hakusessa, jos joku bongaa halvalla, niin vinkkejä otetaan vastaan.
Steamista loistavan Audiosurf-pelin mukana .mp3-muodossa $9.95 eli veroineen noin kahdeksan euroa
(sisältää myös ensimmäisen Half-Lifen musiikit)