Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä sais halvimmalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

karza

New Member
Mistä sais halvimmalla ostettua UUDEN Xboxin ku toi vanha alkaa olla hajoamispisteessä....Millä kaupalla ois halvin tarjous tietäiskö joku ku ei jaksais tonne kaupungille lähtä seikkailee koko päiväksi?

Vaasassa oli xbox (MM3 & Halo-bundle) 99 hintaan. Kauppa taisi olla joku Gamerz tai jokin sellainen. Lehdestä luin. Nettikauppaa heillä ei taida olla, valitettavasti, sillä se on aika turha lähteä Oulusta hakemaan boxia. :(

Tässä nyt vielä on mbnetin hintaseuranta.

Vastaus: Mistä sais halvimmalla?

OT: Eka postaus tällä foorumilla, olen uusi !

Koht sillään olen xboxin uusi onnellinen omistaja, jos nyt hyvin menee.
Nimittäin Gigantti tarjoaa xboxia + PGR2 + Top Spin 139e.
Tosin "saattaa" olla että tänään on tuo tarjous voimassa viimeistä päivää.

Mut kannattaa ottaa selvää lähimmästä Gigantista.

...soittas nyt se veli että on ostanu mulle sen poxin sieltä jenssin gigantista...

karza sanoi:
Mistä sais halvimmalla ostettua UUDEN Xboxin ku toi vanha alkaa olla hajoamispisteessä....Millä kaupalla ois halvin tarjous tietäiskö joku ku ei jaksais tonne kaupungille lähtä seikkailee koko päiväksi?

Kyl toi 99 hinnan Xbox ois halvin ite kyllä meninsin Gameparadisest hakee mä en oo pettyny sinne viel kertaakaa :)

Olen vannoutunut Nintendon fani vuosien takaa, mutta nyt on alkanut hiljalleen kasaantua sellaisia pelejä XBoxille, että pitää harkita senkin hankkimista.

Paljonko pitäisi suurin piirtein varata hilloa tällaiseen pakettiin:

Xbox-konsoli (ynnä muut kaapelit)
2 ohjainta
DVDn katselusysteemi
Ninja Gaiden
Halo 2
Thief III
Champions of Norrath
Doom3 (jos ilmestyy siksi)

Play-asiasta saisi Ninja Gaiden -ohjaimen hintaan 27,90 euroa + kulut.

Onhan XBoxissakin ne aluekoodijutut niin kuin Nintendonkin vehkeissä? Ja muistikorttia tarvitsee vain silloin, jos haluaa kuljettaa tiedot toisella Boxilla pelaamista varten?

FelisLeo sanoi:

2 ohjainta
DVDn katselusysteemi
Ninja Gaiden
Halo 2
Thief III
Champions of Norrath

Meinaatko nyt aivan uutta vaiko käytettyä?

FelisLeo sanoi:

2 ohjainta
DVDn katselusysteemi
Ninja Gaiden
Halo 2
Thief III
Champions of Norrath

Uusi Xbox-konsoli: n. 110-140 Usein saa pelejäkin ja tavaraa mukaan, joten kannattaa etsiä bundle-pakkauksia.
Toinen ohjain: (Riippuu ostatko tarvikeohjaimen vai MS:än alkuperäisen) 20-45 (Jotkut xbox-paketit sisältävätkin toisen ohjaimen, joten sellaisia kannattaa tutkailla.)
DVD-silmä & Kaukosäädin: Uusi: 30-35 Käytetty: 15-20
Ninja Gaiden: Uusi: n. 50 Käytetty: 25-35
Halo 2: Uusi: n. 55-60 Käytetty: Luulisi, että käytetystäkin pyydetään kauan aika paljon, mutta siinä 40-50 se varmasti on.
Thief: Deadly Shadows: Uusi: 45-55 Käytetty: 20-35
Champions of Norrath: Itse en ole ikinä kuullutkaan tälläisesta boxilla, mutta jos on, niin jatkaa luultavasti samaa kaavaa - Uusi: n.50-55 Käytetty: n.30
Doom 3 Julkaisuaikaan uutena: 55-60 Käytetty: n 45-50

Tietysti kaikki uusien tavaroiden hinnat riippuu tarjouksista ja käytettyjen tavaroiden myyjän mielialasta.. :)

Mistäköhän löytyisi tällä hetkellä halvimmalla boxi Helsingistä? Uutena tietenkin. Pelejä ei välttämättä tarvitse mukana olla mutta plussaa sekin olisi.

Taitaa olla suunnilleen saman hintasia kaikissa kaupoissa. Hinta tietysti riippuu siitä että oletko tavoittelemassa jotain bundlea vai pelkkää konsolia. Mutta taitaa suunnilleen olla siinä 130-170
Stokkalla tais ainakin olla joku tarjous jostain bundlesta ( en nyt muista pelien nimiä ) 149 että meneppä katselemaan :o

Ylös Bottom