Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä saisi imuroita pelimusiikkia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liquit
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Liquit

Member
Haluaisin imuroida pelimusiikkia esim. silent hill2 ja metal gear solid2 kaikki apu vastaanotetaan suurella ilolla!!!:p

MGS2 OST, Harry Gregson-Williamsin hommia:D ja silent hill 2 musa:

http://www.psx.net.pl/soundtracks.htm

MGS2 soundtrack 2 : the other side
en nyt muista mestaa...jos muistan niin postaan sen:)

Huom! Suosittelen ihan lämpimästi et pelaat peliä ensin sit kuuntele sit musat! parempi fiilis:D

Viimeksi muokannut moderaattori:
Joo kiitti! Periaatteessa muukin pelimusiikki käy ja final fantasy musiikki kiinnostaa myös, varsinkin X:n kun en oo hirveesti vielä kuullu!:)

tuon MGS2: Othersiden voisi hommata. lähinnä tympii kuin lähin pelimusiikkia kunnolla myyvä kauppa minkä minä tiedän, on jenkeissä, ja kyseiselle levylle tulisi hintaa hilpeät 43e.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit
Haluaisin imuroida pelimusiikkia esim. silent hill2 ja metal gear solid2 kaikki apu vastaanotetaan suurella ilolla!!!:p
Hmm... eikö pelimusiikki ole ihan samojen copyright sääntöjen alaista kuin kaikki muukin, eli jos ei puhuta piraattipeleistä niin ei myöskään pitäisi puhua piraattipelimusiikista.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan designed
tuon MGS2: Othersiden voisi hommata. lähinnä tympii kuin lähin pelimusiikkia kunnolla myyvä kauppa minkä minä tiedän, on jenkeissä, ja kyseiselle levylle tulisi hintaa hilpeät 43e.
ootko tsekannu www.gamemusic.com? sieltä saa kyseisen levyn ihan kivan hintaan. täytyy myöntää et en ostanu kyseistä levyä, kaveri osti ja koppasi:D
Se ei ollu mikään huippu, ei vastanu odotuksiani:(
muutama mahtavaa biisiä ja muutama aika typeriä biisiä: uudelleen miksattua Harry Gregson Williamsin työstä....

Kyl se ensimmäinen levy oli fantastinen, pari surkeata biisiä on...
Aijaj... kyl "Metal Gear Solid" Main Theme pelittää muut biisit;)

Vastaus: Mistä saisi imuroita pelimusiikkia?

Tämä on hieman poikkeava pelimusatäky, mutta menköön.

Suosittuihin moninpeleihin syntyy usein foorumikommuuneja, joista aktiivisimmat jäsenet tekevät kaikkea fanivideota yms. sälää.
Yksi kaveri innostui tekemään "biisin" Quake 3:Arena modiin nimeltä True Combat (realismia tavoitteleva FPS-tiimiräiskintä).

Kappale ei sinänsä ole erikoinen, mutta itse TC:tä vuosia pelanneena repeilin pelin voice-komennoille, joita on ympätty biisiin varsin laajalti mukaan.
Voice-komentoja löytyy aina joukkuekäskyistä yleiseen läpänheittoon ja actionleffa-tyylisiin päänaukomisiin/one-linereihin...tämä käy alla olevan kappaleen verbaalisesta annista varsin hyvin ilmi. :)

Enjoy: TCmegamix.mp3

Hakkiz sanoi:
True Combat - peli jossa en koskaan pärjännyt. Mitäs realismia se sellainen nyt on, että seison puuseinänä takana ja vihollinen tappaa minut sen läpi! Nih! :mad:

Enivei tässä on ihan laillinen soundtrack tarjolla: http://www.vugames.com/file_list.do?gamePlatformId=767
Ei pyrse, oot pelannut TC:tä?
Joku hakkis/Hakkis tm. jannu on kyllä pelannut muutamaan otteeseen samaan aikaan kuin itse...siekö se olit? Pelaan Finnish Beret-77 -nickyllä.
Niin ja puuseinä/aita ei ole mikään suoja, jos läpi losotellaan rynkyllä. Liikkuu liikkuu, sillä seisova pyssysankari onpi sitting duck. :p

Ps. Linkki ei toimi itsellä (flashit uupuu), mutta onko tuo ko. kipale ihan jollain virallisella soundtrackilla mukana?

Vastaus: Re: Mistä saisi imuroita pelimusiikkia?

Levyjen ostoon suosittelen tätä kotimaista kauppiasta. . Muistelen nähneeni siellä viellä jokin aika sitten jotain Silent hill levyä. Ja kysyä kannattaa jos ei haluamaansa levyä löydy. Final fatasy musiikki on siellä hyvin edeustettuna ja uusimman uutiskirjeen mukaan sinne on tullut lisäyksiä.

Corca sanoi:
Ei pyrse, oot pelannut TC:tä?
Joku hakkis/Hakkis tm. jannu on kyllä pelannut muutamaan otteeseen samaan aikaan kuin itse...siekö se olit? Pelaan Finnish Beret-77 -nickyllä.
Niin ja puuseinä/aita ei ole mikään suoja, jos läpi losotellaan rynkyllä. Liikkuu liikkuu, sillä seisova pyssysankari onpi sitting duck. :p

Ps. Linkki ei toimi itsellä (flashit uupuu), mutta onko tuo ko. kipale ihan jollain virallisella soundtrackilla mukana?

No kyllä siitä TC-pelailusta on jo aikaa... Eihän minulla ole ollut Quake 3:akaan vuosiin. Hakkis on lienee lähes kaima, muttei kuitenkaan...

Enivei tuolta saa The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bayn soundtrackin, jota ei ilmeisesti koskaan kaupalliseen tarkoitukseen julkaistu.

Corca...ei sullakaa oo kovin paljoo ollu tekemistä kun tän threadin kaivoit. :D

Liquit sanoi:
Corca...ei sullakaa oo kovin paljoo ollu tekemistä kun tän threadin kaivoit. :D
Jeh, ylläpidollakin on heikkoutensa. :)

Liian vähän yleensäkin kerkiää muun säätämisen ohella seuraamaan ja osallistumaan foorumijubailuihin...tosin tämä saattaa olla vain lukijoiden etu.

Sanotaan nyt tämä sivu johon olen törmännyt. Tuolta voi ladata Final Fantasyiden musiikkia.

Ylös Bottom