Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä halvin PS3?

Vastaus: Mistä halvin PS3?

Tarkotus olisi käydä hakemassa halvin versio PS3:sta eli siis se 12 gigainen. VPD:ssä maksaa 190e toimituskuluineen, mutta minä haluan sen heti ilman kikkailuja, joten kysymys kuuluukin: saako mistään fyysisestä kaupasta pääkaupunkiseudulta pleikkaria alle (tai tasan) 200 eurolla? Onko kukaan törmännyt sellaiseen?
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Tarkotus olisi käydä hakemassa halvin versio PS3:sta eli siis se 12 gigainen. VPD:ssä maksaa 190e toimituskuluineen, mutta minä haluan sen heti ilman kikkailuja, joten kysymys kuuluukin: saako mistään fyysisestä kaupasta pääkaupunkiseudulta pleikkaria alle (tai tasan) 200 eurolla? Onko kukaan törmännyt sellaiseen?
Playstation 3 12GB Super Slim - Gigantti

Esim. Gigantti, eiköhän Helsingistäkin sellainen löydy.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Tarkotus olisi käydä hakemassa halvin versio PS3:sta eli siis se 12 gigainen. VPD:ssä maksaa 190e toimituskuluineen, mutta minä haluan sen heti ilman kikkailuja, joten kysymys kuuluukin: saako mistään fyysisestä kaupasta pääkaupunkiseudulta pleikkaria alle (tai tasan) 200 eurolla? Onko kukaan törmännyt sellaiseen?

Jos järvenpää ei ole turhan kaukana niin Megaswap 179€
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

PS3 FAT40 31.12.2007 - 13.4.2013.

Täytyy sanoa että kevyimmässä käytössä ei pleikka ole ollut ja siihen nähden 5v4kk on hyvä saavutus. Hyllyssä ~50 peliä joten käyttötunteja en viitsi edes ajatella. Tuhansia. Lopulta ilmeisesti lukupää hajosi ja pleikka ei enää tunnista minkään formaatin levyjä.

Mistä löytyisi vielä PS3 Slim? Ei siis tämä uusin päältäladattava "super slim" malli vaan "slim" välimalli jossa edelleen levyn lataus edestä? Tampereella jos joku muistaa nähneensä jonkin liikkeen hyllyssä tai sitten jos joku tietää verkkokaupan mistä tilata niin olen kiitollinen vihjeestä. Verkkokaupat ainakin myi ei-oota kyseiselle mallile.

Heitin jo ylläolevan kommentin toiseen ketjuun "( PS3-hajoamisprosentti (Huom! Slim-malleille oma ketju, lue myös FAQit ennen kuin kysyt mitä)"

Tämä ketju lienee oikea PS3 hankintaan liittyen, eli mistä löytyisi "PS3 slim"?
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Gigantista 500 gigan God Of War: Ascension -bundle todella edukkaasti hintaan 179 e!

Lähde: Gigantti
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Prismassa alkaa jotkut Osta pois-päivät. Sunnuntain 8.9. tarjouksina mm. Playstation 3 12GB hintaan 119€

Osta Pois
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Upitellaan vähän. Nyt kun pleikkari hajosi, olisi tarkoitus ostaa uusi. Nopealla tsekkauksella halvimmalla saa ton super slim 12-gigaisen CDON:sta 180e:llä. Onko jossain jotain tarjouksia/ bundleja, jotka olisi kannattavampia ostaa?
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Upitellaan vähän. Nyt kun pleikkari hajosi, olisi tarkoitus ostaa uusi. Nopealla tsekkauksella halvimmalla saa ton super slim 12-gigaisen CDON:sta 180e:llä. Onko jossain jotain tarjouksia/ bundleja, jotka olisi kannattavampia ostaa?
12 gigasella ei periaatteessa tee mitään, kiitos nykyaikaiset peliasennukset, joten kannattaa samalla hankkia isompi kovo, joko valmiiksi tehtaalla asennettuna, tai itse kiinni ruuvaillen.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

12 gigasella ei periaatteessa tee mitään, kiitos nykyaikaiset peliasennukset, joten kannattaa samalla hankkia isompi kovo, joko valmiiksi tehtaalla asennettuna, tai itse kiinni ruuvaillen.

