Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä pelitilaukset ennen julkaisua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hezzu832
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Hezzu832

New Member
Elikkäs mikä ois paras paikka tilata pelejä ennakkoon? Niiku pari kuukautta ennen virallista julkaisua.
Playerone ois yks paikka, mut se nyt on vähän mitä on... Kykeneekö joku valaisemaan asiaa? :confused:

Viimeksi muokannut moderaattori:
Play.com:sta voi ainakin tilata pelejä ennen julkaisua. Tietysti peli lähetetään vasta kun se on ilmestynyt.

En kyllä tiedä mitä järkeä on tilata peli pari kuukautta ennen julkaisupäivää. Jos päivä (kuten yleensä) siirtyy kuukausilla eteenpäin, niin saat pelin käteesi pahimmillaan vasta puoli vuotta tilaamisen jälkeen. Ei niitä suosituimpiakaan pelejä nyt kuukausia ennen julkaisua myydä loppuun. Kannattaakin katsoa julkaisupäivän lähestyessä, että onko päivä edelleen sama ja tilata ko. peli ennakkoon vain paria viikkoa (maksimissaan) ennen julkaisua.

Normaalisti ei tosiaan mitään järkeä tilata pelejä merkittävästi etukäteen. Poikkeuksena tarjoukset, kuten UK:n Amazonin halvat ennakkotilaushinnat, jotka ilmeisesti eivät kestä pelien ilmestymiseen asti. Luottokorttiennakkotilauksissa kannattaa kuitenkin varmistaa, että peliä ei laskuteta ennen lähetystä.

Monesti hintakin putoaa vähän alaspäin julkaisun jälkeen, jolloin ennkkoon ostajat joutuivas maksamaan enemmän. Kokemusta on tuostakin esim. CMR3:n tosin hävikki oli muistaakseni 2

Boxman aikanaan myi Metallican S&M levyä ennakkoon hintaan 170mk, kun julkaisu tuli oli hinta 150mk. Minä pöliä tilasin ennakkoon ja pulitin sen 170mk+postit.

Konsolinetistä olen itse tilannut, silloin kun olen tilannut. Ainakin Zelda: WW ja Metroid Prime tulivat jonkun verran ennen virallista julkaisupäivää...

Ylös Bottom