Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä halvimmat pelit PS3:een?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jp2009
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: mistä halvimmat pelit ps3:een?

Dam! pitää ootella että äiti heltyy tilaamaan tuolta blahdvd:stä mulle littlebigplanetin ja saints row 2:sen yhteishintaan 40£. Eikös se oo aika lähellä 40? Hitto ku ikää ei oo ku 16 ja kukaan kavereista tai tutuista ei suostu tilaamaan. :(
 
Vastaus: mistä halvimmat pelit ps3:een?

No niin, nyt laitoin amazonista tilaukseen Metal Gear 4 ja Mirror's Edgen, molemmat uusia ja hinta oli postikuluineen £56. Ei kovin kallista kyllä ollut. Saa nähdä vaan koskas pelit saapuu, laskettu aika oli vasta helmikuun puolella :rolleyes:
 
Vastaus: mistä halvimmat pelit ps3:een?

Suomalainen = CDON.COM
Ulkomaalainen = Amazon.co.uk
 
Vastaus: mistä halvimmat pelit ps3:een?

Eipä kyllä nykytilanteessa ole juuri järkeä lähteä Kanadasta pelejä tilailemaan kun punta on niin halpa. Brittikaupoista pelit yleisesti pahimmillaankin samaan hintaan kuin rapakon takaa ja parhaassa tapauksessa jopa puolet edullisemmin. Ovatpahan pelitkin varmasti Eurooppaan lokalisoitu.

Paitsi sellaiset pelit joiden euroopan julkaisu on joskus hamaassa tulevaisuudessa...esim. Silent Hill 5 ja Disgaea 3...
 
Vastaus: mistä halvimmat pelit ps3:een?

No niin, nyt laitoin amazonista tilaukseen Metal Gear 4 ja Mirror's Edgen, molemmat uusia ja hinta oli postikuluineen £56. Ei kovin kallista kyllä ollut. Saa nähdä vaan koskas pelit saapuu, laskettu aika oli vasta helmikuun puolella :rolleyes:

Yhteensä £56 vai £56/peli? Nimittäin MGS4:n saisi kyllä halvemmalla.
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit ps3:een?

Vähän offtopic, mutta jos tilaa amazon.co.uk:sta LBP:n, onko suomenkieltä valittavissa?
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit ps3:een?

Ja hän tarkoitti ettei CDON ole suomalainen :)

Tarkoitin lähinnä sitä että se on suomalainen sivusto ainakin CDON.FI ei PLAY.COM ole suomenkielinen sivusto, itse lähinnä tilaan suomesta lähinnä turvallisuus syistä
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit ps3:een?

Tarkoitin lähinnä sitä että se on suomalainen sivusto ainakin CDON.FI ei PLAY.COM ole suomenkielinen sivusto, itse lähinnä tilaan suomesta lähinnä turvallisuus syistä
Eiköhän tuo CDON ole kuitenkin ihan ruotsalainen firma, jolla sattuu olemaan suomenkieliset sivut tarjolla vähemmistökieliä varten.
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit ps3:een?

Tietääkseni CDON.COMista tilattu tavara tulee Ahvenanmaalta, en nyt ole 100% varma.
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit ps3:een?

itse lähinnä tilaan suomesta lähinnä turvallisuus syistä
Millaisiin ongelmiin olet törmännyt?

Kiinnostaa, nimittäin kun itse olen viimeisen >15 vuoden aikana tilaillut varmasti tuhansia kertoja tavaraa, tuhansilla euroilla (ensin toki markoilla :D ) melkolailla "jokapuolelta" (tutuista jenkeistä, saksasta, ausseista ja hong kongista aina Intiaan saakka) niin pelejä, leffoja, sarjiksia, elektroniikkaa, kameratarvikkeita, jne, yms.

Ensin siis faxilla tai kirjeellä ja nyttemmin netin kautta, eikä minulla ole kertaakaan ollut "turvallisuusongelmia". Ei Visalla, Diners Clubilla, Paypalilla tai esim. suoraan tilisiirrolla saksaan (tai wanhaan aikaan ihan vain "käteistä kuoreen" -menetelmällä - SE jos jokin oli turvariski, lähinnä postin takia, ja ainoa jolloin jotain on tapahtunut).


Ja tähän ei edes lasketa paikanpäällä käymistä, eli luottokortilla maksamista jossain Thaimassa tai jenkkilässä - jonka kanssa ei myöskään ongelmia...


Mietin siis vain mitä nämä "turvallisuus syyt" ovat joita ihmiset niin tuputtavat - sitä perisuomalaista epäluuloa ja oletus että Luottokunta palkkaa koulutettuja apinoita töihin? :D
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit ps3:een?

Ittellä on huomattavasti paremmat kokemukset ulkomaisista nettikaupoista kuin kotimaisista. Jokainen käytettynäkin tilattu tuote jostain maailman laidalta pienestä roinakaupasta on tullut perille ehjänä ja niinkuin pitääkin. Joskus ovat jopa lähettäneet bonuksena jonkun ylimääräisen dvd:n paketissa mukana! Kotimaisista nettikaupoista tekemistäni tilauksista jotkut eivät ole edes tulleet koskaan perille.
 
Vastaus: Mistä halvimmat pelit ps3:een?

Millaisiin ongelmiin olet törmännyt?

Kiinnostaa, nimittäin kun itse olen viimeisen >15 vuoden aikana tilaillut varmasti tuhansia kertoja tavaraa, tuhansilla euroilla (ensin toki markoilla :D ) melkolailla "jokapuolelta" (tutuista jenkeistä, saksasta, ausseista ja hong kongista aina Intiaan saakka) niin pelejä, leffoja, sarjiksia, elektroniikkaa, kameratarvikkeita, jne, yms.

Ensin siis faxilla tai kirjeellä ja nyttemmin netin kautta, eikä minulla ole kertaakaan ollut "turvallisuusongelmia". Ei Visalla, Diners Clubilla, Paypalilla tai esim. suoraan tilisiirrolla saksaan (tai wanhaan aikaan ihan vain "käteistä kuoreen" -menetelmällä - SE jos jokin oli turvariski, lähinnä postin takia, ja ainoa jolloin jotain on tapahtunut).


Ja tähän ei edes lasketa paikanpäällä käymistä, eli luottokortilla maksamista jossain Thaimassa tai jenkkilässä - jonka kanssa ei myöskään ongelmia...


Mietin siis vain mitä nämä "turvallisuus syyt" ovat joita ihmiset niin tuputtavat - sitä perisuomalaista epäluuloa ja oletus että Luottokunta palkkaa koulutettuja apinoita töihin? :D

Tilasin joskus mod-piiriä ps2seen ja annoin visa electronini tunnuksen. Rahat kyllä meni vaan ei mod-piiri ikinä saapunut. Ja tämähän oli kyseessä
 
Ylös Bottom