Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hmm... eikö pelimusiikki ole ihan samojen copyright sääntöjen alaista kuin kaikki muukin, eli jos ei puhuta piraattipeleistä niin ei myöskään pitäisi puhua piraattipelimusiikista.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit
Haluaisin imuroida pelimusiikkia esim. silent hill2 ja metal gear solid2 kaikki apu vastaanotetaan suurella ilolla!!!![]()
ootko tsekannu www.gamemusic.com? sieltä saa kyseisen levyn ihan kivan hintaan. täytyy myöntää et en ostanu kyseistä levyä, kaveri osti ja koppasiLainatun viestin kirjoitti alkujaan designed
tuon MGS2: Othersiden voisi hommata. lähinnä tympii kuin lähin pelimusiikkia kunnolla myyvä kauppa minkä minä tiedän, on jenkeissä, ja kyseiselle levylle tulisi hintaa hilpeät 43e.
Ei pyrse, oot pelannut TC:tä?Hakkiz sanoi:True Combat - peli jossa en koskaan pärjännyt. Mitäs realismia se sellainen nyt on, että seison puuseinänä takana ja vihollinen tappaa minut sen läpi! Nih!![]()
Enivei tässä on ihan laillinen soundtrack tarjolla: http://www.vugames.com/file_list.do?gamePlatformId=767
Corca sanoi:Ei pyrse, oot pelannut TC:tä?
Joku hakkis/Hakkis tm. jannu on kyllä pelannut muutamaan otteeseen samaan aikaan kuin itse...siekö se olit? Pelaan Finnish Beret-77 -nickyllä.
Niin ja puuseinä/aita ei ole mikään suoja, jos läpi losotellaan rynkyllä. Liikkuu liikkuu, sillä seisova pyssysankari onpi sitting duck.![]()
Ps. Linkki ei toimi itsellä (flashit uupuu), mutta onko tuo ko. kipale ihan jollain virallisella soundtrackilla mukana?
Jeh, ylläpidollakin on heikkoutensa.Liquit sanoi:Corca...ei sullakaa oo kovin paljoo ollu tekemistä kun tän threadin kaivoit.![]()
Vagrant sanoi:Sanotaan nyt tämä sivu johon olen törmännyt. Tuolta voi ladata Final Fantasyiden musiikkia.