Olettaen, että edellisestä pleikasta ei kovo mennyt myös, niin sen voi nykästä tuohon 12 gigaseen kiinni.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Onko jossain jotain tarjouksia/ bundleja, jotka olisi kannattavampia ostaa?

Mitään erityisen loisteliaita pakettiratkaisuja ei taida olla juuri tällä hetkellä tarjolla. Expertillä olisi tarjolla 12-gigainen superslim-konsoli sekä LittleBigPlanet ja SingStar Suomi-huiput ynnä langattomat mikrofonit hintaan 199 €:
Sony - PS3 Bundle pelikonsolipaketti - Expert.fi

Ellei SingStar mikrofoneineen uppoa, kyseessä on kuitenkin sen verran hyvin myyvä nimike, että sen luulisi menevän suht helposti kaupaksi.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Meikäläisellä kävikin kanssa niin kuin ilmeisesti monella muullakin. Alkuperäinen 60gt julkasu pleikkari sanoi sopimuksensa irti rankkojen gta sessioiden jälkeen. Tarkoitus olisi siis hommata myös nyt halvin mahdollinen uusi ps3 ja mietinkin muutamia asioita. Ensinnäkin kuinkakohan paljon kyseinen vehje tulee halpenemaan tässä kahden kuukauden aikana, kun tulee ps4 markkinoille ja yleensäkin joulu? Viitsiikö siis vielä ostaa vai sinnitteleekö sen kuukauden - kaksi.. Toinen kysymys on sellainen, että meneekö tuohon 12gt malliseen pleikkariin kiinni tuo vanhan läski pleikkarini kiintolevy (60gt) suoraan ja mitä toimenpiteitä tarvisi tehdä että sen saisi toimimaan? Sen tiedän ettei tallennuksia saa sieltä uuteen pleikkariin, mutta pystyykö sen sitten siihen uudeen koneeseen laittamalla alustamaan vai miten kyseinen tapahtuma oikein suoritetaan?? Auttakaa tyhmempää. 500gt mallia en välttämättä tarvisi jos tuon vanhan kiintolevyn saisi tosiaan toimimaan..:cool:
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

sauhuri: Joulutarjouksia ehkä tulee, ehkä ei. Ennustajia tässä ei olla. 12 gigan malliin voit kyllä laittaa vanhan PS3:n kiintolevyn, mutta sitä varten joudut ostamaan erillisen kiintolevykelkan n. 10 eurolla. Vanhojen PS3-mallien kiintolevykelkat eivät tuohon 4000-sarjan malliin käy.

Vanha kiintolevy pitää ensimmäisellä käynnistyksellä alustaa, eli kaikki siellä ollut data poistetaan.

Koska tuo 60 gigan kiintolevy on jo itsessäänkin varsin vanha, suosittelen ostamaan suosiolla joko sen valmiin 500 gigan paketin tai sitten kiintolevykelkan ja uuden kiintolevyn.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Nyt on netanttilassa 4.-11. päivä marraskuuta 30% tarjous kaikkien osastojen löytönurkissa. PS3 12gb on 125,20e postikuluineen. Ihan hyvä tarjous mun mielestä.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Nyt on netanttilassa 4.-11. päivä marraskuuta 30% tarjous kaikkien osastojen löytönurkissa. PS3 12gb on 125,20e postikuluineen. Ihan hyvä tarjous mun mielestä.
Jaksan tästä jok'ikinen kerta muistuttaa, ja sanon sen taas. 12gb:n kovolla ei tee mitään, joten mukaan kannattaa ostaa suoraan isompi kovo. Nykypelit vievät sen verran jokaisella asennuksella (kyllä, vaikka pelit tulevatkin blu-ray -levyllä), ettei tuommoiseen 12gb:n tilaan välttämättä mahdu edes sitä yhtäkään nykypeliä.
 
Ylös Bottom